برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی LG G5

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تاچ ال سی دی اصلی LG G5 دارای صفحه نمایش از نوع کوالکوم IPS LCD است. تعویض صفحه نمایش شکسته گوشی ال جی جی 5 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود. قیمت تاچ و ال سی دی LG G5 به همراه اجرت تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 580,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل LG G5

تاچ ال سی دی LG G5 / ال جی جی 5 شبیه  تاچ ال سی دی V10 می باشد اما کمی کوچکتر(5.3 اینچ) است. ال سی دی lg g5 از نوع کوالکوم IPS LCD با رزولوشن Quad HD است که منجر به تراکم پیکسلی 554ppi برای صفحه نمایش آن می شود. صفحه نمایش LG G5 مخصوصا به خاطر وجود رنگ های سیاه تیره اش نسبت کنتراست فوق العاده بالایی(1885:1) دارد. با این حال، حداکثر روشنایی در 306 نیت واقعا پایین است. این ویژگی خوبی است که حداقل در حالت روشنایی خودکار، تلفن قادر خواهد بود برای تامین روشنایی مورد نیاز در روز آن را به 378 نیت بالا ببرد.

تاچ ال سی دی گوشی موبایل LG G5

برای سودمند واقع شدن بیشتر، lg g5 با یک الگوریتم صفحه نمایش Assertive می آید که برای تنظیم مقدار رنگ پیکسل در زمان واقعی در سطح GPU در نور شدید آفتاب به کار می رود. این فناوری نه با روشن تر نکردن صفحه نمایش و بلکه با پردازش بخش های تیره تر تصاویر روی صفحه نمایش برای راحت خواندن شدن آن ها از طریق روشن کردن انتخابی آن ها به خوانایی صفحه نمایش زیر نور آفتاب کمک می کند. همچنین صفحه نمایش g5 یک سطح روشنایی حداقلی پایین 3.6 نیت ارائه می کند. درست مانند تاچ ال سی دی ال جی G4 و LG V10 که باعث می شود چشم کاربر هنگامی که  گوشی را در حالت تنظیمات تاریک قرار می دهد راحت تر باشد.

بیشتر بدانید: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندروید چیست؟

مشخصات تاچ ال سی دی گوشی LG G5

برای مقایسه ی روشنایی صفحه نمایش LG G5 با دیگر گوشی ها به جدول زیر نگاهی بیندازید. 

مقایسه تاچ ال سی دی ال جی G5 با مدل های هم رده

خوانایی صفحه نمایش LG G5 زیر نور خورشید

از نظر دقت رنگ صفحه نمایش آن بسیار شبیه V10 می باشد که آن دقت رنگ متوسط دارد و 5.4 اینچ می باشد. این مقدار خیلی عالی نیست اما بالاتر از سطح متوسط می باشد. ال جی هیچ روشی برای تنظیم درجه ی رنگ های صفحه نمایش فراهم نکرده است. در آزمایشات دیداری در فضای باز، صفحه نمایش G5 قابلیت خوانایی زیر خورشید خوبی (بالاتر از متوسط) در حداکثر روشنایی دارد.برای مقایسه ی روشنایی ال سی دی G5 در زیر نور آفتاب با دیگر گوشی ها به جدول زیر توجه کنید. 

خوانایی صفحه نمایش LG G5 زیر نور خورشید

ابعاد تاچ ال سی دی ال جی جی 5 طول(149.4)، عرض(73.9) و ضخامت(7.7) میلی متر می‌باشد ولی درست  به اندازه‌ی ال جی جی 4  پهن نیست و حدودا با همان ارتفاع وزن 159 گرم را دارد. فوت پرینت آن در صفحه نمایش اندکی جمع و جورتر با قطر 5.3 کمتر شده است. G5 از طراحی آشنای سری های g، با قفل و تنظیم کلیدها و بازگشتن به طراحی ظریف گرد شکل فاصله می گیرد. ما آن چه ال جی در g5 انجام داده است را دوست داریم. پوسته ی فلزی این پرچمدار را مناسب و زیباتر می کند در حالی که Arc Glass سه بعدی آن برخلاف چیزی است که ما تا کنون مشاهده کرده ایم. این پوشش شیشه ای تمام جلوی دستگاه را می پوشاند و در سراسر آن مسطح است الا جایی که به سمت قاب فلزی خم می شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.3 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

554 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-10-11

سلام نمایندگی الجی تاچ ال سی دی اصل رو میگه ۶۳۰!! چطوری شما میگید ۴۶۰؟ انها مدعین این قیمت پاینها اصل نیستند!؟ چه کنیم با گوشی تاچ ال سی دی شکسته جی ۵ الجی؟؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.قیمت ملاک بر اصل یا تقلبی بودن قطعه نیست.اصل بودن از کیفیت نور و رنگ صفحه نمایش مشخص میشه.موفق باشید
4.0
1398-09-12

سلام نمایندگی در شهر اهواز دارین؟

پاسخ از ماکروتل : خیر. میتونید گوشیتون رو بوسیله پست ارسال کنید. کمتر از 3 روز گوشی تعمیر شده به دستتون میرسه. موفق باشید
3.0
1398-07-14

سلام دلیل تفاوت قیمت شما با سایر مراکز چیه؟

پاسخ از ماکروتل : کیفیت ها متفاوت هست
5.0
1398-06-03

سلام میخواستم بدونم Arc Glass سه بعدی این تاچ ال سی دی رو میشه جایگزین کرد ؟؟

پاسخ از ماکروتل : خیر
4.0
1397-10-15

سلام.خسته نباشید.ارسال ندارید؟ بدون هزینه تعویض چقد میشه؟

پاسخ از ماکروتل : ارسال نداریم
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم