تاچ و ال سی دی Nokia Lumia 1520

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
690,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی نوکیا لومیا 1520 nokia lumia قطر 6 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS با رزولوشن 1080p می باشد که منجر به تراکم پیکسلی 367ppi می شود. در این ال سی دی تکنولوژی ClearBlack نوکیا به کار رفته است که به عنوان فیلتر پلاریزه گر نور عمل می کند و تابش های خیره کننده ی نور را کاهش می دهد. به علاوه، پوشش بالایی گوشی که از جنس Gorilla Glass 2 می باشد از صفحه در برابر خش و شکسته شدن حفاظت می کند.

خرید تاچ ال سی دی lumia 1520

سنسور لمسی خازنی در صفحه نمایش لومیا 1520، تکنولوژی لمسی فوق العاده حساسی را ارائه می دهد که باعث می شود انگشتان شما را حتی با دستکش های زمستانی تشخیص دهد. به علاوه لومیا 1520 دارای گزینه ی پروفایل رنگ در تنظیماتش است که دو اسلایدر برای تغییرات ارائه می دهد؛ یکی دمای رنگ که در محدوده ی سرد، طبیعی و گرم است و یکی هم شدت رنگ سرد است(از حالت طبیعی تا حالت زنده و پرجنب و جوش).

مشخصات تاچ ال سی دی lumia 1520 و خرید آن

ویژگی Glance صفحه نمایش باعث می شود که بتوانید ساعت و دیگر نوتیفیکیشن ها را ببینید حتی زمانی که صفحه نمایش خود را قفل کرده اید. این ویژگی می تواند به گونه ای تنظیم شود که بعد از گذشت مدت زمان اندک از قفل صفحه نمایش شما فعال شود یا این که به طور متناوب فعال و یا غیر فعال باشد و یا این که همیشه فعال باشد. گزینه ی جداگانه ی «برای همیشه» دیگری نیز وجود دارد که زمانی که دستگاه را به شارژ می زنید فعال می شود. حالت شب این گوشی اجازه می دهد که رنگ های مختلفی برای صفحه نمایش Glance خود انتخاب کنید برای مثال قرمز، سبز یا آبی چرا که اگر تنظیمات به حالت پیش فرض باشند برای چشمان خواب آلود خیلی پرنور و آزار دهنده هستند.

ویژگی های تاچ ال سی دی لومیا 1520 و خرید آن

یکی دیگر از گزینه های جدید GDR3 قفل چرخش صفحه نمایش است که  ویژگی مهمی برای یک فبلت است اما متاسفانه آن تنها از منوی تنظیمات در دسترس است و این یعنی شما مجبورید برنامه ای را که در حال کار با آن هستید برای تغییرش آن را ترک کنید و هیچ راه میانبر سریع تری برای این کار وجود ندارد(این یک معضل رایج برای همه ی  تنظیمات ویندوز فون است).

همانطور که قبلا ذکر شد، لومیا 1520 وضوح تصویر خوبی دارد. با توجه به قطر بزرگ آن، تراکم پیکسل آن به زیر 400ppi افت می کند اما 367ppi هنوز هم بهتر از چیزی است که چشمان افراد قادر است تفکیک کنند، مخصوصا با توجه به این که شما معمولا یک فبلت را بیشتر از یک گوشی موبایل در برابر چشمان تان قرار می دهید.

زوایای دید فوق العاده گسترده هستند و تنها زمانی که فبلت را در زوایای شدید قرار دهید اندکی تغییر در کنتراست آن اتفاق می افتد. رندر رنگ ها خوب است و از آن بهتر این که می توانید تعادل و شدت رنگ سفید را به انتخاب خودتان تغییر دهید. یک نقطه ی ضعف این صفحه نمایش سطوح سیاه رنگ آن است که به اندازه ی صفحه نمایش های AMOLED تیره نیست اما با این حال در کل کنتراست آن هنوز کاملا خوب است.

تکنولوژی ClearBlack به بازتاب کمتر نور از صفحه نمایش کمک می کند. با این حال روشنایی نسبتا پایین صفحه ی آن منجر می شود که عملکرد درستی در زیر نور خورشید نداشته باشد. به جدول زیر که میزان خوانایی تاچ ال سی دی لومیا 1520 را با دیگر گوشی ها مقایسه کرده است توجه کنید. 

میزان خوانایی تاچ ال سی دی lumia 1520 زیر نور خورشید

به جدول زیر که به مقایسه ی روشنایی صفحه نمایش لومیا 1520 با دیگر گوشی ها پرداخته است توجه کنید. همانطور که می بینید لومیا 1520 از این نظر از گوشی سونی اکسپریا زد1 و اچ تی سی وان مکس عقب است با این حال توانسته است بر صفحه نمایش گوشی های لومیا 1020 و لومیا 920 فائق آید.

روشنایی تاچ ال سی دی nokia 1520

در این لینک یه تشخیص اصلی بودن تاچ و ال سی دی می پردازیم.

با خرید تاچ و ال سی دی  Nokia Lumia 1520 به دلیل اصل بودن جنس
تفاوتی با گوشی با تاچ و ال سی دی خود گوشی مشاهده نخواهد شد.

تاچ و ال سی دی این گوشی باهم بوده و به صورت جدا تولید یا فروخته نمیشود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

367 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (40)

متوسط امتیاز مشتریان

3.9

از مجموع 40 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-10-26

سلام وقت بخیر.این قطعه الان موجود هست ؟!.هزینه ای که زدید با هزینه نصب هست ؟!

پاسخ از ماکروتل : سلام.بله موجوده و قیمت با هزینه تعویض هست
3.0
1397-11-12

سلام.یعنی به هیج وجه تاچ اصلیش پیدا نمیشه؟.اگه شما فروشگاه دیگه رو میشناسید که مطمانه و دارن لطفا ادرسش رو به ایمیلم بفرستید.خیلی ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.موجود هست برای تعویض فقط بیارید دفتر یا ارسالش کنید با پست براتون تعویض میکنیم.موفق باشید
3.0
1397-09-02

سلام خسته نباشید ببخشید تاچ وال سی دی لومیا ۱۵۲۰کی موجود میشه ؟ قیمت رو هم بگید ممنون میشم از لطفتون خیلی احتایج دارم بهش

پاسخ از ماکروتل : موجود نیست
5.0
1397-08-15

سلام.گوشی من حین باز کردن برای تعویض باتری، فقط "فلت" ال سی دی اش آسیب دیده (پاره شده)، فلت قابل تعویض هست؟.تاچ و ال سی دی اصلی موجودی دارین؟؟؟ فلت پاور هم موجود دارین؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.خیر برای این مدل گوشی قطعاتش رو موجود نداریم.موفق باشید
4.0
1395-12-25

با سلام خدمت ماکروتل.سپاس از سایت خوبتون!!.میخوام تاچ بخرم و تاچ گوشیمو خودم عوض کنم!راستش چند وقت پیش به دلیل خرابی باتری ....از همین سایت باتری خریدم و با دوستم مشغول تعویض باتری شدیم که (متوجه شدیم ) اون پیچ اصلی کنار سیم کارت نیستش :V)) و البته بعدشم باتری گوشی رو جوری چسبونده بودن کف گوشی که به سختی تونستیم بکنیمش ...در نتیجه تاچش ضربه دید و ضعیف شده!!...خلاصه یه جورایی حس کردیم که قبلا این گوشی دست خورده و شایدم قطعاتش تعویض شده باشه... :)).حالا میخواستم بپرسم میتونم همراه خرید تاچ (اون پیچ کنار گوشی رو هم از شما تهیه کنم؟).در غیر این صورت اون پیچ تا زکجا میشه تهیه کرد یا راه حل خاصی دارید براش؟.متشکرم

پاسخ از ماکروتل : سلام خیر پیچ نداریم.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم