شارژر سونی مدل EP800 با خروجی 850mA

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
درخواست شما: یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ
  • مشکی
120,000 تومان
350,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
توضیحات

شارژر سونی مدل EP800

شارژر گوشی سونی مدل EP800 با ظرفیت 800mA سازگار با گوشی های Sony Experia Play, Arc Sony و  همه گوشی ها و تبلت های سونی که با پورت میکرو USB شارژ می شوند (ترجیحا برای گوشی های با باتری زیر 1800 میلی آمپر) قابل استفاده است. کابل شارژ سونی EP800 از نوع میکرو usb است. 

شارژر گوشی EP800 همراه با کابل شارژ usb عرضه می شود اما اگر به کابل آن نیاز ندارید می توانید گزینه همراه با کابل را «خیر» بزنید. 

شارژر سونی مدل EP800 طراحی سبک و جمع و جور دارد که می توانید آن را به راحتی همه جا به همراه خود ببرید. از آن جایی که شارژر گوشی سونی مدل EP800 از نوع دو تکه است یعنی کابل شارژ و آداپتور شارژر آن جدا از هم است باعث می شود که بتوانید دستگاه خود را با کامپیوتر و سایر آداپتورها نیز شارژ کنید. 

شارژر و کابل شارژ با کیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می‌رود. اگر شارژر اورجینال گوشی sony خود را به هر دلیل از دست داده‌اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می‌کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده‌اند استفاده کنید چون یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی باتری موبایل استفاده از شارژر تقلبی است. اگر نمی‌دانید باتری‌تان سالم است به مقاله‌ی از کجا بفهمیم باتری گوشی خراب است مراجعه کنید.

تا چند سال پیش مجبور بودیم همیشه شارژر مخصوص گوشی و تبلت خودمان را با خودمان حمل کنیم و می بایست برای تک تک دستگاه های الکترونیکی خود شارژر مخصوص به آن ها را حمل می کردیم اما در حال حاضر خوشبختانه از شر شارژرهای بزرگ و جاگیر راحت شده ایم. اکنون می توانیم حتی با یک کابل هم گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های الکترونیکی خود را شارژ کنیم. برای دانستن دلیل آن می توانید مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ را مطالعه کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی و کابل شارژ را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

0.8A

مدل آداپتور

EP800

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

2

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1400-01-26

برای گوشی اکسپریا ال سونی قابل استفاده س؟واینکه کدوم کابل رو باید برای اکسریا ال بردارم؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله مناسب هست و باید کابل میکرو یو اس بی رو تهیه کنید.

موفق باشید.

3.0
1398-05-27

سلام..ایا این واسه sony t2 میشه خرید؟..شارژر فابریک سونی تی 2 چند امپر هست؟ اصلی و فابریکش؟.ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام . نه کافی نیست . شارژر sony t2 یک و نیم آمپر هست . برای خرید شارژر اصلی به لینک زیر مراجعه کنید : https://www.macrotel.ir/sony/2746-buy-sony-original-charger-1-5a-with-usb-cable.html .
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم