برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی نکسوس Motorola Nexus 6

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • تعویض تاچ ال سی دی موتورولا نکسوس 6 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران 2 ساعته انجام می‌شود. قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است.
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,270,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی نکسوس Nexus 6

گوشی Motorola Nexus 6 دارای تاچ و ال سی 5.96 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560x1440 پیکسل است.تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز 493ppi است که نسبتا خارق العاده است.

ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی تقریبا زیاد است. مینیمم نور این صفحه نمایش نیز عالی و 1nits می باشد که برای کار در شب و محیط های تاریک مناسب است و به چشم آسیب نمی رساند. نسبت Contrast آن نیز مانند دیگر پنل های AMOLED بی نهایت است که این خود از مزایای گوشی Nexus 6 به شمار می رود. مثلا نسبت Contrast تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 6Plus یا LG G3 که رقیب این گوشی هستند بی نهایت نیست. هم چنین زاویه ی دید آن خیلی خوب است و شما به راحتی می توانید اطلاعات روی صفحه نمایش را با دیگران به اشتراک بگذارید و دوستانتان نیز می توانند با هر زاویه ای با شما همراه شوند.

بیشتر بدانید: انواع صفحه نمایش گوشی موبایل و مقایسه تفاوت های آنها

ماکزیمم نور صحفه نمایش

صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED این گوشی دارای ماتریس استاندارد Diamond Pentile برای پیکسل ها است که آن را در شکل می بینید. در واقع هر پیکسل در این الگو دارای چهار زیر پیکسل و اساسا به صورت RGBG یا قرمز - سبز -  آبی – سبز می باشد.

مشخصات تاچ ال سی دی MOTOROLA Nexus 6

یکی از نکاتی که در مورد این صفحه نمایش حائز اهمیت است این است زمانی که با یک زاویه ی کم به آن نگاه می کنید حالت آن کمی متمایل به سبز می شود، البته این اثر خیلی هم مهم نیست.
پنل این گوشی مانند دیگر پنل های AMOLED رنگ ها را کمی فوق اشباع نشان می دهد یا به عبارت دیگر وضوح این صفحه نمایش ها کمتر از صفحه نمایش های IPS است ولی کماکان دوست داشتنی هستند.
قابلیت خوانا بودن صفحه نمایش این گوشی زیر نور خورشید عالی است. همان گونه که در شکل می بینید نسبت Contrast این گوشی زیر نور خورشید حدود 3.543 است که واقعا خوب است و تقریبا مشابه نسبت Contrast تاچ و ال سی دی گوشی هایی چون Lumia 735، گلکسی S5، آیفون 5s و Nokia Lumia 930 می باشد. بنابراین شما می توانید حتی در زیر نور مستقیم خورشید با این گوشی کار کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی و راهکار رفع این مشکل

قابلیت خوانا بودن زیر نور خورشید

اگر قصد تعویض صفحه نمایش گوشی خود را دارید حتما مقاله: تعویض تاچ و ال سی دی و چیزهایی که باید درباره آن بدانید را بخوانید

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

5.96 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

493 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-02-26

سلام موجوده؟

پاسخ از ماکروتل : خیر
5.0
1397-07-22

سلام خسته نباشید .موچود کنید لطفا .مرسی

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم