برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Z3

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی BlackBerry Z3/بلک بری زد 3 قطر 5 اینچ دارد و دارای تاچ اسکرین خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش BlackBerry z3 برابر 540x960 است که منجر به تراکم پیکسل 220ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل گوشی بلک بری Z3 هیچ تغییری در صفحه نمایش گوشی خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

نیازی به گفتن نیست که لبه های پیکسل این گوشی ناهمواری و تیزی دارد. به طور کلی صفحه نمایش های با تراکم بالاتر از 300ppi به اندازه ی کافی کارآمد هستند. ضمنا صفحه نمایش BlackBerey z3 لایه ی محافظ ضد خش دارد اما نوع آن، محافظ محکم Gorilla Glass نمی باشد. رزولوشن پایین گوشی BlackBerry z3 خود بر این گواهی می دهد که در مقایسه با دیگر گوشی های امروزی میزان کیفیتی که همه ی ما انتظار داریم را برآورده نمی کند. پیکسل بندی این گوشی دقیقا شبیه تاچ ال سی دی گوشی بلک بری Z30 می باشد که رزولوشن 720×1280 دارد.  از دیگر ویژگی های اسکرین این گوشی می توان به تولید رنگ و زوایای دید کاملا خوب آن اشاره کرد.

صفحه نمایش این گوشی روشنایی کافی دارد اما براق است و مستعد به جا ماندن اثر انگشت می باشد. این گوشی دارای سنسور مجاورت و سنسور نور می باشد اما گزینه ی تنظیم خودکار روشنایی ندارد. از این رو میزان خوانایی تاچ ال سی دی بلک بری Z3 زیر نور خورشید خیلی خوب نیست. صفحه نمایش بلک بری z3 در فضای مسقف حتی زمانی که روشنایی آن کم باشد خوب است اما هنگامی که به فضای سرباز می روید مجبورید روشنایی صفحه نمایش این گوشی را به صورت دستی افزایش دهید تا بتواید متون روی آن را به خوبی مشاهده کنید.با این حال در کل گوشی مناسبی می باشد. خواندن پیام ها، وبگردی و جواب دادن ایمیل ها در آن کاملا قابل قبول است اما خیلی درخشان و زبانزد نیست و متوسط  یا پایین بودن عملکرد آن موجب می شود تا برق کمتری مصرف کند و در نتیجه عمر باتری آن بیشتر شود.

راهنما: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی

سایز صفحه نمایش Z3 به گونه ای است که متون را هم به صورت افقی می توان تایپ کرد و هم عمودی و روابط متنی مبتی بر حرکت آن به خوبی کار می کنند. برای کسانی که دستان کوچکی دارند کشیدگی صفحه نمایش به سمت بالا یا پایین این گوشی ممکن است کمی آزاردهنده باشد. اما بلک بری z3 به خاطر نوع طراحی که دارد حاشیه های کمتری دارد بنابراین حداکثر فضای ممکن برای صفحه نمایش فراهم شده است.

ال سی دی این گوشی به خوبی صفحه نمایش 5 اینچی گوشی Z3 را تامین می کند و واقعا هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت. تنها معضلی که هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است آزار دهنده باشد میزان خوانایی آن در زیر نور مستقیم خورشید است اما تقریبا اکثر گوشی ها با چنین معضلی روبرو هستند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

960 × 540

تراکم پیکسلی صفحه

220 پیکسل بر اینچ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-06-23

سلام.جناب موجود می کنید این محصول را دوباره؟

پاسخ از ماکروتل : مشخص نیست متاسفانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم