برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی HTC One A9

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
1,260,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل HTC One A9

گوشی HTC One A9 دارای صفحه نمایش 5.0 اینچی AMOLED است. این نمایشگر دارای رزولوشن 1080x1920 پیکسل می باشد که دارای تراکم 441 پیکسل به ازای هر اینچ است. الگوی قرار گیری پیکسل ها روی نمایشگر بصورت Diamond Pentile است که باعث وضوح بیشتر تصویر می شود. در این الگو زیر پیکسل های سبز رنگ دو برابر پیکسل های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته اند ولی ابعاد آنها به مراتب کوچکتر از زیر پیکسل های قرمز و آبی رنگ هستند. همه ی اینها باعث می شود تا وضوح تصویر نمایشگر این گوشی خوب باشد.

مشخصات تاچ و ال سی دی گوشی موبایل HTC One A9

ماکزیمم و منیمم نور صفحه نمایشگر HTC One A9

متاسفانه ماکزیمم نور نمایشگر این گوشی در حالت عادی حدود 366nits می باشد که خیلی خوب نیست ولی با این حال بالاتر از حد متوسط می باشد. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط های روشن به مشکل بر نخواهید خورد. در ضمن زاویه ی دید نمایشگر این گوشی خوب بوده و شما می توانید از جهات مختلف به نمایشگر گوشی نگاه کنید به طوری که محتویات آن هم چنان قابل خواندن است.مینیمم نور این صفحه نمایش نیز حدود 11nits می باشد که متوسط است و چشم را در محیط های کم نور یا شب اذیت نخواهد کرد مگر اینکه به مدت طولانی به گوشی خیره شوید.

ماکزیمم و منیمم نور صفحه نمایش HTC One A9

نسبت کنتراست تاچ و ال سی دی HTC One A9

در ضمن نسبت کنتراست نمایشگر این گوشی مطابق انتظار بی نهایت است که عالی بوده و نشان دهنده ی کیفیت آن می باشد. برای مقایسه، این نسبت برای گوشی One M9 حدود 1347:1 است. هم چنین نسبت کنتراست این صفحه نمایش زیر نور خورشید نیز خوب و حدود 4.27 است که رقم قابل قبولی است. برای مثال این عدد برای تاچ و ال سی دی گوشی های گلکسی +A3، S6 edge و تاچ ال سی دی آیفون 5 به ترتیب 4.24، 4.12 و 3.99 هستند. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید مشکلی نخواهید داشت.

نسبت کنتراست صفحه نمایشگر HTC One A9

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی ها اندازه گیری می شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای رنگ ایده آل برای نمایشگر ها 6500 کلوین در نظر گرفته می شود و اگر نمایشگری دارای دمای بالاتر از 6500 کلوین باشد اصطلاحا به آن نمایشگر مایل به آبی (سردتر بودن ظاهر رنگ ها) گفته می شود و اگر این عدد کمتر از 6500 کلوین باشد آن را نمایشگر متمایل به قرمز (گرم تر بودن ظاهر رنگ ها) در نظر می گیرند. نتایج تست ما نشان داد این عدد برای نمایشگر فوق حدود 6829 کلوین است که دمای عالی بوده و نشان می دهد رنگ ها اندکی متمایل به آبی نشان داده می شوند. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2. 1 است که بسیار خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ ها و سایه ها می باشد. دقت داشته باشید که مقدار گامای ایده آل 2.2 در نظر گرفته شده است.

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 2.42 ثبت شده است که نتیجه ی خوبی است. این پارامتر بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شوند. برای مقایسه این عدد برای تاچ ال سی دی M9 و تاچ ال سی دی گلکسی S6 به ترتیب 4.4 و 2.02 می باشد. اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 3.01 خواهد بود که نتیجه ی نسبتا خوبی است. در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی نشان می دهد که رنگ های نمایش داده شده بر روی نمایشگر این گوشی تا حدودی به حالت واقعی نزدیک هستند و در مقایسه با گوشی هایی چون One M9 یا Moto G6 به مراتب بهتر عمل می کند.

وضوح رنگ صفحه نمایش HTC One A9

چارت وضوح رنگ ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ ها را طبیعی نشان می دهد. ردیف پایین رنگ های مرجع یا هدف را نشان می دهند در حالی که ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می دهند. همان طور که می بینید رنگ های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر تا حدودی به حالت واقعی نزدیک هستند که موید نتایج تست متوسط deltaE نیز می باشد.

وضوح رنگ صفحه نمایش HTC One A9

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

441 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-10-20

سلام لطفا تاچ ال سی دی htc one a9 رو موجود کنید.

4.0
1397-07-05

سلام تاچ ال سی دی htc one a9 نیاز دارم ممنون می شوم تهبه کنید

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم