برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی پی 9 لایت Huawei P9 Lite

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تاچ و ال سی دی هواوی Huawei P9 Lite دارای اندازه 5.2 اینچ و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ است.

تعویض این تاچ ال سی دی، کمتر از 1 ساعت در دفاتر ماکروتل انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
قیمت محصول با هزینه تعویض: 580,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی هواوی پی 9 لایت

تاچ ال سی دی Huawei P9 Lite/هواوی پی 9 لایت قطر 5.2 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD می باشد. رزولوشن صفحه نمایش هواوی P9 Lite معادل 1080x1920 است که منجر به تراکم پیکسل 424ppi می شود. با خرید تاچ ال سی دی اصل Huawei p9 lite هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

با توجه به رزولوشن و سایز این صفحه نمایش به نظر می رسد که درست همانند پرچمدار P9 باشد.  نگاه دقیق تر به خصوصیات نشان می دهد که در این جا از یک واحد ال سی دی IPS استفاده شده که با تاچ ال سی دی هواوی P9 که از نوع IPS-NEO می باشد کاملا فرق دارد.

قیمت خرید تاچ ال سی دی هواوی P9 lite

حال چه Neo باشد یا نباشد، صفحه نمایش P9 Lite رنگ ها را و کنتراست را حتی در زوایای دید شدید به درستی حفظ می کند. در کل کیفیت تصویر آن کاملا قابل ملاحظه است.

کنتراست و روشنایی صفحه نمایش P9 Lite به اندازه ی پرچمدار P9 بالا است و میزان تیرگی رنگ های سیاه آن ها نیز به یک اندازه است.

مقدار کنتراست آن بسیار خوب و 1200:1 می باشد که بهتر از سایر گوشی های شبیه به آن در این رنج قیمت می باشد. به علاوه تاچ و ال سی دی P9 Lite در روشنایی 500nit کاملا روشن است که معدودی از رقبا می توانند از آن بهتر عمل کنند. حداقل روشنایی آن 9.8nit است که به چشمان خواب آلود در شب آسیب نمی زند.

در جدول زیر میزان روشنایی صفحه نمایش P9 Lite با دیگر گوشی ها مقایسه شده است.

راهنما: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی و راهکار رفع این مشکل

روشنایی صفحه نمایش huawei p9 lite

تنظیم روشنایی خودکار صفحه نمایش اسلایدر روشنایی را تغییر می دهد بنابراین می توانید آن را در عمل ببینید. متاسفانه این یعنی شما نمی توانید از اسلایدر برای نادیده گرفتن حالت خودکار استفاده کنید.

از منوی تنظیمات می توانید تنظیم دمای رنگ را بیابید که با استفاده از آن اسلایدر را می توانید از گرم به سرد برای رسیدن به رنگ دلخواه تان تغییر دهید. ما متوجه شده ایم که تنظیم پیش فرض رنگ آن اندکی سرد است و در حقیقت کشاندن اسلایدر به سمت رنگ های گرم تر موجب تولید رنگ های دقیق تر می شود.

البته تنظیمات پیش فرض آن اشکالی ندارد. متوسط درجه ی انحراف 7.7 و ماکزیمم درجه ی آن 14.6 متوسط هستند و بسیار شبیه تاچ ال سی دی A5 2016 می باشد که به عنوان کم دقت ترین صفحه نمایش های Super AMOLED ثابت شده است. با این حال با بردن دمای رنگ از سرد به گرم ما نتیجه ی بهتر 4.3 برای متوسط درجه ی انحراف و ماکزیمم 6.7 را دریافت کردیم. در واقع هواوی پی 9 لایت از این نظر اندکی بهتر از همتای گران تر و دیگر گوشی های رقیب به غیر از Nexus 5X که ویژگی کالیبراسیون را دارد عمل می کند.

خوانایی صفحه نمایش آن زیر نور خورشید متوسط رو به بالاست که در این جا هم توانسته است نسبت به برخی گوشی های گران تر از خود برتری یابد. اما این جا تنها بخشی است که گوشی موبایل هواوی P9 توانسته است بهتر عمل کند.

در جدول زیر میزان خوانایی تاچ ال سی دی هواوی پی 9 لایت و دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

مشخصات تاچ ال سی دی P9 lite و خرید آن

گوشی موبایل P9 Lite گزینه ی دستکش اختیاری را دارد. همچنین سنسور مجاورت آن می تواند صفحه نمایش لمسی را غیر فعال کند که به این ویژگی حالت تشخیص جیب می گویند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-07-17

سلام.گوشی پی9 لایت بنده از دیروز که از دستم تو منزل افتاده پایین صفحه سیاه میشه و یکم بعد خوب میشه.با خاموش روشن کردنم این موضوع کمتر شده ولی درست نشده.میشه کمک کنید بگین چی شده و راه حل درست شدنش چیه؟ازتون ممنونم

پاسخ از ماکروتل : سلام. باید ال سی دی تعویض بشه
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم