تاچ ال سی دی (Smasung Galaxy C7 (SM-C7000

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
1,410,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy C7/ سامسونگ گلگسی سی 7 قطر 5.7 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع Super AMOLED خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش Samsung C7 معادل 1080x 1920 پیکسل می باشد که منجر به تراکم پیکسلی 386ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل سامسونگ galaxy c7 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

به نظر می رسد همیشه می توانید از گوشی های بالاتر از سطح متوسط سامسونگ انتظار داشته باشید که با صفحه نمایش با کیفیت عالی در بازار موبایل حضور پیدا می کنند. شرکت کره ای سامسونگ یکی از برترین های زنجیره ی تولید قرار می گیرد وقتی با تکنولوژی عالی Super AMOLED در بازار حضور پیدا می کند که کنتراست بالا و رنگ های زنده یکی از مزایای آن می باشند.

مشخصات تاچ ال سی دی Galaxy C7 و خرید آن

گوشی موبایل C7 با سایز بزرگ 5.7 اینچی صفحه نمایش خود در بین فبلت های Note(البته به غیر ازS Pen ) جایگاه ویژه ای دارد. نکته این است که قطعا شما با هیچ کمبودی از نظر رزلوشن در صفحه نمایش C7 مواجه نمی شوید و تراکم 326ppi برای عکس های واضح کاملا خوب است. به علاوه، رزولوشن آن از نوع QHD پرطرفدار می باشد که مشخصا عمر باتری آن را بهبود می بخشد.

در زیر میزان روشنایی تاچ ال سی دی C7 با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

آموزش ریست فکتوری کردن گوشیهای سامسونگ

میزان روشنایی تاچ ال سی دی Smasung Galaxy C7

گوشی c7 از نظر عملکردی کاملا خوب عمل می کند. رنگ های سیاه تیره ای دارد و از کنتراست بی نهایت بهره مند است. در حداکثر روشنایی، درجه ی آن به 422nit می رسد که کاملا نزدیک به چیزی است که گوشی های پرچمدار قبلی سامسونگ مانند Galaxy S7 و Note 7 قادر به ارائه ی آن بودند. زمانی که C7 در کنار یک منبع خارجی نور باشد روشنایی آن در حالت Max Auto تا 624nit بالا می رود بنابراین استفاده از این گوشی حتی در آفتابی ترین روزها بدون هیچ زحمتی است.

همانطور که قبلا ذکر شد، خوانایی این گوشی در زیر نور آفتاب کاملا خوب است. در حقیقت چیزی از گوشی های سطح عالی کم ندارد.

در جدول زیر میزان قابلیت خوانایی تاچ ال سی دی Galaxy C7 با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

قابلیت خوانایی تاچ ال سی دی Galaxy C7 زیر نور آفتاب

دقت رنگ آن نیز کاملا خوب است، اما شما می توانید تنظیمات صفحه نمایش را به حالت Basic تغییر دهید تا بیشترین دقت تولید رنگ را داشته باشید. در حالت Basic متوسط درجه ی انحراف تنها 2.4 درجه و حداکثر میزان آن 5 درجه می باشد که به اندازه ی کافی می باشد. اما اگر رنگ های زنده تر و فانتزی تری که صفحه نمایش های AMOLED ارائه می دهند را ترجیح می دهید می توانید حالت Adaptive را فعال کنید که رنگ های قرمز تا درجه ی 12.7 انحراف پیدا می کنند.

به طور کلی هنگامی که به  تاچ ال سی دی galaxy c7 از زوایه نگاه شود هیچ گونه تغییر رنگی در صفحه نمایش آن رخ نمی دهد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

386 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم