تاچ ال سی دی Huawei P Smart

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • طلایی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 380,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Huawei P Smart

گوشی هوآوی P Smart دارای صفحه نمایش 5.65 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x2160 پیکسل است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این گوشی که در سال 2013 عرضه شد دارای نسبت 18:9 و تراکم پیکسلی حدود 427 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد که هم رده ی تراکم پیکسلی گوشی های رده بالای هوآوی می باشد. الگوی قرارگیری پیکسل ها بر روی این نمایشگر نیز ماتریس شناخته شده ی RGB می باشد که در آن زیر پیکسل های قرمز، سبز و آبی به تعداد برابر در کنار هم قرار گرفته اند.

مشخصات تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی اسمارت Huawei P Smart

مشخصات تاچ و ال سی دی هواوی P Smart

کنتراست صفحه نمایشگر P Smart

نمایشگر این گوشی زاویه ی دید خوبی دارد به نحوی که اگر با یک زاویه به گوشی نگاه کنید، رنگ ها شیفت پیدا نمی کنند و فقط کنتراست نمایشگر اندکی کاهش می یابد. باید یادآور شویم که نسبت کنتراست این نمایشگر حدود 1492:1 است که بسیار خوب می باشد. سطح تیرگی نمایشگر گوشی از اکثر LCD ها بیشتر است که باعث کنتراست خارق العاده ی آن می شود.

ماکزیمم نور نمایشگر نیز عالی و حدود 530nits می باشد که در مقایسه با نمایشگر گوشی های P10 Lite و Mate 10 Lite بهتر است.

بیتشر بندانید: رایج ترین مشکلات گوشیهای هواوی و راه حل برطرف کردن آن

قابلیت خوانا بودن صفحه نمایش P smart زیر نور خورشید

این گوشی در زمینه ی قابلیت خوانا بودن در زیر نور خورشید عملکرد پایین تر از حد انتظار دارد به نحوی که نسبت کنتراست نمایشگر آن در این حالت حدود 2.56 می باشد که پایین تر از حد انتظار می باشد. همان طور که در شکل زیر می بینید عملکرد گوشی در این زمینه به مراتب بدتر از گوشی هایی چون P10 Lite یا LG Q6 است. بنابراین بهتر است در زیر نور خورشید حتما نور نمایشگر را در ماکزیمم مقدار آن قرار دهید.

وضوح تصویر صفحه نمایش p Smart زیر نور خورشید

در مورد دقت رنگ ها نیز نمایشگر این گوشی عملکرد نسبتا متوسطی دارد به نحوی که متوسط و ماکزیمم deltaE رنگ ها به ترتیب 5.6 و 9.1 می باشند. البته شما می توانید دقت رنگ ها را بصورت دستی در تنظیمات گوشی تغییر دهید که با این کار، متوسط و ماکزیمم deltaE به 4.1 و 6.1 خواهند رسید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.65 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2160 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

427 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم