برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy On8

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
250,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy On8/سامسونگ گلگسی وان 8 قطر 5.5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع Super AMOLED می باشد که ارتقای مشخصی نسبت به LCD دو همتای دیگر آن می باشد. رزولوشن صفحه نمایش On8 معادل 1920x1080 پیکسل است که منجر به ارائه ی تراکم پیکسلی 401ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل سامسونگ گلگسی On8 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

خرید تاچ ال سی دی Samsung Galaxy On8

سامسونگ روی گسترش و بروزرسانی خط تولید محصولاتش سخت کار کرده است. این تمرکز به نظر می رسد بیشتر روی مجموعه های جدید این شرکت، با اضافات جدیدی مثل Galaxy C9 و حالا انتشار جدید برند با شاخه ی «on» باشد.

گوشی موبایل Galaxy on8 به همراه دیگر سری های on یعنی (Galaxy On7 (2016 و  (On5 (2016 حضور پیدا کرد. توجه کنید که نام این محصول بدون عنوان (2016) می باشد و این به خاطر آن است که هیچ گوشی on8 در سال گذشته وجود نداشته و اسم آن کاملا جدید است.

خبر آمولدی بودن صفحه نمایش On8 با پست اخیر Flipkart همزمان می شود و خبر خوبی برای طرفداران صفحه نمایش های آمولد سامسونگ می باشد که به دنبال پنل هایی با رنگ های زنده ولی ارزان قیمت هستند. ترکیب این دو ویژگی با هم بدان معنی است که صفحه نمایش On8 از نوع فول اچ دی می باشد.

طراحی هوشمندانه ی سامسونگ برای این گوشی شبیه طراحی گوشی های Galaxy J7 و Galaxy J5 می باشد. گوشی On8 قالب فلزی دارد و قسمت پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است. این فبلت برای در دست گرفتن کمی سنگین است و وزن 169 گرم را دارد. با این حال گوشی On8 باریک می باشد و تنها 7.8 میلی متر ضخامت دارد که باعث می شود برای گرفتن در دست راحت تر شود. 

تاچ ال سی دی گوشی galaxy no8 وضوح کافی برای لذت بردن از تماشای فیلم و بازی کردن در صفحه نمایش 5.5 اینچی خود دارد. زوایای دید آن نیز کاملا خوب است و کیفیت تولید رنگ عالی دارد.

گوشی موبایل on8 سنسور روشنایی دارد که می تواند نورخارجی را تشخیص داده و روشنایی را مطابق با آن تنظیم کند. به علاوه هر جا که نیاز شد می توانید روشنایی آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

صفحه نمایش گوشی Galaxy On8 به شما اجازه می دهد تا از بین 4 حالت برای صفحه نمایش یکی را انتخاب کنید. این چهار حالت شامل AMOLED Cinema، AMOLED photo، Adaptive و Basic است. حالت Cinema برای تماشای فیلم ها با بهترین وسعت رنگ ممکن فراهم شده است در حالی که AMOLED Photo برای محتوا از دوربین های دیجیتالی رده بالا سفارشی شده است.

گزینه ی Adaptive به طور اتوماتیک با  توجه به محیط اطراف وضوح، شدت رنگ و طیف رنگی را بهینه سازی می کند. حالت Basic از وسعت رنگ استانداردی که در حال حاضر برای تولید محتوای مصرفی مانند فیلم ها، TV، اپ ها، بازی ها و غیره استفاده می شود بهره می گیرد.

ممکن است روی صفحه نمایش Samsung Galaxy On8 به خاطر عدم وجود لایه ی شیشه ای محافظ در بالای آن اثر انگشت هایی را مشاهده کنید. اما این گوشی با توجه به صفحه نمایش Super AMOLED که دارد با مصرف برق کمتر همراه است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم