برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J1-j100

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
950,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J1/ سامسونگ گلگسی جی 1 قطر 4.3 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع TFT خازنی می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش معادل 480x 800 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسل 217ppi می گردد. نسبت قسمت لمسی گوشی به کل صفحه نمایش آن 59.8 درصد است. با خرید تاچ ال سی دی اصل galaxy j1 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

اگرچه تراکم پیکسل این گوشی نسبت به صفحه نمایش های رزولوشن بالا تفاوت دارد اما در عمل فرق چندانی نمی کند. ممکن است فکر کنید که این مقدار رزولوشن برای چنین گوشی ارزان قیمتی استاندارد باشد اما گوشی هایی با رزولوشن HD مانند Honor Holly نیز در این رنج قیمت وجود دارد. به علاوه سنسور نور محیط  که روشنایی صفحه نمایش را به طور خودکار تنظیم می کند در این گوشی وجود ندارد.

صفحه نمایش Samsung j1 می تواند روشنایی متوسط 364 cd/m2را فراهم کند. نتایج و ویژگی های Galaxy J1 در گروه مقایسه ای ما در رده ی متوسط قرار می گیرد. گوشی هایی مانند Honor Holly یا Huawei Y540 هستند که روشنایی شان 30% بالاتر است. شما حداقل افزایش درخشندگی را تا 435 cd/m2 می توانید بالا ببرید آن هم فقط برای مدت محدود (15 دقیقه ، قسمت کنترل باکس تنظیمات روشنایی) که می تواند در فضاهای پرنور به خوانایی صفحه نمایش کمک کند.

در زیر تصویر صفحه نمایش J1 در زیر سایه نشان داده شده است. 

خرید تاچ ال سی دی samsung galaxy j1

میزان رنگ سیاه آن بالا وcd/m2 0.63 می باشد که منجر به کنتراست بالای 587:1 می گردد. به غیر از گوشی موبایل Motorola Moto E 2015 سایر دستگاه های مقایسه ای در همین حد و حدود هستند. رنگ های خیلی تیره ی سیاه رنگ توسط  پنل صفحه نمایش Samsung j1 تولید نمی شوند و رنگ ها می توانستند اندکی پررنگ تر از این باشند.

اندازه گیری های ما نشان می دهد که اندکی تغییر رنگ متمایل به آبی در این صفحه نمایش وجود دارد اما مقدار آن به هیچ وجه زیاد نیست.

اساسا، عملکرد گوشی Galaxy J1 در فضای بیرون کاملا خوب است. با این حال صفحه نمایش براق و روشنایی ناکافی آن معضل هستند. شما هیچ چیزی را در صفحه نمایش این گوشی در زیر نور مستقیم خورشید نمی بینید اما انعکاس های نور حتی در خوانایی صفحه نمایش در زیر سایه هم تاثیر می گذارند و افزایش روشنایی کمک چندانی به آن نمی کند. با این حال اگر کمتر در معرض نور قرار بگیرید عملکرد galaxy j1 در فضای بیرون بدون مشکل است.

ثبات زاویه دید صفحه نمایش TFT خوب است و همزمان چند نفر می توانند متن های صفحه نمایش را بخوانند. اگر ثبات زاویه دید یک گوشی خوب نباشد فقط فردی که گوشی را در دست و مقابل چشمانش گرفته می تواند به خوبی صفحه نمایش گوشی را مشاهده کند و افراد کناری با همان وضوح نمی توانند آن را ببینند. اما هنگامی که از زوایه ی بالا یا پایین به گوشی نگاه کنید اندکی از روشنایی آن را نمی بینید. 

در زیر می بینید که صفحه نمایش این گوشی از زوایای مختلف چگونه دیده می شود. 

خرید تاچ ال سی دی samsung j1 و مشخصات آن

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.3 اینچ

نوع صفحه نمایش

TFT

رزولوشن صفحه (پیکسل)

800 × 480

تراکم پیکسلی صفحه

217 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم