تاچ ال سی دی Apple iPhone X / 10

تعویض تاچ ال سی دی آیفون ایکس با صفحه نمایش 5.8 اینچ با 458 پیکسل بر اینچ در دفاتر ماکروتل کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,800,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>48 امتیاز ماکروپوینت 48 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 24,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی Apple iPhone X

تاچ ال سی دی آیفون x یا همان آیفون 10 قطر 5.8 اینچ با وضوح 1125 در 2436 پیکسل که تراکم آن را 458ppi می رساند که تا کنون این میزان رزولوشن در هیچ یک از گوشی های آیفون دیده نشده است.

تکنولوژی صفجه نمایش آیفون 10 از نوع Super Retina OLED می باشد. صفحه نمایش گوشی آیفون iphone x از ویژگی های شگفت انگیز دیگری نظیر تاچ سه بعدی و True Tone نیز بهره‌مند است.

چنانچه نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی آیفون x خود پیدا کردید می توانید تاچ و ال سی آیفون 10 یا آیفون ایکس اصل را می‌توانید در دفتر تعمیرات وموبایل ماکروتل در تهران تعویض کنید.

 کیفیت تاچ و ال سی دی

اپل همزمان با رونمایی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، از گوشی جدید دیگری نیز به نام آیفون x یا آیفون 10 رونمایی کرد. حرف X به معنی عدد 10 در لاتین است و از آن جایی که در دهمین سالگرد اپل این گوشی تولید شده است آن ها از این قرابت معنایی بهره برده اند. 

اپل نمایشگر 5.8 اینچی گوشی آیفون ایکس خود را“Super Retina Display” نامگذاری کرده که از رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ پیسکل بهره می‌برد. شایان ذکر است این میزان رزولوشن تا به حال در هیچ کدام از مدل‌های آی‌فون مشاهده نشده است. به علاوه این نمایشگر از قابلیت‌های دیگری به نام True Tone و تاچ سه‌بعدی نیز بهره می‌برد.

همان‌طور که از پنل های OLED انتظار می رود رنگ‌ها گیرا و شاد هستند، کنتراست رنگ ها فوق‌العاده است و عمق رنگ مشکی بسیار بالاست.

خرید تاچ ال سی دی آیفون x / iphone 10

به علاوه پنل صفحه نمایش آیفون 10 به روشنایی نزدیک به 680 نیت می رسد که حتی از گلکسی نوت 8 نیز بیشتر است.

خوانایی تصویر زیر نور خورشید هم در آیفون x فوق‌العاده  است و بهتر از هر اسمارت فونی است که تاکنون بررسی کرده‌ایم.

اپل برخلاف سامسونگ و بیشتر تولیدکنندگان بیشتر به رنگ‌های حقیقی و طبیعی گرایش دارد و با این‌که پنل OLED آیفون 10 رنگ‌ها را جذاب نشان می‌دهد اما چیزی در آن غیرواقعی نمایش داده نمی‌شود.

اپل با صفحه نمایش آیفون x بالاخره از حاشیه های ضخیم و کلید خانه نمادین خود دست برداشت و تاچ آیدی را که زمانی حسگر اثر انگشت محبوبش بود را با فیس آیدی جایگزین کرد. 

به‌جای این‌که مثل سامسونگ، ال‌جی و هواوی حاشیه‌های ضروری صفحه‌نمایش در بالا و پایین آن قرار بگیرد و یا مثل Essential Phone و می میکس شیائومی حاشیه‌ها به پایین صفحه برود اپل حاشیه ای نازک با ضخامت ثابت را به شکل یکدست در اطراف صفحه‌نمایش قرار داده است.

خرید و قیمت تاچ ال سی دی اصل آیفون 10 آیفون x

به این ترتیب آیفون 10 با این‌که از نظر نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه در برابر گوشی های مذکور در رده پایین تری قرار می گیرد اما در نگاه اول گوشی بی‌حاشیه‌تر از آن ها به نظر می رسد البته اگر بریدگی بالای صفحه را ندید بگیریم. 

 اما در رابطه با نبود دکمه هوم در صفحه نمایش آیفون x می توان گفت که قابلیت‌های این دکمه به صورت‌های دیگر در آی‌فون10 اعمال شده، به‌طوری‌که از این به بعد، کاربران می‌توانند با تپ کردن بر روی نمایشگر، گوشی را از حالت خواب بیدار کنند و یا با برداشتن گوشی، نمایشگر به صورت خودکار روشن خواهد شد.

همچنین، با سوایپ کردن بر روی نمایشگر به سمت بالا، به صفحه خانه منتقل می شوید و در صورت نگه داشتن انگشت در این حالت، وارد اپ سوییچر خواهید شد.

دسترسی به Control Center از طریق سوایپ کردن به پایین از قسمت بالایی و سمت راست نمایشگر امکان‌پذیر است و سایه نوتیفیکیشن و یا همان Notification Shade نیز از طریق سوایپ کردن به سمت پایین از قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر نشان داده خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphonex

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.8 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super Retina OLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2436 × 1125

تراکم پیکسلی صفحه

458 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1401-11-13

ببخشید اگه توی 3utools قسمت lcd بنویسه سامسونگ یعنی ال سی دی تعویض شده یا کپیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر متاسفانه ما تخصصی در کار نرم افزاری نداریم باید از شخصی که تخصص داره مشاوره بگیرین.
5.0
1400-06-23

تاچ ال سی دیم شکست و بردم برای تعمیر و تعمیرکار محلمون تعویضش کرد ولی بعدش متوجه شدم حالت truo ton گوشیم از کار افتاده
از تعمیرکار پرسیدم و گفت این مشکل معمولا پیش میاد و نتونست برام فعالش کنه
شما میتونید برام فعالش کنید؟
مدل گوشیم آیفون X

پاسخ از ماکروتل : درود بر شما بله این مشکل برای نیمی از آیفون‌ها که تعویض LCD انجام میدیم به وجود میاد و راه حلش هم کپی کردن اطلاعات از ال‌سی‌دی قبلی به روی ال‌سی‌دی جدیده که متاسفانه اکثر همکارامون ازین موضوع اطلاعی ندارند. از آیفون 8 به بالا LCD ها هم پروگرام شدند و باید این اطلاعات رو کپی کنیم و بر روی LCD جدید بارگزاری کنیم تا مشکلات تعویض ال‌سی‌دی برطرف بشه. اگر که تاچ ال‌سی‌دی قبلی رو هنوز موجود دارید میتونید با یکی از شعبه های ماکروتل تماس بگیرید تا برای حل مشکلتون همکارامون کمکتون کنند.
5.0
1399-05-12

شما پروگرمش هم انجام میدین یا فقط تعویضه ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

ال سی دی iPhone X بعد از تعویض ارور نمیده و نیازی به پروگرم نداره.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم