برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی گوشی موبایل Samsung Galaxy On5 Pro

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung  Galaxy On5 Pro/ سامسونگ گلگسی وان 5 پرو قطر 5 اینچ دارد و از تاچ اسکرین آن از نوع TFT خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش On 5 Pro برابر 720x1280 پیکسل است که منجر به ارائه ی تراکم پیکسل 294ppi می شود. با خرید تاچ ال سی دی اصل سامسونگ گلگسی on5 pro هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلگسی On5 Pro با صفحه نمایشی 5 اینچی و از نوع TFT که دقیقا شبیه نوع قبلی خود بود به بازار عرضه شد. صفحه نمایش on5 pro زوایای دید مناسبی دارد و تولید رنگ آن خوب است. به طور کلی صفحه نمایش آن در این رنج قیمت کیفیت متوسطی ارائه می کند. علاوه بر این، سنسور روشنایی تطبیقی با محیط ندارد و شما باید هنگام قرار گرفتن در فضای بیرون به صورت دستی روشنایی آن را افزایش دهید. گوشی On 5 Pro روی اندروید 6.0.1 مارشالو اجرا می شود.

خرید تاچ ال سی دی Samsung On5 Pro

گوشی On5 Pro به نظر می رسد که دقیقا شبیه On 5 سال قبل باشد. در گوشی On 5 Pro از بدنه ی پلاستیکی با جوانب فلزی استفاده شده است و پنل پشتی آن بافتی با الگوی چرمی دارد. کیفیت ساخت و پرداخت این گوشی کاملا خوب است.

وزن این گوشی 146 گرم می باشد و ابعاد آن 72.02x 142.06 x 8.30 میلی متر می باشد. دکمه ی پاور این گوشی در سمت راست، کلید صدا در سمت چپ و جک صوتی و پورت USB در زیر بدنه ی گوشی قرار داده شده اند.

در این گوشی هیچ گونه نوتیفیکیشن LED وجود ندارد و تنها 2 سنسور موجود می باشند؛ سنسور شتاب سنج و مجاورت و نیز فاقد سنسور نور می باشد.

صفحه نمایش On 5 Pro قطر 5 اینچ دارد در حالی که صفحه نمایش On 7 Pro  دارای قطر 5.5 می باشد. اما تاچ ال سی دی هر دو از نوع IPS LCD با رزولوشن 1280x720 می باشد. کیفیت صفحه نمایش در هر دو دستگاه به اندازه ی کافی خوب و راضی کننده می باشد.

هر دو گوشی در فضای بیرون روشنایی کافی فراهم می کنند اما اندکی صفحه نمایش های آن ها رنگ پریده به نظر می رسد. هر دو گوشی برای تقلید از صفحه نمایش های AMOLED، شدت رنگ خوبی را ارائه می دهند مخصوصا گوشی On 5 pro. اگرچه رنگ های آن ها خیلی عالی نیستند و هیچ کدام از این دو صفحه نمایش به اندازه ی گوشی های گلگسی j5 و J7 سال 2016 خوب نیستند. اما نسبت به قیمتی که دارند کیفیت تصویر قابل قبولی ارائه می دهند.

سامسونگ بار دیگر پوشش oleophobic را از هر دو صفحه نمایش این دو گوشی حذف کرده است که باعث می شود متون صفحه نمایش آن ها به خصوص در فضای بیرون به سختی دیده شوند. به علاوه سنسور نور محیط نیز در هر دو گوشی وجود ندارد. در آخر، تاچ اسکرین این گوشی به دو نقطه ی لمسی محدود است بنابراین اگر انگشتان دست تان سه نقطه را به جای دو نقطه لمس کند، گوشی نمی تواند به درستی آن را پیگیری کند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

نوع صفحه نمایش

TFT

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

294 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم