تاچ ال سی دی LG V20

قیمت تاچ و ال سی دی LG V20 به همراه هزینه تعویض در دفتر ماکروتل است.

مدت زمان برای تعویض : 40 دقیقه

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 720,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی ال جی LG V20

تاچ و ال سی دی گوشی LG V20 این گوشی صفحه نمایش IPS LCD دارد که مانند تاچ ال سی دی ال جی V10 دارای صفحه نمایش ثانویه است. صفحه نمایش اصلی 5.7 اینچی است که رزولوشن QHD دارد و تراکم پیکسلی آن نیز 513ppi می باشد. صفحه نمایش دوم یک نوار ساده (2.1 اینچ ولی خیلی عریض) است که رزولوشن آن 160x1440 پیکسل است (البته چون بخشی از آن را دوربین سلفی و سنسورها تشکیل می دهند رزولوشن عرض آن 1440 پیکسل کامل نیست).

مشخصات تاچ ال سی دی LG V20

بر خلاف تاچ ال سی دی ال جی G5 که از صفحه نمایش اصلی برای صفحه نمایش ثانویه استفاده می کرد، صفحه نمایش ثانویه ی V20 به صورت Always-On می باشد. البته تاچ آن کار می کند و حتی زمانی که گوشی شما قفل باشد یا در حالت Sleep هست نیز می توانید به شورتکات های آن دسترسی داشته باشید. انتخاب شورتکات ها و نرم افزارهایی که در این صفحه نمایش نشان داده می شوند بستگی به سلیقه ی شما دارد.
صفحه نمایش اصلی واضح و روشن است. ماکزیمم نور این صفحه نمایش را در حالت دستی 475nits اندازه گیری کردیم که بسیار بالاتر از صفحه نمایش G5 (حتی در حالت Full blast) می باشد. صفحه نمایش V20 در حالت خودکار روشن تر نیز می شود و ماکزیمم نور آن تا 628nits می رسد در حالی که Contrast گوشی حفظ می شود.

نسبت کنتراست صفحه نمایش LG V20

نسبت Contrast این گوشی خوب و حدودا 1000:1 است ولی هم چنان پایین تر از G5 و حتی V10 می باشد. سطح تیرگی آن قابل مقایسه با تاچ و ال سی دی آیفون 6S Plus است و از مدل های قبلی ال جی بهتر می باشد.

نسبت کنتراست صفحه نمایش LG V20

شرکت ال جی حالت های رنگ برای صفحه نمایش فراهم نکرده ولی فیلتر نور آبی در این گوشی وجود دارد که نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش را کاهش می دهد تا هنگام کار با آن در شب تداخلی با خواب شما ایجاد نشود.

وضوح رنگ گوشی LG V20

از نظر وضوح رنگ گوشی V20 کمی بهتر از G5 می باشد و ماکزیمم deltaE آن کمی بهتر و 9.5 است در حالی که متوسط deltaE آن یکسان و 5.1 می باشد. البته این نتایج بهتر از حد متوسط هستند در حقیقت بهتر از اکثر LCD ها می باشد ولی گوشی هایی وجود دارند که عملکرد بهتری دارند.
نسبت Contrast این گوشی زیر نور خورشید در مقایسه با گوشی G5 پیشرفت قابل توجهی داشته و حتی بهتر از V10 نیز می باشد.

وضوح تصویر تاچ ال سی دی LG V20

گوشی V20 یک تنظیمات خاص به نام Display size یا تنظیمات اندازه ی صفحه نمایش دارد. البته از لحاظ سخت افزاری صفحه نمایش گوشی همان 5.7 اینچ می باشد و این تنظیمات فقط یک نوار کشویی DPI است که سه محدوده ی تنظیمات از آیکون های ریز و آپشن های منوی گوشی تا آیکون های بزرگ دارد. انتخاب شما در اینجا بستگی به قدرت بینایی و دقت انگشتان تان خواهد داشت.

راهنما: تشخیص تاچ ال سی دی اصلی موبایل از تقلبی

در واقع صفحه نمایش دوم این گوشی یک نوار باریک از پنل LCD است که درست بالای صفحه نمایش اصلی قرار دارد. این صفحه نمایش دقیقا بغل دوربین سلفی گوشی قرار دارد که ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد ولی نگران نباشید چون که چیز خیلی پیچیده ای نیست و در واقع خیلی ساده و کار کردن با آن آسان می باشد.

صفحه نمایش ثانویه ی این گوشی نیز LCD است که یعنی یک نور پشت وجود دارد که همیشه روشن است تا آن را قابل رویت بسازد. البته ال جی این نور پشت را در مقدار نسبتا کم نگه می دارد تا شارژ زیادی مصرف نکند به طور مثال ممکن است در زمان 2 ساعت فقط 1 درصد از شارژ باتری شما را کم کند.

مشخصات lg v20

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

513 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم