برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی LG Q6

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی ال جی Q6 با قیمت مناسب در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود

قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 900,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات تاچ و ال سی دی گوشی موبایل LG Q6

گوشی موبایل ال جی Q6 دارای تاچ و ال سی دی 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2160x1080 پیکسل است که تراکم پیکسلی 442ppi ایجاد می کند. هم چنین یک گلس Gorilla Glass 3 از این صفحه نمایش محافظت می کند و مانند همه ی صفحه نمایش های LCD دارای الگوی پیکسلی RGB استاندارد است که آن را در شکل زیر می بینید.

مشخصات صحفه نمایش LG Q6

ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی خیلی خارق العاده نیست ولی برای گوشی میان رده ای چون Q6 خوب است و تا 510nits می رسد. نسبت Contrast این گوشی 1771:1 است که از نسبت Contrast گوشی های پرچم داری مانند تاچ و ال سی دی هوآوی P10 نیز بهتر است ولی گوشی های زیادی هستند که قیمت مشابه LG Q6 دارند ولی نسبت Contrast بهتری در ماکزیمم نور 100 درصد دارند. همان گونه که در جدول زیر مشاهده می کنید تاچ و ال سی دی Oppo F5 عملکرد به مراتب بهتری دارد ولی تاچ و ال سی دی گوشی های Sony Xperia XA1، گلکسی J7 2017، Nokia 6 و Xiaomi Mi A1 نسبت Contrast کمتری دارند.

راهنما: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی اندرویدی و راهکار رفع این مشکل

مقایسه صحفه نمایش ال جی Q6 با گوشی های هم رده

از نظر وضوح رنگ نیز این گوشی عملکرد متوسطی دارد و متوسط و ماکزیمم deltaE آن به ترتیب 5 و 8.4 هستند. این اعداد در سطح گوشی های پرچم دار نیست ولی برای پولی که برای این گوشی می پردازید، وضوح رنگی خوبی نصیب تان می شود به جز این که رنگ سفید در روی آن کمی آبی به نظر می رسد. این پدیده اخیرا در گوشی های هوشمند خیلی دیده می شود و به نظر می رسد کم کم باید به آن عادت کنیم. این پدیده باعث می شود صفحه نمایش کمی سردتر به نظر برسد که ممکن است برخی افراد از آن خوششان بیاید. هم چنین این گوشی آپشن کالیبراسیون رنگ را ندارد که مجبورید ظاهر آن را تحمل کنید.

مینیمم تیرگی گوشی در نور 100 درصد 0.288 است که برای یک پنل LCD با این قیمت مناسب می باشد. (این عدد برای پنل های OLED معمولا صفر است چون پیکسل ها در حالت های تیره خاموش می شوند)

قابلیت خوانا بودن صفحه نمایش این گوشی زیر نور خورشید بین گوشی های خوب نیست و حتی نزدیک به آنها نیز نمی باشد ولی مجددا قیمت پایین Q6 و میان رده بودن آن را یاد آور می شویم که برای گوشی LCD با این ویژگی ها به قدر کافی خوب است. اگر وضوح رنگ و اتلاف Contrast صفحه نمایش گوشی برایتان زیاد اهمیت ندارد پس کار با این گوشی در محیط بیرون برایتان زیاد مشکل نخواهد بود. شکل زیر نسبت Contrast صفحه نمایش این گوشی را در مقایسه با چند گوشی دیگر نشان می دهد.
مقایسه نور صحفه نمایش ال جی Q6 با گوشی های هم رده

کیفیت تاچ و ال سی دی این گوشی در مقایسه با تاچ و ال سی دی Nokia 6، گلکسی (A5 (2017 و Honor 9 را در شکل زیر می بینید. ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی از سه گوشی دیگر کمتر است ولی مینیمم نور آن از آنها بیشتر می باشد. بطور کلی نتایج بدست آمده با توجه به قیمت این گوشی خوب هستند.

مقایسه کیفیت تاچ ال سی دی ال جی Q6 با گوشی های هم رده

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2160 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

442 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-07-23

میگم تاچ ال سی دی کیو سیکس با پلاسش یکیه ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله یکی هست.

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم