تاچ ال سی دی Huawei P9

قیمت تاچ ال سی دی گوشی موبایل هواوی Huawei P9 به همراه هزینه تعویض است. این صفحه نمایش از نوع IPS-NEO LCD با ریزولوشن 1080x1920 پیکسل می‌باشد. تعویض تاچ ال سی دی هواوی P9 در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل در کمتر از 1 ساعت.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • طلایی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 550,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل هواوی Huawei P9

صفحه نمایش هواوی پی 9(Huawei P9) قطر 5.2 اینچ دارد و از نوع IPS-NEO LCD می باشد. رزولوشن آن 1080x1920 پیکسل می باشد که منجر به تراکم پیکسلی 423ppi می شود. با خرید تاچ ال سی دیاصلی هواوی پی 9 برای گوشی خود هیچ تغییری در ظاهر و کیفیت آن نخواهید دید و همچون سابقش خواهد شد. نسبت میزان سطح قابل استفاده به کل سطح گوشی تقریبا 72.9 درصد می باشد یعنی از این 5.2 اینچ حدود 73 درصد آن فضایی از صفحه نمایش است که استفاده می شود و باقی حاشیه های گوشی هستند. این گوشی دیگری است که از آلمینیوم براق مویی ساخته شده است که از این نظر ظاهری بسیار شبیه HTC One M9 دارد.

خرید تاچ ال سی دی هواوی پی 9

هواوی p9 ممکن است بیشتر به خاطر دوربین لایکای خود شناخته شده باشد اما آن یک صفحه نمایش درخور ارزش و نوید بخش نیز دارد. مسلما، کیفیت نمایش 1080p کمی قدیمی است، اما مقدار 423ppi برای دست یابی به رتبه ی خوب در تراکم پیکسل به اندازه ی کافی زیاد است. رزولوشن 1080p باعث می شود که هواوی پی 9 نسبت به تاچ ال سی دی ال جی G5 و تاچ ال سی دی سامسونگ S7 یک پله پایین تر باشد و نتواند به عنوان بهترین دارنده ی GPU در بازار گوشی ها شناخته شود.

در زیر آرایش پیکسلی تاچ ال سی دی هواوی P9 را زیر میکروسکوپ مشاهده می کنید. 

مشخصات تاچ ال سی دی هواوی Huawei P9

Huawei P9 از پنل صفحه نمایش IPS-NEO LCD ساخته شده توسط JDI استفاده می کند که رنگ های سیاه تیره ای را فراهم می کند. هواوی P8 احتمالا اولین گوشی باشد که با این تکنولوژی عرضه شده است اما امروز دیگر همچون قبل ظاهری جذاب و دیدنی ندارد. اما اشتباه نکنید این صفحه نمایش هنوز هم نسبت به صفحه نمایش های معمولی IPS LCD بسیار بهتر است.

هواوی متعهد شده بود که گوشی P9 را به حداکثر روشنایی 500nit برساند و ما آن را اندازه گرفتیم دیدیم که دقیقا همان مقدار است. در حالی که صفحه نمایش IPS NEO رنگ های سیاه تیره ای فراهم می کند اما مطمئنا بهتر از آن نیز وجود دارد. کنتراست آن اگرچه خوب است اما نست کنتراست 1094:1 خیلی قابل توجه نیست.  

با ملاحظه‌ی دقت تولید رنگ، دریافتیم که تاچ ال سی دی هواوی P9 با اندازه ی انحراف(DeltaE) معمول 6.7 امتیاز درخشانی برای خود ثبت نکرد و این مقدار کمی بالاتر از آن چه است که ایده آل ما بود. اگرچه ما گوشی های پرچمداری را دیده ایم که بدتر از آن عمل می کنند. بنابراین p9 در میانه ی جدول  ما می نشیند. صفحه نمایشی که به درستی کالیبره شده باشد لازم است تا حداکثر 4 درجه انحراف داشته باشد. با استفاده از حالت های تنظیم رنگی درونی گوشی ما موفق شدیم با استفاده از رفتن به حالت Warm به درجه انحراف 6.1 برسیم و تولید رنگ بهتری داشته باشیم. اما این کار حداکثر روشنایی اندکی کمتر(450nits) را می طلبید. گزینه ی Warm معظل رنگ سفید متمایل به آبی را حل کرد که مهم ترین عاملی بود که حداکثر درجه ی انحراف را تا 12.8 بالا می برد.

روشنایی صفحه نمایش هواوی P9 زیر نور خورشید

یکی از ویژگی هایی که کاربران باید هنگام خرید گوشی جدید بدان توجه کنند میزان روشنایی صفحه نمایش آن می باشد. برای مقایسه روشنایی صفحه نمایش p9  با دیگر گوشی ها به جدول زیر نگاهی بیندازید.

روشنایی صفحه نمایش هواوی پی 9

ما تاچ و ال سی دی هواوی Huawei P9 را از نظر خوانایی زیر نور خورشید تست کردیم و آن عملکرد خوبی از خود نشان داد. امتیاز  3.195 برای یک پنل LCD دستاورد خیلی خوبی است و روی ویژگی قوی دیگر تکنولوژی IPS NEO تاکید می کند. 

در زیر عملکرد صفحه نمایش P9 را نسبت به دیگر گوشی های دیگر در فضای باز(زیر نور خورشید) مقایسه کنید. 

روشنایی صفحه ال سی دی هواوی P9 زیر نور خورشید

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS-NEO LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

423 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1400-04-22

سلام این محصول موجود میشه یانه اگه اره لطفاً ایمیل بزنید ممنون میشم

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای اطلاع از موجودی می‌تونید از طریق سایت پیگیری کنید یا با شعبه بلوار کشاورز تماس بگیرین. باتشکر
5.0
1399-02-02

سلام وقتتون بخیر. .جناب در صورت تعویض تفاوتی با lcd فابریک گوشی احساس میشه ؟؟.مثلا تاچ اش قاطی نمیکنه و..؟؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

از لحاظ عملکرد هیچ ایرادی نباید داشته باشه مثل هنگ کردن یا خنگ کار کردن تاچ. این‌ها نشانه خرابی تاچ ال سی دی هست و ارتباطی به کیفیت ال سی دی نداره باید درست کار کنه. اما از نظر کیفیت تصویر ممکن هست کمی با فابریک خودش تفاوت داشته باشه.

3.0
1396-01-10

با سلام.صفحه p9 من شکسته شده.ولی تاچش بدرستی کار میکند.آیا امکان تعویض فقط صفحه وجود دارد؟ یا تاچ هم باید عوض شود؟؟.اگر بله، قیمت فقط صفجه چند می باشد؟.با سپاس فراوان

پاسخ از ماکروتل : سلام تاچ و ال سی دی با هم هست.قیمت توی سایت زده شده

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم