برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry KEYone DTEK70

تعویض تاچ ال سی دی بلک بری KEYone DTEK70 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود. قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,200,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی بلک بری کی وان BlackBerry KeyOne از نوع IPS LCD با قطر صفحه نمایش 4.5 اینچ می باشد. رزولوشن صفحه گوشی بلک بری کی وان 1080x 1620 یا به عبارتی 443ppi می باشد. برای حفاظت از تاچ ال سی دی بلک بری keyOne صفحه آن از گوریلا گلس 4 پوشیده شده است. با این حال چنانچه به هر دلیلی تاچ ال سی دی بلکبری کی وان شما شکست می توانید به سادگی به خرید تاچ و ال سی دی BlackBerry keyOne اقدام کنید یا کل پروسه تعویض تاچ و ال سی دی موبایل خود را به ماکروتل بسپارید.  

در جهان گوشی های اندرویدی پرچمدار، برخی گزینه های عالی نظیر سامسونگ گلگسی اس 8، iphone 8 plus و هواوی P10 Plus وجود دارد.

اما تفاوت بین آن ها بسیار کم است و نوآوری هایی که هر کدام را خاص می کند قابل اغماض است و تاثیر زیادی روی استفاده از آن ها ندارد. با این حال زمانی که گوشی جدید بلک بری BlackBerry Keyone سال 2017 به بازار عرضه شد با داشتن یک صفحه کلید دکمه ای در پایین گوشی به این گفته خود که گوشی های جدید تفاوت های اندکی دارند شک کردیم. اکنون که گوشی هایی نظیر آیفون X بدون دکمه هوم عرضه می شوند از چنین چیزی متعجب شدیم. آیا این آخرین نفس های شرکتی است که پلتفرم و سخت افزار آن بی ربط است؟

خرید تاچ ال سی دی بلک بری کی وان blackberry keyone

بلک بری کی وان با شاسی آلمینیومی صیقلی و طرح بافت دار و آسان برای گرفتن به نظر گوشی هوشمندانه و کارآمد به نظر می رسد.

تمرکز سازندگان این گوشی بر روی وظایفی مانند تایپ کردن و خواندن متن بوده که اغلب در تاپ ترین گوشی های 2017 به خوبی به آن پرداخته نشده است.

درحالی که انگشتان خود را روی کیبورد نگهداشته اید صفحه نمایش فول اچ دی 4.5 اینچ به لطف پهنای بزرگتر شبیه صفحه نمایش 5.5 اینچی می ماند.

صفحه نمایش روشن خوب است اما نسبت تصویر 3:2 باعث می شود ویدئویی با نسبت 16:9 با قرار گرفتن نوارهای سیاه در بالا و پایین صفحه کوچکتر دیده شود. این گوشی یک غول چندرسانه ای نیست بلکه یک اسب کاری است، یعنی بیشتر روی کارایی و استفاده آن تمرکز شده است.

قیمت تاچ ال سی دی بلکبری کی وان blackberry keyone

در بلک بری کی وان قسمتی از فضای صفحه جلوی گوشی با کیبورد اشغال شده است بنابراین شما نمی توانید آن را با گوشی های اندرویدی تمام صفحه متداول مقایسه کنید. شما نمی توانید در آن واحد همه چیز را با هم داشته باشید.

از آن جایی که یک سوم فضای صفحه نمایش فول اچ دی 4.5 اینچ بلک بری کی وان توسط قطعات به جز صفحه نمایش نظیر صفحه کلید، دکمه های خازنی و دوربین جلو اشغال شده است، صفحه نمایش بلک بری کوچکتر از حد نرمال است. بدون در نظر گرفتن صفحه کلید و...قطر اصلی گوشی 5.5 اینچ است و طول آن نیز 3 اینچ است که کافی است و طولانی تر از آن خوشایند نیست. اگر این گوشی بلک بری کی وان 180 گرمی اندکی بلند تر بود هنگام گرفتن از قسمت پایین کیبورد سنگینی آن را احساس می کردید.

گوشی بلک بری کی وان صفحه نمایش روشن و رنگارنگ دارد و به خاطر وجود کیبورد و اسکرول دکمه ای فضای مفید بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. متاسفانه تمام اپلیکیشن ها با رزولوشن 1,620x1,080 سازگاری ندارد.

خرید و قیمت تاچ ال سی دی بلکبری کی وان blackberry keyone

در این رنج قیمت، استفاده از LCD به جای صفحه نمایش های AMOLED که رنگ های زنده تر و واقعی تر دارند نوعی صرفه جویی در هزینه غیرضروری به نظر می رسد. مقایسه OLED با LED LCD-کدام تکنولوژی صفحه نمایش در 2017 بهتر است؟

شما ممکن است در طول استفاده روزانه خود با نسبت ابعاد 3 به 2 این گوشی مشکل داشته باشید. تمام ویدئوهای 16 به 9 در این گوشی با نوارهای سیاه در بالا و پایین و بسیار کوچک نمایش داده می شوند.

شبکه های اجتماعی نظیر اسنپ چت و اینستاگرام نیز در این گوشی سایز کوچک تری دارند اما برای نوع مشتریان هدف گوشی KeyOne این مشکل نباید چندان مهم باشد.

قیمت خرید تاچ ال سی دی بلک بری کی وان blackberry keyone

خبر خوب این است که اکثر اپلیکیشن های پرکاربرد و بازی های تعاملی خود را با سایز این گوشی متناسب می کنند. فقط فیلم ها و اپلیکیشن هایی با عکس های با طول ثابت هستند که با گوشی BlackBerry KeyOne مشکل دارند.

به لطف اندروید نان بادامی 7.1 شما عملکرد چند وظیفه ای با تفکیک صفحه نمایش را دریافت خواهید کرد اما فضای صفحه بلک بری کی وان برای اینکار زیادی کوچک است. همه چیز به اولویت های شما برمی گردد اگر فردی هستید که در زندگی مدرن خود به دنبال گوشی با کیبورد عالی می گردید باید در عوض آن از مزایای بسیاری چشم پوشی کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

4.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1620 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

434 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم