تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S7 Edge مدل SM-G935

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ اس 7 ایج Samsung Galaxy S7 Edge با اندازه 5.5 اینچ و لبه‌های خم از نوع Super AMOLED است.

برای تعویض به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید.

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S7 Edge با هزینه تعویض است

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,600,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ اس 7 ایج Samsung Galaxy S7 Edge

نمایشگر Super AMOLED گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S7 Edge نسبت به مدل قبل بزرگ تر و 5.5 اینچ است ولی طراحی دو لبه ی آن با مینیمم گوشه باعث شده تا گوشی جمع و جوری ساخته شود. در واقع با مقایسه‌ی صفحه نمایش این گوشی با تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس که نمایشگر 5.5 اینچ دارد شاهد تفاوت فاحش طراحی آن می شوید.

لبه‌ی منحنی گوشه‌های تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S7 Edge خیلی چشمگیر نیست و لبه‌های چپ و راست آن قابل استفاده هستند. در واقع گوشه های آن حدود 2 میلی متر نازک تر از تاچ ال سی دی S6 edge هستند که بسیار خوب می باشد.

بیشتر بخوانید: روش های رفع هنگ گوشی های سامسونگ

تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S7 Edge

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S7 Edge

رزولوشن Qual HD یا 1440x2560 پیکسل تاچ ال سی دی سامسونگ S7 Edge اورجینال مشابه رزولوشن گوشی های سری S6 است ولی برای گوشی های سری S7 قابل ملاحظه می باشد. البته قابلیت VR این گوشی باعث می شود از تک تک پیکسل ها بهره ببرید و عکس ها، ویدئوها و بازی ها را با کیفیت بهتری مشاهده کنید. الگوی قرار گیری پیکسل ها روی پنل این گوشی نیز ماتریس شناخته شده ی Diamond Pentile است که مخصوص صفحه نمایش های سامسونگ می باشد. همان گونه که در شکل زیر می بینید در این الگو پیکسل های سبز رنگ دو برابر پیکسل های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته اند. تراکم پیکسلی 534ppi این گوشی نیز در مقایسه با گوشیه‌ای پرچم دار دیگر قابل توجه است ولی نسبت به گلکسی S7 اندکی کمتر است.

در این مقاله به تشخیص تاچ ال سی دی اصلی موبایل از تقلبی میپردازیم

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S7 Edge

ماکزیمم نور صفحه نمایش S7 Edge

خوش بختانه ماکزیمم نور تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ S7 Edge مشابه تاچ ال سی دی S7 است (در حالت دستی و زمانی که آن را تا آخر فعال می کنید).

در ضمن حالت overdrive این گوشی که اگر روشنایی خودکار را روشن کرده باشید، در زیر نور خورشید فعال می شود و نور گوشی را تغییر می دهد در مقایسه با مدل قبل بهبود یافته است و حتی نسبت به گوشی S7 نیز نور بیشتر و تا 610nits ارائه می دهد.

مینیمم نور نمایشگر این گوشی نیز حدود 1.8nits بوده که برای کار در شب و محیط های تاریک مناسب می باشد و چشم را اذیت نخواهد کرد. مینیمم نور این گوشی نسبت به گوشی S7 اندکی بهتر است.

وضوح رنگ ال سی دی سامسونگ S7 Edge

وضوح رنگ صفحه ال سی دی سامسونگ S7 Edge نیز بسیار عالی است، البته اگر حالت نمایش Basic را انتخاب کرده باشید. در ضمن حالت‌های دیگری برای صفحه نمایش وجود دارند که وضوح رنگ در آنها به خوبی حالت Basic نیست.

برای مثال، متوسط DeltaE رنگ ها در این حالت 0.8 و ماکزیمم آن 1.5 می باشد در حالی که متوسط DeltaE در حالت Adaptive حدود 7.2 می‌باشد.

بنابراین توصیه می کنیم از حالت Basic گوشی استفاده کنید. در واقع وجود حالت های مختلف تنظیم صفحه نمایش به کاربران اجازه می دهد تا وضوح و شدت رنگ ها را تغییر دهند تا تصاویر را آنگونه که دوست دارند مشاهده کنند.

کنتراست تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy S7 Edge

مانند همه ی صفحه نمایش های سامسونگ، تاچ ال سی دی S7 Edge نیز نسبت Contrast بی نهایت دارد. به عبارتی دیگر نمایشگر این گوشی قادر است رنگ تیره را به راحتی و با خاموش کردن پیکسل های دیگر نشان دهد. پنل های AMOLED تنها بخشی از نمایشگر که رنگی به جز تیره دارند را روشن می کنند.

از لحاظ خوانا بودن زیر نور خورشید نیز این گوشی عملکرد خارق العاده ای دارد و نسبت کنتراست آن در این حالت حدود 4.43 می باشد که حتی از تاچ ال سی دی S7 و S6 edge نیز بهتر است. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید مشکلی نخواهید داشت.

کنتراست تاچ ال سی دی S7 EDGE سامسونگ

 دمای رنگ این صفحه نمایش :

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی‌ها اندازه گیری می‌شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ‌های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای ایده آل برای نمایشگر گوشی ها 6500 کلوین در نظر گرفته شده است.

این عدد برای نمایشگر فوق حدود 6586 کلوین است که دمای عالی بوده و نشان از کیفیت بالای آن در نمایش رنگ‌ها است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.03 است که خیلی خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ‌ها و سایه‌ها می‌باشد. مقدار گامای ایده آل 2.2 می باشد که بین گوشی های سری S سامسونگ گلکسی S9 بهترین عملکرد را دارد و گامای آن حدود 2.12 می باشد.

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 1.47 ثبت شده است که نتیجه ی عالی است.

این پارامتر بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شوند. برای مقایسه این عدد برای تاچ و ال سی دی سامسونگ S9 و S8 به ترتیب 2.38 و 5.79 می‌باشد.

اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 2.62 خواهد بود که نتیجه‌ی خوبی است.

در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی در مقایسه با سایر گوشی های سری S سامسونگ به مراتب بهتر است که نشان از کیفیت رنگ تاچ و ال سی دی آن می باشد.

چارت وضوح رنگ‌ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

ردیف پایین رنگ های مرجع یا هدف را نشان می‌دهند در حالی که ردیف بالا رنگ‌های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می‌دهند. همان طور که می‌بینید رنگ‌های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر بسیار به حالت واقعی نزدیک هستند.

وضوح رنگ Samsung galaxy s7 edge

جهت تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Samsung Galaxy S7 Edge با دفتر ماکروتل تماس گرفته و یا به نمایندگی تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

534 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم