برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی HTC 10 Evo

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
490,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی HTC 10 Evo

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD است که یک پنل LCD3 با تراکم 534 پیکسل به ازای هر اینچ روی آن قرار دارد. همان گونه که در شکل می بینید پیکسل ها با الگوی RGB کنار هم قرار گرفته اند. گلس Gorilla Glass 5 قرار داده شده روی این صفحه نمایش ضد خش، ضد لک است و بازتاب کمی ایجاد می کند. متاسفانه اطراف دکمه ی Home خیلی زود خش ایجاد می شود که به شما پیشنهاد می کنیم حتما از یک محافظ صحفه نمایش برای گوشی تان استفاده کنید.

مشخصات صحفه نمایش اچ تی سی 10 evo

شرکت سازنده ی این گوشی ادعا می کند که این گوشی برای بیرون و فضاهای روشن بسیار مناسب است و کار کردن با آن راحت خواهد بود ولی بیشتر از این توضیحی نداده است ولی ما خودمان تاچ و ال سی دی آن را تست کردیم که ماکزیمم نور صفحه نمایش آن در حالت Full blast به 525 nits می رسید که رقم بسیار خوبی می باشد. هم چنین حالت Auto brightness در این گوشی وجود دارد ولی در محیط های روشن کارآیی به خصوصی نداشت و نور صفحه نمایش را خیلی بهبود نمی بخشید.
سطح تیرگی و مات بودن گوشی نسبتا پایین می باشد ولی تقریبا مشابه خیلی از گوشی های پرچم دار دیگر است. نسبت Contrast این گوشی 1300:1 است که خیلی خوب می باشد. همان گونه که در جدول زیر می بینید نسبت Contrast این گوشی از تاچ ال سی دی HTC 10 بهتر می باشد.

مقایسه تاچ ال سی دی htc 10 evo با مدل های هم رده

نسبت Contrast گوشی زیر نور خورشید نیز 2.4 است که تقریبا هم اندازه ی HTC 10 ( دارای پنل Super LCD5) می باشد که رقم متوسطی است و از گوشی های معمولی ( معمولا نزدیک 3.5) نیز پایین تر است. نسبت Contrast این گوشی زیر نور خورشید را در مقایسه با برخی گوشی های دیگر در شکل زیر می بینید. همان گونه که از شکل پیداست تاچ و ال سی دی S7 edge، One Plus 3T و Xiaomi Mi 5S Plus عملکرد بهتری در این زمینه دارند.مشخصات نور تاچ ال سی دی اچ تی سی 10 evo

مینیمم نور صفحه نمایش این گوشی 5.5 nits بود که شما می توانید این ویژگی را در کنار حالت Night mode گوشی بگذارید که نتیجه ی آن جلوگیری از انتشار نور آبی خواهد بود و ساعت بدن شما را بر هم نمی زند و در خواب شما تداخلی ایجاد نمی شود.
بار اولی که تنظیمات دمای رنگ ها را در این گوشی دیدیم تحت تاثیر قرار گرفتیم ولی با تست آن فهمیدیم که این تنظیمات وضوح رنگ ها را زیاد تغییر نمی دهد و نتایج آن مشابه HTC 10 بود که می توان گفت کیفیت گوشی های پرچم دار را نداشت. متوسط و ماکزیمم deltaE گوشی به ترتیب 5.9 و 12.6 بودند. هم چنین بالانس سفید آن خیلی بی روح بود که با نوار کشویی تنظیمات گوشی آن را درست کردیم. ولی با این کار نیز وضوح رنگ گوشی زیاد تغییر نکرد و متوسط و ماکزیمم deltaE آن به ترتیب 5 و 11 شدند و ماکزیمم نور صفحه نمایش به 480 nits رسید. هم چنین تنظیمات رنگ قرمز آن خیلی خوب نبود.
نتایج بدست آمده در اینجا ایده آل نیستند ولی گوشی هایی مانند LG V20، هوآوی Mate 9 و حتی Pixel XL نیز نتایج بهتری در این تست ثبت نکردند. هم چنین باید اضافه کنیم این گوشی ها به مراتب گران تر از HTC 10 Evo هستند پس فکر می کنیم HTC صفحه نمایش مناسبی ارائه کرده و هر چیزی که نیاز دارید را برایتان فراهم می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super LCD 3

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

534 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

3.6

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-04-05

خسته نباشید تعمیرش چند روز طول میکشه؟

پاسخ از ماکروتل : 2 ساعت
3.0
1398-02-26

سلام.این السیدی برای ارسال موجود نیست؟ بنده تعمیرکار هستم.

پاسخ از ماکروتل : خیر
4.0
1398-02-02

باسلام آقا من این گوشی رو دارم و تاالان 2 بار ال سی دی عوض کردم هربار بعد 1 ماه سوخته!بدون اینکه فشاری بهش بیاد یا ضربه بخوره!مشکل از کجاست؟اینم بگم بار اول یه بار افتاد زمین کم کم نصفش سیاه شد و کامل سوخت عوض کردم باز سوخت و باز عوض کردم و بازم سوخت...اگه ممکنه مشکلو بگید از کجاست

پاسخ از ماکروتل : سلام.سوختن ال سی دی فقط در اثر ضربه ست حتا کوچکترین ضربه باعث سوختن تاچ و ال سی دی میشه.موفق باشید
3.0
1397-09-10

سلام .خواسته باشیم موجود میکنید ؟.خیلی خیلی نیاز دارم

4.0
1397-05-19

سلام کی موجود میشه؟ لازم دارم

پاسخ از ماکروتل : سلام.مشخص نیست
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم