تاچ ال سی دی Motorola Moto Z Play

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی Motorola Moto Z Play

شباهت های زیادی بین moto z play و Moto G4 Plus وجود دارند با این وجود صفحه نمایش این گوشی کمی متفاوت تر از گوشی های دیگر است. بر خلاف پنل تاچ و ال سی دی IPS گوشی موبایل Moto Z، این گوشی یک پنل Super AMOLED ممتاز به همراه دارد.

تاچ ال سی دی این گوشی دارای اندازه ی 5.5 اینچ و رزولوشن 1080p است که تراکم پیکسلی آن 403ppi می باشد. هم چنان بر این باوریم که این میزان تراکم پیکسل برای صفحه نمایشی با این اندازه کافی است و این صفحه نمایش کاملا مناسب می باشد. هم چنین وجود تراشه ی Snapdragon 625 روی این گوشی باعث شده تا دوام باتری آن به طور چشمگیری بهبود یابد.

تاچ ال سی دی موتورولا موتو زد پلی Motorola moto z play

همان گونه که می دانیم پنل های Super AMOLED مختص شرکت سامسونگ است ولی این پنل ها نیز کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند. زاویه ی دید و ماکزیمم نور صفحه نمایش دو. پارامتری هستند که مشخص کننده ی کیفیت صفحه نمایش هستند. نتایج تست ما نشان داد که ماکزیمم نور این صفحه نمایش در حالت نرمال 371 nits و در حالت Max Auto تا 526nits می رسید. تنظیمات خودکار نور صفحه نمایش در نور محیط خیلی سریع تغییر نمی کند و کمی با تاخیر عوض می شود، بنابراین اغلب باید خودتان نور صفحه را کم و زیاد کنید.

دقت و وضوح رنگ ها در این گوشی تقریبا متوسط است. اغلب کاربران انتظار رنگ های با طراوت و زنده را از صفحه نمایش گوشی خود دارند که حالت Vibrant Mode در این گوشی وجود دارد که به این قضیه کمک می کند. هم چنین متوسط deltaE گوشی 5.3 است که حداکثر انحراف رنگ آن دارای DeltaE 2000 تا 11.8 دارد.

هم چنین حالت استاندارد در تنظیمات این گوشی وجود دارد که ماکزیمم DeltaE را تا 7.1 کاهش می دهد که خیلی خوب است.

تکنولوژی Super AMOLED بکار رفته در این گوشی باعث Contrast بی نهایت صفحه نمایش گوشی می شود. نتایج تست صفحه نمایش در نور صفحه ی 100 درصد برای این گوشی و چند مدل گوشی دیگر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا موتو زد پلی

پنل این گوشی در مقایسه با صفحه نمایش Moto G4 Plus برتری محسوسی در نسبت Contrast زیر نور خورشید داشت که یعنی کار کردن با این گوشی در زیر نور خورشید راحت تر از گوشی Moto G4 Plus است.

تاچ و ال سی دی موتورولا moto z play

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

403 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

Capacitive

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم