Samsung    /    خانه

تاچ ال سی دی (2016) Samsung Galaxy J2

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
330,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J2(2016 / سامسونگ گلگسی جی 2 نسخه ی 2016 قطر 5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع Super AMOLED خازنی می باشد. رزولوشن تاچ اسکرین گوشی (Galaxy J2(2016 معادل 720x1280 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسل 294ppi می گردد. نسبت قسمت صفحه نمایش گوشی به کل بدنه ی آن 68.1% می باشد. با خرید تاچ ال سی دی اصل (Samsung J2(2016 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر گوشی موبایل خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

گذشته از رزولوشن، صفحه نمایش این گوشی کاملا خوب است. رنگ ها و کنتراست و همچنین زوایای دید خوبی ارائه می کند. روشنایی آن نیز کاملا معقول و متناسب است. سامسونگ چهار حالت صفحه نمایش در این گوشی ارائه کرده است که می توانید آن را به گونه ی دلخواه خود تنظیم کنید.

حالت های صفحه نمایش (2016)Galaxy j2

روی صفحه نمایش (J2(2016 با یک شیشه ی ضدخش پوشانده شده است اگرچه سامسونگ نوع آن را مشخص نکرده است. ما از طریق آزمایش با چاقو متوجه این پوشش ضدخش شدیم. اما متاسفانه هیچ پوشش oleophobic روی آن وجود ندارد که باعث می شود عکس های سلفی را خراب کند و ظاهر آن همچون گوشی های ارزان قیمت به نظر برسد.

مشخصات تاچ ال سی دی (2016)Samsung J2 و خرید آن

اگرچه تاچ اسکرین آن تنها از دو نقطه ی چند لمسی پشتیبانی می کند اما اگر شروع به تایپ سریع کنید صفحه نمایش (J2(2016 به سختی می تواند پابه پای شما بنویسد.

به علاوه گوشی J2 فاقد حسگر نور محیط  برای تنظیم اتوماتیک روشنایی می باشد. ولی سامسونگ حالت Outdoors را برای آن تعریف کرده است که روشنایی را بیش از آن مقداری که از طریق اسلایدر می شود بالا برد افزایش می دهد. اما عیب آن این است که مجبور هستید آن را به صورت دستی هر موقع که نیاز داشتید فعال کنید. این حالت روشنایی صفحه نمایش را در مدت محدود 15 دقیقه بالا می برد و پس از آن روشنایی به تنظیمات قبلی برمی گردد.

ویژگی تاچ ال سی دی (2016)Galaxy J2

با این که صفحه نمایش این گوشی برای لذت بردن از تماشای فیلم با دوستان و خانواده بزرگ نیست اما زوایای دید فوق العاده ای  دارد که باعث می شود که تماشای فیلم ها حتی در یک صفحه نمایش 5 اینچی لذت بخش باشد. توجه کنید که تاچ اسکرین این گوشی جذب کننده ی اثر انگشت نیست که این نکته ی مثبت دیگری برای صفحه نمایش J5 می باشد که روی آن لکه ی انگشت را مشاهده نمی کنید.

پنل سوپر آمولد این گوشی رنگ های بسیار زنده و جذابی را ارائه می کند و روشنایی قابل قبولی دارد. در حالی که خوانایی صفحه نمایش J2 در زیر نور خورشید رضایت بخش است تجربه ی تماشای رسانه ی آن نیز کاملا خوب است. زوایای دید آن فوق العاده هستند. در حالی که رنگ های آن کمی اشباع است، اما بسیاری از کاربران نسبت کنتراست بالای آن را دوست دارند. رنگ های سیاه آن کاملا تیره و جوهری هستند که منجر به عکس های و فیلم هایی با کیفیت می شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

294ppi

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم