برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Dtek50

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
610,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی موبایل BlackBerry Dtek50/بلک بری دی تک 50 قطر 5.2 اینچ دارد و تاچ اسکرین آن از نوع خازنی IPS LCD می باشد. رزولوشن صفحه نمایش dtek50 برابر 1080x1920 پیکسل است که تراکم پیکسل 424ppi را نتیجه می دهد. با خرید تاچ ال سی دی اصل بلک بری Dtek50 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

پنل منحنی آمولد گوشی Prive چیزی نبود که آن را نسبت به دیگر گوشی های سطح متوسط متمایز کند اما با کمال تعجب ال سی دی 5.2 اینچ DTEK50 بسیار خوب بود.

رزولوشن این گوشی از نوع 1080p می باشد که تراکم پیکسل 424ppi را نتیجه می دهد که این منجر به متونی کاملا واضح(حتی باریک ترین فونت ها) و تصاویر کاملا شفاف می شود. این گوشی فاقد رنگ های جذاب و فانتزی و رنگ های سیاه تیره ای است که گوشی Prive داشت. اما چه کسی اهمیت می دهد؟

رنگ های گوشی Dtek50 در عوض دقیق هستند و پوشش شیشه ای ضد خشی روی صفحه نمایش گوشی کشیده شده است که موجب زوایای دید عالی آن می شود. اگر تنظیم دمای رنگ آن برای شما خارج از جعبه انجام نمی شود می توانید آن را در تنظیمات دستگاه پیدا کنید.

در واقع، تنها موقعی صفحه نمایش Dteck50 سطح پایین به نظر می رسد که به گوشی های یک درجه بالاتر از آن که قیمت مشابهی با آن دارد نگاهی بیندازید. گوشی Axon تنها 100 دلار گران تر است و از امکانات آن می توان به صفحه نمایش زیبای Quad HD اشاره کرد.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی black berry dtek50

صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی امروزه اندکی کوچک به نظر می رسد. اما برای بازی کردن و تماشای ویدئوهای یوتیوب کافی است و مسلما برای تماشای فیلم و سریال جذاب نیست. اما به اندازه کافی کوچک است که می توانید به آسانی شست تان را از یک طرف صفحه نمایش به طرف دیگر بکشید.

کیفیت کلی صفحه نمایش این گوشی خوب است اما انتظار نداریم که عملکرد برجسته ای داشته باشد. پنل صفحه نمایش گوشی Dtek50 درخشان و رنگارنگ است بدون این که رنگ های زرد و قرمز در آن شدت زیادی داشته باشد. زوایای دید آن نیز کاملا معقول است که به همین دلیل در فضای آفتابی بیرون می تواند انعکاس های نور را خنثی کند.

از امکانات این گوشی می توان به اسلایدر تنظیم دمای رنگ آن در قسمت تنظیمات گوشی اشاره کرد که می توانید از طریق آن رنگ های صفحه نمایش را سردتر یا گرم تر کنید و ما استفاده از آن را پیشنهاد می کنیم. زیرا که رنگ های پیش فرض این صفحه نمایش اندکی سرد هستند و همه چیز اندکی ته رنگ آبی دارد.

گوشی  DTEK50 کوچک و یکی از جمع و جورترین گوشی های سال بود. آن به اندازه گوشی iPhone SE کوچک نیست اما باریک تر از گوشی Moto G4 می باشد. اگرچه صفحه نمایش آن 5.2 اینچ قطر دارد اما حاشیه های آن کوچک است و به اندازه گوشی iPhone 6S باریک می باشد که آن را برای نگهداشتن در دست و استفاده کردن بسیار آسان می کند.

با این قیمت، انتظار داشتیم که طراحی گوشی Dtek50 جالب تر باشد اما حداقل کاربردی است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم