برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر اصلی سونی مدل EP880

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

سازگار با: گوشی های سونی دارای قابلیت فست شارژ و پورت Micro USB

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
153,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی سونی مدل EP880 با شدت جریان 1.5 آمپر و ولتاژ 5 که دارای قابلیت شارژ سریع می باشد. شارژر گوشی سونی sony EP880 که کابل شارژ آن از نوع میکرو usb است سازگار با گوشی های سونی اکسپریا xperia s , xperia sl, xperia p, xperia t, xperia TL, xperia TX, xperia v,xperia v,xperia z,xperia zl می باشد و سایر دستگاه های دارای پورت میکرو usb می باشد.  

هنگام خرید شارژر گوشی سونی EP880 با توجه به نیازتان می توانید گزینه بدون ارسال کابل را نیز انتخاب کنید. 

آداپتور شارژر موبایل sony EP880 طراحی جمع و جور و سبکی دارد که جابه جایی آن را در مسافرت ها بدون دغدغه کرده است. تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و... برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

شارژر و کابل شارژ با کیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. اگر شارژر اورجینال گوشی سونی اکسپریا خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری اصلی موبایل خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1.5A

مدل آداپتور

EP880

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

110V-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-01-15

درود.از این شارژر نمونه ای که نیاز به تبدیل نداشته باشه رو موجود دارید؟؟.سپاس

خالد احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام خیر نداریم

5.0
1397-07-22

سلام این شارژر به گوشی z3plus میخوره؟ عکس شارژر که گذاشتید سری تبدیل هم داره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.بله برای z3 plus هم مناسب هست این شارژر و شارژر بدون تبدیل ارسال میشه تبدیل رو باید خودتون تهیه کنید.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم