برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی LG G6

تعویض تاچ ال سی دی ال جی G6 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود. قیمت این صفحه نمایش به همراه اجرت تعویض است.
اگر قصد تعویض این صفحه نمایش را دارید گوشی خود را از طریق پست پیشتاز ( شهرستانها ) به و یا پیک موتوری ( در تهران ) به دفتر ما ارسال کنید

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل LG G6

یکی از قابلیت های منحصر بفرد گوشی ال جی G6 نسبت ابعاد 18:9 صفحه نمایش آن است که حالت Full Vision یا تمام صفحه به آن می دهد و بسیار زیبا به نظر می آید. پنل 5.7 اینچی این گوشی با داشتن نسبت طول به عرض فوق العاده سطحی معادل یک صفحه نمایش 5.5 اینچ با نسبت 16:9 در اختیار شما می گذارد و حتی به عریضی صفحه نمایش 16:9 با اندازه ی 5.2 اینچ می باشد و فقط بلندتر است.

رزولوشن 2880*1440 پیکسلی تاچ ال سی دی LG G6 باعث تراکم 564 پیکسل به ازای هر اینچ می شود که حتی تراکم 534 پیکسلی تاچ ال سی دی گوشی S7 Edge را نیز پشت سر می گذارد اما کمی پایین تر از گوشی گلکسی S7 با تراکم پیکسلی 577 ppi است. الگوی قرار گیری هر پیکسل در این گوشی به صورت RGB کلاسیک است که شمار یکسانی از هر رنگ منحصر بفرد در آن قرار دارند که همین باعث شده وضوح بیشتری به ازای هر اینچ در مقایسه با صفحه نمایش های Super AMOLED با الگوی Diamond Pentile داشته باشد. البته این شدت وضوح و تفاوت های آن با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. هم چنین متاسفانه گوشی G6 از Daydream VR گوگل پشتیبانی نمی کند.

مشخصات تاچ ال سی دی گوشی LG G6

کنتراست نور این صفحه نمایش

این گوشی نسبت Contrast فوق العاده و 2000:1 دارد که برای یک پنل LCD بسیار خوب می باشد. وقتی بدانید نسبت Contrast گوشی آیفون 7 Plus حدود 1300:1 است بیشتر به خارق العاده بودن گوشی G6 در زمینه ی Contrast صفحه نمایش پی می برید.

ماکزیمم نور صفحه نمایش گوشی LG G6 در حالت دستی 468nits می باشد که اگر در محیط روشن و حالت خودکار نور باشد حدود 100nits بیشتر خواهد شد. ماکزیمم نور گوشی های هوآوی P10 و Xperia XA تنها کمی بیشتر از این گوشی است و آیفون 7Plus در حالت خودکار تا 681nits نور می دهد ولی هیچ کدام از این گوشی ها Contrast گوشی G6 را ندارد.

مینیمم نور این گوشی نیز 4.1nits می باشد بنابراین استفاده از آن در شب و یا محیط های تاریک بلامانع است و به چشم شما آسیب نمی رساند.

کنتراست نور ال سی دی ال جی جی 6

خوانا بودن صفحه نمایش زیر نور خورشید

قابلیت خوانا بودن این گوشی زیر نور خورشید عالی است و نسبت Contrast آن در این حالت از هوآوی P10، HTC 10 و LG G5 بهتر می باشد که یکی از بهترین LCD ها از این نظر است. صفحه نمایش ال جی G6 قابل مقایسه با تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس هست ولی صفحه نمایش های Xperia XZ و LG V20 کماکان بهتر از G6 هستند.

خوانا بودن ال سی دی گوشی ال جی G6 زیر نور خورشید

بازتولید رنگ گوشی G6 بسیار دقیق است به طوری که متوسط deltaE آن 4 می باشد. رنگ های سفید و خاکستری در مقایسه با رنگ آبی کمی شیفت دارند و deltaE در مقیاس خاکستری بیشترین مقدار یعنی حدودا 9 دارد. این عدد در مقایسه با تاچ ال سی دی LG G5 بسیار قابل توجه است چرا که متوسط و ماکزیمم deltaE آن به ترتیب 5.6 و 12.7 هستند. حتی در مقایسه با تاچ ال سی دی ال جی V20 با متوسط و ماکزیمم 5.1 و 9.5 باز هم G6 برنده خواهد بود.

از نظر رنگ‌ها نیز گوشی ال جی G6 با هر دو استاندارد Dolby Vision و HDR10 سازگار است. استاندارد اول یعنی اینکه گوشی G6 قادر به نمایش 12 بیت رنگ (یا 68 میلیارد رنگ) است در حالی که استاندارد HDR آن را به 10 بیت و 1 میلیارد رنگ محدود می کند.

در حال حاضر تنها 10 سریال روی شبکه ی نتفلیکس وجود دارند که هر دو استاندارد ذکر شده را دارا هستند در حالی که در آمازون تنها یک سریال و 10 فیلم با استاندارد Dolby Vision و هم چنین 16 سریال و 23 فیلم با استاندارد HDR10 وجود دارند. اگر چه صفحه نمایش G6 هر دو استاندارد را پوشش می دهد ولی آخرین باری که شبکه ی نتفلیکس را چک کردیم گوشی G6 بین دستگاه های پشتیبانی کننده ی ویدئوهای HDR نبود که امیدواریم تصحیح شود وگرنه این قابلیت هیچ ارزشی نخواهد داشت. 

مشخصات صحفه نمایش گوشی های موبایل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2880 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

564 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-04-26

سلام خسته نباشید.اگه این محصول خودم بخوام تعویض کنم هزینه خود محصول چقدره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.متاسفانه تاچ و ال سی دی هارو برای فروش و ارسال موجود نداریم و فقط جهت تعویض میتونید به دفتر تعمیرات در تهران مراجعه کنید.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم