برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی LG Nexus 4 E960

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
320,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی ال جی نکسوس 4(LG Nexus 4)  از نوع True HD-IPS+ LCD با رزولوشن 768در 1280 و 608nit روشنایی دارد. صفحه نمایش آن 8 درصد بزرگتر از Galaxy Nexus می باشد و این مقدار اضافه عمدتا به خاطر بزرگتر بودن صفحه نمایش آن است. نکسوس 4 در مقایسه با سلف خود و صفحه نمایش سوپر آمولد PenTile اش در حالی که تراکم پیکسلی یکسانی با آن دارد(کمتر از 320ppi) اما صفحه نمایش Nexus 4 به خاطر ماتریس RGB اش واضح تر و هموارتر است. هنگامی که هر دو گوشی را زیر میکروسکوپ می بریم می بینیم همه چیز روشن تر می شود.

ال جی از یک تکنولوژی صفحه نمایش به نام Zerogap touch استفاده می کند که در آن صفحه نمایش توسط روکشی پوشانده شده است بنابراین هیچ هوایی در لایه های صفحه نمایش وجود ندارد که باعث روشنایی زننده شود و از تکنولوژی تاچ درون سلولی استفاده می کند. لایه ی بالایی آن از شیشه ی Gorilla Glass 2 می باشد که برای حفاظت از خراشیدن و شکستن تعبیه شده است.

ما ال جی نکسوس 4 را از نظر عملکرد صفحه نمایش تست کردیم و نتایج را می توانید در زیر مشاهده کنید. ال سی دی آن کاملا روشن تر از صفحه نمایش AMOLED  گلگسی نکسوس و حتی گوشی جدید گلگسی اس تری(Galaxy S III) می باشد. اگرچه هنوز به اندازه ی صفحه نمایش اچ تی سی وان ایکس(HTC One X) روشن نیست. با این حال سطوح سیاه رنگ مخصوصا زمانی که از زاویه به آن ها نگاه کنید خیلی تاریک نیستند.

روشنایی صفحه نمایش LG Nexus 4

متاسفانه، بازتاب بالای صفحه نمایش نکسوس 4 منجر شد تا عملکرد آن زیر نور خورشید نسبتا متوسط باشد. صفحه نمایش Nexus 4 اندکی بیشتر از Optimus G نور را منعکس می کند که احتمالا به دلیل نوع شیشه های مختلف آن است.

روشنایی صفحه نمایش نکسوس 4 در فضای باز

زوایای دید به خاطر وجود تکنولوژی IPS+ خوب است اما بدون از دست دادن مقداری کنتراست و رنگ نیست. نرم افزاری که صفحه نمایش را نقاشی می کند بین گوشی های Optimus G و Nexus 4 کاملا متفاوت است نتیجه ی آن نسبت به نکسوس مشهودتر است. تعادل رنگ هم بین آن دو متفاوت است و به نظر می رسد که دقت رنگ در Optimus G بالاتر باشد. ما تصاویر را هم با گالری اصلی و هم با مروگر کروم مقایسه کردیم و نتایج کاملا مشابه بودند(بنابراین گالی سفارشی ال جی عکس ها را بهبود نبخشیده است).

ال جی نکسوس 4 ابعاد 133.9، 68.7،  9.1 را دارد که چیزی شبیه سایز گوشی Optimus G می باشد اگرچه آن چند میلی متری بلند و 0.6 میلی متر نیز ضخیم تر است. وزن آن دو نیز تقریبا یکسان است(139 گرم در برابر 145 گرم). سامسونگ گلگسی نکسوس هم سایز و وزنی تقریبا به اندازه ی آن ها دارد. ابعاد آن 135.5، 67.9 ، 8.9 و وزن آن 135 گرم می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.7 اینچ

نوع صفحه نمایش

+True HD IPS

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 768

تراکم پیکسلی صفحه

318 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1396-04-15

سلام ضمانت داره ؟ من چند جا بردم تعویض کردن گوشی روشن میشد اما لمس عمل نمیکرد و گفتن باید تاچ و ال سی دی اصلی باشه تا لمس عمل کنه

پاسخ از ماکروتل : سلام بله.
5.0
1396-02-13

سلام . من گوشی Nexus 4 دارم که چند روز پیش از دستم افتاد و شیشه اون شکست و دیگه تاچش کار نمیکنه ! این تاچ و LCD که گذاشتید رو میتونم بخرم و استفاده کنم براش ؟ بهد بهد از خرید چطوری باید درستش کنم؟ کجا باید ببرم تا برام صفحش رو عوض کنند؟

پاسخ از ماکروتل : سلام بله این تاچ و ال سی دی رو خرید کنید با پست پیشتاز ارسال میشه و به هر تعمییر کاری نشون بدین براتون تعویض میکنه.پیروز باشید.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم