برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Apple iPhone SE

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی Apple iPhone SE یک ساعته در دفاتر ماکروتل در تهران و شیراز انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 850,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی iPhone SE

تاچ ال سی دی ایفون اس ای Apple iPhone Se قطر 4 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی آیفون اس ای معادل 640x 1136 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسل 326ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل اپل آیفون se هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

هنگامی که صفحه نمایش گوشی آیفون se شما به خاطر افتادن یا ضربه خوردن می شکند شاید این سوال برای تان پیش بیاید که کدام قطعه از تاچ ال سی دی آن شکسته است آیا فقط گلس آن شکسته است یا کل تاچ و ال سی دی آن صدمه دیده و باید تعویض گردد؟ برای دانستن جواب این سوال مقاله چیزهایی که در مورد تعویض قطعات تاچ ال سی دی گوشی خود باید بدانید را بخوانید. 

البته به صورت کلی تاچ و ال سی دی های اپل آن چنان که باید و شاید محکم نیستند و دلیل آن این است که کمپانی اپل بیشتر به ظاهر و زیبایی شناختی آیفون اهمیت می دهد تا استحکام و عمر دستگاه. اگر تاچ ال سی دی آیفون اس ای تان به هر دلیلی افتاد و ترک خود یا شکست و اطلاعات حیاتی و مهمی درون آن داشتید و از سوی دیگر نمی توانستید تا زمان تعمیر تاچ و ال سی دی شکسته آیفون se خود صبر کنید؛ برای استخراج اطلاعات آیفون خود چه کار می توانید بکنید؟

آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون se وجود دارد اما اگر مهارت فنی کافی و ابزارآلات لازم ندارید بهتر است سراغ این کار نروید چون نه تنها گوشی خود را تعمیر نمی کنید بلکه ممکن است به آن صدمه جدی بزنید.

با این حال هنگامی که خواستید تعمیر تاچ ال سی دی شکسته آیفون اس ای خود را به یک تعمیر کار بسپارید به حقه ها و سو استفاده هایی که ممکن است تعمیرکاران متقلب به کار ببرند حواس تان باشد.

کیفیت تاچ ال سی دی آیفون اس ای iphone se

نسبت قسمت لمسی این گوشی به کل آن 60.8% می باشد. صحبت های زیادی در مورد صفحه نمایش رتینای 4 اینچی قدیمی وجود دارد ونظرات مختلف هستند. مخالفان دائما صفحه نمایش بسیار کوچک، حاشیه های بزرگ و رزولوشن پایین آن را مورد انتقاد قرار می دهند در حالی که گروه مقابل رنگ های عالی، خوانایی آن زیر نور خورشید و نیز روشنایی بالای آن را تحسین می کنند.

قیمت خرید تاچ ال سی دی apple iphone se

ما با نگاه ساده به آن می نگریم. صفحه نمایش این گوشی تراکم پیکسل 326ppi را دارد که دقیقا تعریف یک صفحه نمایش Retina می باشد.

رندر رنگ های سیاه گوشی موبایل iPhone se روشن تر از چیزی است که ما ترجیح می دهیم، اما از منظر دیگر روشنایی 600nit که ارائه می کند فوق العاده حائز ارزش می باشد. کنتراست 1:804 نتیجه ی خیلی درخشانی نیست و دلیل آن رنگ های سیاه نسبتا کمرنگ صفحه نمایش این گوشی می باشد.

به عنوان یک مقایسه، صفحه نمایش 4.7 اینچی گوشی موبایل iPhone 6s تراکم 326ppi دارد اما صفحه نمایش آن روشن تر است و کنتراست بالاتری نیز دارد.

در جدول زیر میزان روشنایی گوشی موبایل آیفون se با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان روشنایی تاچ ال  سی دی iPhone Se

از نظر رندر رنگ، گوشی موبایل iPhone se توانست با متوسط درجه ی انحراف 2.3 امتیاز خوبی کسب کرد که یعنی این یکی از صفحه نمایش های به خوبی کالیبره شده است. حداکثر درجه ی انحراف 5.2 در مورد رنگ های سفید است که کمی مایل به رنگ آبی هستند اما این چیزی نیست که شما بتوانید به سادگی و بدون نقطه مرجع خارجی متوجه آن شوید.

یکی از ویژگی های مهم صفحه نمایش های گوشی قابلیت خوانایی آن در زیر نور خورشید می باشد. صفحه نمایش گوشی موبایل iPhone se در زیر نور آفتاب عملکرد خوبی دارد که باعث می شود از این نظر در لیست بهترین گوشی های ما قرار بگیرد.

در جدول زیر میزان خوانایی تاچ ال سی دی iPhone Se با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان خوانایی تاچ ال سی دی آیفون Se زیر نور آفتاب

برخی از افراد هستند که خواستار گوشی های کوچکی هستند که عینا خصوصیات فلگ شیپ خود را داشته باشد. سونی تنها تولید کننده ای بوده است که قبلا برای عملی کردن این کار با تولید گوشی xperia z5 premium کوشیده است اما حتی این گوشی هم سایز 4.6 اینچ دارد و به هیچ وجه گوشی باریکی نیست. گوشی موبایل iPhone se بسیار کوچکتر است و در دست گرفتن آن نیز راحت تر است. کسانی که از گوشی های iPhone 5  یا iPhone 5s استفاده کرده اند با سهولت می توانند از iPhone se استفاده کنند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1136 × 640

تراکم پیکسلی صفحه

326 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

3.8

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1400-02-15

۷۰۰تومن نمی ارزه داداش
ماه بعدی همینو ۲۰۰اکهی میکنی

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر قیمت تاچ ال سی دی SE با کیفیت شرکتی همینقدر هستش دوست عزیز.
5.0
1399-10-17

با سلام خسته نباشید می شه موجود کنید واسه خرید

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

خیر متاسفانه به علت شرایط گارانتی و مهلت تست فقط در دفتر ماکروتل تعویض میشه و فروش قطعه به تنهایی نداریم.

1.0
1399-10-15

با سلام
چرا این قطعه رو نمیشه خرید؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تمامی تاچ‌ ال سی دی ها فقط در دفاتر ماکروتل تعویض میشه چون شامل 7 روز مهلت تست هستند به خاطر شرایط گارانتی فروش قطعه به تنهایی و ارسال نداریم.

موفق باشید.

5.0
1399-05-21

سلام و خسته نباشید، من یک گوشی 5 دارم که دور ال سی دی آن (احتمالا بخاطر بادکردگی باتری) زرد شده البته باتری رو تعویض کردم و مشکلی نداره ولی دور صفحه هاله زردرنگ مشاهده میشه، آیا امکان تعمیر وجود داره و اگر خیر آیا امکان داره از ال سی دی SE برای 5 هم استفاده کرد؟

4.0
1398-01-25

سلام و خسته نباشید.میخوام بدونم گوشی که LCD اون عوض میشه همون کارایی گذشته رو داره یا نه؟ و اینکه چقدر احتمال داره که این تاچ و ال سی دی که جدید نصب میشه مثل قبلی .کارکنه و مشکل نداشته باشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.بله اگر جنس صددرصد اورجینال باشه از نظر کارایی، وضوح رنگها و تصویر و تاچ دقیقا مثل قبل میشه و اگر از کیفیت ال سی دی که براتون نصب میکنن رضایت نداشته باشید (به هر دلیلی ) قبل از 7 روز ال سی دی رو میتونید برگشت بزنید و کل مبلغ بهتون بر میگرده.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم