برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی HTC U11

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی HTC U11 در دفتر تعمیر موبایل ماکروتل در تهران 1 ساعته انجام می‌شود. قیمت این نصفحه نمایش به همراه اجرت تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
1,140,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل HTC U11

گوشی HTC U11 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Super LCD است. اندازه ی نمایشگر این گوشی به مراتب بزرگتر از گوشی های 4.7 اینچ قبلی مانند One M7 یا گوشی های 5.0 اینچ M8 و M9 می باشد. کیفیت تصویر این نمایشگر خوب است ولی رنگ ها را کمی اشباع شده نشان می دهد که اندکی آزار دهنده است. هم چنین نمایشگر آن دارای رزولوشن 1440x2560 پیکسل می باشد و تراکم پیکسلی آن 534ppi است که برای یک گوشی میان رده با این قیمت بسیار مناسب است.

مشخصات تاچ و ال سی دی HTC U11

ماکزیمم و منیمم نور صفحه نمایش HTC U11

نمایشگر این گوشی جزء روشن ترین نمایشگر های موجود در بازار نیست، حتی تاچ و ال سی دی گوشی HTC 10 نیز خیلی روشن نیست. در حالی که نمایشگر گوشی های آیفون و سامسونگ دارای ماکزیمم نور حدود 600nits هستند، گوشی فوق دارای نور کمتر از 500nits می باشد ولی زمانی که نور روشن به آن می تابد وارد حالت خودکار شده تا حدی که حدود 100nits به میزان نور گوشی افزوده می شود و نور آن به 583nits خواهد رسید. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط های روشن به مشکل بر نخواهید خورد. در ضمن زاویه ی دید نمایشگر این گوشی خوب بوده و شما می توانید از جهات مختلف به نمایشگر گوشی نگاه کنید به طوری که محتویات آن هم چنان قابل خواندن است. مینیمم نور این صفحه نمایش نیز حدود 7nits می باشد که نسبتا خوب است و چشم را در محیط های کم نور یا شب اذیت نخواهد کرد.

ماکزیمم و منیمم نور صفحه نمایش HTC U11

نسبت کنتراست تاچ و ال سی دی گوشی HTC U11

در ضمن نسبت کنتراست نمایشگر این گوشی حدود 1568:1 است که عالی بوده و نشان دهنده ی کیفیت آن می باشد. برای مقایسه، این نسبت برای تاچ و ال سی دی گوشی iPhone 7 plus حدود 1398:1 است. البته کیفیت تصویر و رنگ نمایشگر این گوشی در مقایسه با گوشی های دارای نمایشگر AMOLED مانند گوشی های سامسونگ بسیار پایین تر است ولی نسبت کنتراست آن برای یک نمایشگر LCD قابل قبول می باشد.

گلس دارای انعکاس نسبتا پایین نمایشگر باعث شده تا در زیر نور خورشید نیز خوانا باشد ولی قابل رقابت با گوشی های دارای گلس منعکس مانند گلکسی +S8 نیست. نسبت کنتراست این نمایشگر در این حالت حدود 3.089 می باشد که بالاتر از حد متوسط است.

کنتراست نور صفحه نمایش HTC U11

دمای رنگ صفحه نمایشگر HTC U11

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی ها اندازه گیری می شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای رنگ ایده آل برای نمایشگر ها 6500 کلوین در نظر گرفته می شود و اگر نمایشگری دارای دمای بالاتر از 6500 کلوین باشد اصطلاحا به آن نمایشگر مایل به آبی (سردتر بودن ظاهر رنگ ها) گفته می شود و اگر این عدد کمتر از 6500 کلوین باشد آن را نمایشگر متمایل به قرمز (گرم تر بودن ظاهر رنگ ها) در نظر می گیرند. نتایج تست ما نشان داد این عدد برای نمایشگر فوق حدود 7461 کلوین است که دمای خوبی بوده و نشان می دهد رنگ ها اندکی متمایل به آبی نشان داده می شوند. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.19 است که بسیار خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ ها و سایه ها می باشد. دقت داشته باشید که مقدار گامای ایده آل 2.2 در نظر گرفته شده است.

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 4.37 ثبت شده است که نتیجه ی متوسطی است. این پارامتر بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شوند. برای مقایسه این عدد برای تاچ و ال سی دی HTC 10 و +HTC 11 به ترتیب 2.62 و 4.06 می باشد. اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 5.74 خواهد بود که نتیجه ی نسبتا خوبی است. در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی نشان می دهد که رنگ های نمایش داده شده بر روی نمایشگر این گوشی خیلی به حالت واقعی نزدیک نیستند ولی خیلی هم بد نیستند.

وضوح رنگ صفحه نمایش HTC U11

چارت وضوح رنگ ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ ها را طبیعی نشان می دهد. ردیف پایین رنگ های مرجع یا هدف را نشان می دهند در حالی که ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می دهند. همان طور که می بینید رنگ های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر خیلی به حالت واقعی نزدیک نیستند که موید نتایج تست متوسط deltaE نیز می باشد.

وضوح رنگ صفحه نمایش HTC U11

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super LCD 5

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

534 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-12-22

سلام
امکان موجود شدن این تاچ ال سی دی هست؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر متاسفانه مشخص نیس و زمانی که موجود بشه در سایت وارد میشه موجودی‌ها به‌روز هستند.
5.0
1400-10-17

سلام تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو 11 کی موجود میشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای اطلاع از موجودی می‌تونید از طریق همین صفحه پیگیری کنید یا با شعبه بلوار کشاورز تماس بگیرین.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم