برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی HTC One M9 Plus

تعویض تاچ ال سی دی اچ تی سی ام 9 پلاس در دفتر ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود

قیمت صفحه نمایش گوشی HTC M9 Plus به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 445,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی HTC One M9 Plus

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD است که یک پنل LCD3Super با تراکم 565 پیکسل به ازای هر اینچ روی آن قرار دارد که تراکم پیکسلی خوبی به شمار می رود. این گوشی از HTC M9 بزرگتر می باشد چرا که گوشی M9 صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسل دارد که مشابه HTC One M8 می باشد.

تاچ ال سی دی اچ تی سی m9 plus

تست صفحه نمایش ما روی این گوشی نشان داد که گوشی فوق در شرایط خودکار، خیلی تیره می باشد و رنگ ها ظاهر خیلی خوبی مانند دیگر گوشی های پرچم دار 2015 مانند آیفون 6 یا LG G4 ندارند. البته کیفیت تیرگی و وضوح رنگ صفحه نمایش این گوشی خیلی بد نیست ولی برای ما سوال است که چرا HTC کیفیت آن را در مقایسه با مدل قبل خیلی بهبود نبخشیده است. به نظر می رسد که تاچ و ال سی دی این گوشی انتظارات را برآورده نمی کند و باید خیلی زود منتظر مدل HTC 10 باشیم.

هم چنین گوشی فوق در مقایسه با پرچم داران سال 2015 مانند LG G4 و گلکسی S6 مقدار اندکی گودی و لبه دارد که به طراحی گوشی بر می گردد.

استفاده از این گوشی در بیرون و در فضاهای روشن مناسب می باشد چون میزان نور راضی کننده ای دارد ولی زمانی که در محیط های تاریک به گوشی نگاه می کنید، صفحه نمایش خیلی شفاف و واضح نیست و کار با آن لذت بخش نیست چون که میزان نور آن به قدر کافی کم نمی شود. در واقع ماکزیمم و مینیمم نور صفحه نمایش این گوشی به ترتیب 464 و 11 nits هستند. به نظر ما تنظیمات دمای رنگ این صفحه نمایش کمی ایراد دارد و با تغییر دادن آن می توانید وضوح بهتری داشته باشید ولی هنوز هم کافی نیست. البته باید اضافه کنیم که نسبت Contrast این گوشی عالی و 2079:1 می باشد که واقعا خارق العاده است.

نتایج چند تست صفحه نمایش برای این گوشی در مقایسه با گوشی هایی چون HTC One M9، گلکسی S6 و آیفون 6S را در شکل زیر می بینید. ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی از سه گوشی دیگر کمتر است و در حد خوب می باشد. مینیمم نور آن متوسط و از گوشی های دیگر بدتر است. همان گونه که اشاره کردیم Contrast این گوشی فوق العاده عالی است که یکی از نکات مثبت آن به شمار می رود. دمای رنگ ها در این گوشی 7756 کلوین است که متوسط قلمداد می شود (دمای ایده آل 6500 کلوین می باشد) و حاکی از آن است که رنگ ها روی صفحه نمایش سرد به نظر می رسند. مقدار گامای بدست آمده برای این گوشی نیز 2.12 است که از متوسط کمی پایین تر می باشد که این یعنی صفحه نمایش گوشی حین نمایش رنگ ها نور کافی تولید نمی کند.

به طور کلی ویژگی های این صفحه نمایش با توجه به قیمت آن قابل قبول می باشد ولی به نظر می رسد HTC باید تلاش بیشتری روی کیفیت صفحه نمایش های خود بکند تا بتواند بازار گوشی های هوشمند را در اختیار بگیرد.

مشخصات تاچ ال سی دی m9 plus

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super LCD 3

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1140

تراکم پیکسلی صفحه

565 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-01-14

سلام ارسال به شهرستان انجام میدین !؟

پاسخ از ماکروتل : خیر فقط برای تعویض در دفتر موجود هستش
3.0
1397-11-23

سلام.من می‌توانم یک صفحه سفارش بدم؟

پاسخ از ماکروتل : ارسال نداریم باید بیارید برای تعویض یا دستگاهتون رو ارسال کنید به آدرس شرکت.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم