تاچ ال سی دی (HTC 10 (M10

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
570,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی اچ تی سی Htc 10 دارای قطر 5.2 اینچ می باشد و ال سی دی آن از نوع Super LCD5 خازنی است. رزولوشن صفحه نمایش htc 10 معادل 1440x2560 است که منجر به تراکم پیکسلی 565ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل اچ تی سی 10 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

کیفیت تصویر صفحه نمایش HTC 10

این اولین بار است که اچ تی سی در گوشی های پرچمدار خود از رزولوشن Quad HD استفاده کرده است.شرکت Htc نه تنها در این  پرچمدار جدید خود ابعاد صفحه‌نمایش را به میزان 0.2 اینچ نسبت به تاچ ال سی دی گوشی One M9 بزرگتر کرده است بلکه همانطور که در بالا نیز ذکر شد در اچ تی سی 10 مقدار تراکم پیکسل نیز افزایش یافته است. همین ویژگی باعث شده تا صفحه نمایش اچ تی سی 10 نسبت به one M9 تقریبا 50 درصد عملکرد پاسخ دهی بهتری ارائه کند.

به علاوه سازنده گوشی خاطرنشان کرده که این تلفن هوشمند نسبت به گذشته قادر است 30 درصد رنگهای بیشتری را نمایش دهد و در تولید آن از استانداردهای سینمایی در نمایش دادن رنگ های صفحه نمایش آن استفاده شده است.

صرف نظر از این ادعا، نحوه ی نمایش رنگها در HTC 10 پویا و قابل قبول است، هرچند باید توجه داشته باشید که سازنده دو گزینه Vivid و sRGB را برای سفارشی کردن شیوه نمایش رنگها در رابط کاربری دستگاه ارائه کرده که گزینه ی اول به عملکرد مشابه پنل های AMOLED و گزینه ی دوم به سمت رنگهای سرد متمایل می شود، اما امکان تنظیم دستی این خصوصیت نیز وجود دارد که می توانید کاملا بر مبنای سلیقه خود دمای رنگ ها را تغییر دهید در واقع این دو گزینه برای راحتی بیشتر ارائه شده است چرا که اکثر کاربران در تنظیم درست دستی دمای رنگ مهارت ندارند.

نمایش رنگ ها در این صفحه نمایش خوب است، اما عالی نیست. بین رنگ های قرمز، سبز و آبی عدم تعادل وجود دارد و رنگ ها تمایل به سردی دارند. به عبارت دیگر رنگ هایاین صفحه نمایش بیش از حد به رنگ آبی تمایل دارند.

تاچ ال سی دی htc 10 قیمت خرید فروش

روشنایی تاچ ال سی دی htc 10

از لحاظ روشنایی، تاچ ال سی دی htc 10 کارکرد متوسطی دارد و در زیر نور مستقیم خورشید در دیدن محتوا و متون صفحه نمایش کمی دچار مشکل می شوید اما روشنایی آن اینقدر هم پایین نیست که استفاده از این گوشی در زیر نور آفتاب برای شما کاملاچالش برانگیز کند.

 روشنایی حداقلی گوشی 7 نیت است نیز راضی‌کننده است و در محیط‌های تاریک استفاده از آن، چشم‌های شما را اذیت نخواهد کرد.روشنایی متوسط تولید شده توسط این گوشی حدودا 370 نیت است که این مقدار برای تاچ ال سی دی S7 Edgeبرابر با 530 نیت است. جالب توجه است که میانگین روشنایی صفحه نمایش گوشی های هوشمند چیزی در حدود 437 نیت است و این یعنی htc 10 از این جنبه امتیاز خوبی کسب نکرده است. با این حال روشنایی متوسط آن از تاچ ال سی دی LG G5  بالاتر است.

نگاه کردن از زاویه به گوشی اچ تی سی 10

 ایراد دیگر صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی 10  هنگام نگاه کردن از زاویه به صفحه نمایش گوشی هویدا می شود. اگر از زاویه حتی اندکی به صفحه‌نمایش نگاه کنید رنگ سفید در صفحه نمایش به صورتی یا بنفش می‌گراید که برای یک گوشی پرچم‌دار سال 2016 شایسته نیست. با این حال در استفاده روزانه این مشکل چندان قابل توجه نیست.

نتیجه گیری

به طور خلاصه می توان گفت که مزیت صفحه نمایش این گوشی وضوح بالا و رنگ های شاداب می باشد و به عنوان معایب آن می توان به تغییر رنگ سفید هنگام نگاه کردن از زاویه و بالا بودن روشنایی حداقلی اشاره کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super LCD 5

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1140

تراکم پیکسلی صفحه

565 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

3.6

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-10-02

سلام و درود.امکانش هست در صورتی که موجود شد اطلاع بدید؟.ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام.تا حدود 15 روز دیگه موجود میشه
4.0
1398-09-24

سلام خسته نباشید.لطفا موجودش کنید رنگش مهم نیست ولی کیفیتش مهمه.با تشکر

5.0
1398-07-22

سلام خسته نباشید.ببخشید میشه ال سی دی بفرستید حتی اگر هم فاقد گارانتی بشه اشکال نداره

پاسخ از ماکروتل : سلام. بله با دفتر تماس بگیرید.02188394572
3.0
1398-06-14

سلام، آیا در کرمان نمایندگی دارید؟.من یه بار کرمان بردم تاچ ال سی دی گوشیو عوض کردم ولی داخل همون تعمیرگاه کار نمیکرد که سه بار دیگه خودشون عوضش کردن که مرحله آخر دیدیم اینجوری نمیشه، گفتم بدین بریم نخواستیم! تازه الانم لمس تاچ ال سی دیش کار نمیکنه، اون قسمت پایینشم که دوتا دکمه لمسی داره از بغلشون نور اضافه میزنه بیرون! بسکه گفتن اصلیه و چینی کردن تو پاچه مون اعتمادمو به همه تعمیرگاه های موبایل از دست دادم. الان دوساله خاموش کردم گذاشتمش کنار به امید روزی که یه تاچ ال سی دی استوک گیر بیارم عوضش کنم. آیا تاچ ال سی دی شما استوک هست؟ شرایط تعویض شما چجوریه؟ خدمات پس از فروشم دارین؟ با تشکر.

پاسخ از ماکروتل : سلام.خیر باید ارسال کنید به آدرس سایت بررسی بشه و بعد تعویض. با پست پیشتاز ارسال کنید.موفق باشید
4.0
1398-02-02

هزینه خرید قطعه خالی بدون اجرت تعویض چقدره؟

پاسخ از ماکروتل : 50 هزار تومان از مبلغ کم میشه و شامل گارانتی هم نمیشه
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم