برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Apple Watch Series 1 - 38mm

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
890,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات تاچ ال سی دی اپل واچ Apple Watch Series 1 38mm

تاچ ال سی دیاپل واچ Apple Watch 38mm قطری به اندازه 1.5 اینچ دارد و رزولوشن صفحه نمایش آن 340×272 پیکسل است که منجر به تولید تراکم پیکسل290 پیکسل بر اینچ می گردد. اپل واچ ها کالاهای لوکس اپل هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند از این رو توصیه می کنیم برای تعویض تاچ یا ال سی دی شکسته یا معیوب اپل واچ خود از اصل بودن و خرید از فروشگاه های معتبر اطمینان حاصل کنید. مطمئنا فروشگاه هایی مثل ماکروتل که گارانتی تست و تعویض را برای مشتریان خود لحاظ کرده است فقط تاچ ال سی دی و لوازم جانبی موبایل اصل و اورجینال عرضه می کنند.

مختصری درباره ساعت هوشمند اپل واچ Apple Watch 38mm

اپل واچ به آرامی جای خود را بین طرفداران مشتاق اپل باز کرده است. چک کردن برنامه های کاربردی نظیر پیام ها، ایمیل و نوتیفیکیشن های آیفون روی ابزار همیشه در دست واقعا کاربردی است. برای مثال هربار که کسی که به شما پیام می دهد نیاز نیست گوشی آیفون خود را بیرون بیاورید. به علاوه می توانید موقعیت گوشی خود را بیابید و بدانید که اکنون کجا قرار دارد.

امکانات مشابهی از طریق هزاران اپلیکیشن از طریق اپل واچ در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید در حین این که در خط بازرسی هواپیما قدم می زنید به جای زحمت دادن به خود برای بازرسی برگه های همراه تان یا استفاده از گوشی به لطف وجود کد خوان QR اپل واچ پرواز خود را چک کنید.

خرید تاچ ال سی دی اپل واچ apple watch 38mm با گارانتی

در پشت شیشه یاقوت کبود یا Ion-X اپل واچ صفحه نمایش روشن و رنگی OLED جاسازی شده است. وضوح تصویر اپل واچ ها از دیگر ساعت های هوشمند مخصوصا ال سی دی پیکسل پیکسلی Moto 360 بیشتر است.

این تکنولوژی مناسبی برای ساعت های هوشمند است چرا که صفحه نمایش های OLED زمانی که صفحه تاریک تری را به نمایش درمی آورند باتری کمتری مصرف می کنند. با صفحه نمایش OLED تنها پیکسل های استفاده شده روشن هستند و از این رو پیکسل های کمتر منجر به مصرف باتری کمتر می شود.

به همین دلیل است که بیشتر تاچ ال سی دی های اپل واچ با پس زمینه مشکی تیره احاطه شده است. به علاوه این باعث می شود تا ایکون های اپلیکیشن ها و عناصر روی ساعت جلوه درخشان تری پیدا کنند.

رزولوشن تاچ ال سی دی های اپل واچ 38 میلی متری  272x340 است درحالی که نسخه 42 میلی متری دارای رزولوشن  312x390 می باشد. نیاز بیشتر صفحه نمایش بزرگتر به شارژ با باتری بزرگتر اپل واچ جبران شده است.

اپل قادر به طراحی صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر با وضوح بالا برای اپل واچ بوده است اما نمی خواسته که صفحه نمایش دایره ای داشته باشد تا ظاهر ساعت هایش کلاسیک به نظر برسد. در نسخه سال قبل، Moto 360 برای حسادت کاربران آیفون که قادر نبودند با ساعت های هوشمند و مدرن مربعی آیفون خو بگیرند تولید شد.  

اپل واچ نسبت به آیفون های متصل به خود صفحه رنگی تری مخصوصا روی برنامه جدید Pebble Time دارد. به علاوه در زیر نور خوشید نیز خوانایی بیشتری نسبت به آیفون های متصل به خود دارد. اما این خوانایی خوب به هزینه کاهش عمر باتری موبایل می انجامد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

1.5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

340 × 272

تراکم پیکسلی صفحه

290 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم