برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Huawei Honor 4X

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
280,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی موبایل هواوی Huawei Honor 4X

صفحه نمایش لمسی موبایل Huawei Honor 4x/ هواوی هونور 4 ایکس قطر 5.5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش honor 4x معادل 720x1280 پیکسل می باشد که منجر به تراکم پیکسل 267ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصلی هواوی 4X هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر گوشی خود نمی بینید و همچون سابقش می شود.

سایز آن تقریبا اندازه ی تاچ ال سی دی Galaxy Note 4 می باشد که اگر می خواهید گوشی بخرید نه یک تبلت گوشی honor 4x گزینه ی کاملا مناسبی است. قبل از این که به مزایا و معایب این صفحه نمایش بپردازیم اندکی در مورد سایز صفحه نمایش آن صبحت می کنیم. اگر شما به طور معمول از گوشی خود برای بازی کردن یا تماشای ویدئو استفاده می کنید، صفحه نمایش بزرگی مانند این گوشی مزیت بسیار بزرگی است. بخشی از تست های ما شامل بازی کردن چند تا از بازی های سه بعدی سطح بالای اندرویدی می شد و ما بر اساس آن ها متوجه شدیم که بازی کردن در صفحه نمایش بزرگی مانند این باعث می شود که کاربر بیشتر درگیر آن شود.

این یک صفحه نمایش با رزولوشن 720p می باشد که تراکم پیکسلی محدود آن کاملا در این سایز بزرگ مشهود می باشد.

Retina ممکن است یک اصطلاح مربوط به بازار گوشی های Apple باشد اما به چیزی واقعی اشاره می کند و آن این است که گوشی Honor 4x با تراکم پیکسل 267ppi نزدیک استاندارد صفحه نمایش های رتینا نیست. با این حال ما فکر می کنیم وضوح این گوشی به اندازه ی کافی باشد مخصوصا با توجه به قیمتی که دارد.

نکته ی دیگر شدت رنگ های این گوشی می باشد. رنگ های Honor 4x طبیعی به نظر می رسند اما اندکی اشباع رنگ وجود دارد و از این نظر نسبت به گوشی Honor 6 Plus ضعیف تر عمل می کند.

کنتراست گوشی 4x در عملکرد محدود رنگ آن نقش دارد. میزان رنگ سیاه صفحه نمایش honor 4x قابل قبول است اما همانطور که انتظار می رود رنگ های سیاه در صفحه نمایش های IPS LCD البته به جز ال سی دی های رده بالای آن موقعی که نور صفحه نمایش کم شود اندکی به خاکستری متمایل می شوند.

با این حال شما می توانید تعادل رنگ سفید را به طور سفارشی تغییر دهید تا رنگ های آن را به دلخواه تان گرم تر یا سردتر کنید.

میزان خوانایی صفحه نمایش آن برای یک گوشی رده پایین خوب است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

267 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم