برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S8 مدل SM-G950

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

قیمت تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S8 با هزینه تعویض است.

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ S8 در دفتر تعمیرات موبایل آنلاین ماکروتل در تهران و شیراز 1 ساعته انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • طلایی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,300,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy S8

گوشی گلکسی S7 edge لبه‌های منحنی داشت، گوشی G6 گوشه‌های گرد داشت. گوشی سامسونگ S8 هر دو ویژگی را با هم دارد. نمایشگر Super AMOLED این گوشی نسبت به مدل قبل بزرگ‌تر و 5.8 اینچ است.

رزولوشن 1440x2960 پیکسل آن با نسبت 18.5:9 در هیچ گوشی دیگری مشاهده نمی‌شود. الگوی قرار گیری پیکسل‌ها روی پنل این گوشی نیز ماتریس شناخته شده‌ی Diamond Pentile است که مخصوص صفحه نمایش‌های سامسونگ می‌باشد، ولی با مشاهده‌ی این پیکسل‌ها در زیر میکروسکوپ شاهد تفاوت اندکی در شکل زیر پیکسل‌ها هستیم. همان گونه که در شکل زیر می‌بینید در این الگو پیکسل‌های سبز رنگ دو برابر پیکسل‌های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. تراکم پیکسلی 570ppi این گوشی نیز در مقایسه با گوشی‌های پرچم دار دیگر قابل توجه است.

نکته‌ی جاب توجه این است که رزولوشن این پیکسل ها در حالت تئوری 1440x2960 پیکسل است ولی به دلیل شمار بالاو نحوه ی کار آنها قادر به نمایش رزولوشن QHD هستند.

تاچ ال سی دی اصل گوشی Samsung Galaxy S8

ماکزیمم و مینیمم نور صفحه نمایش S8

خوش بختانه ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی نیز بسیار بالا و حدود 440nits است که یکی از بهترین نمایشگر ها در این حالت می باشد. البته اگر حالت دستی آن را فعال کنید این عدد تا 570nits نیز می رسد. ماکزیمم نور نمایشگر این گوشی مشابه گوشی گلکسی +S8 می باشد.

بنابراین برای کار با این گوشی در زیر نور خورشید یا محیط های روشن مشکلی نخواهید داشت.

مینیمم نور نمایشگر این گوشی نیز حدود 1.8nits بوده که برای کار در شب و محیط‌های تاریک مناسب می باشد و چشم را اذیت نخواهد کرد. مینیمم نور این گوشی نسبت به تاچ ال سی دی S7 اندکی بهتر است.

وضوح رنگ ال سی دی S8

وضوح رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی است، البته اگر حالت نمایش Basic را انتخاب کرده باشید. در ضمن حالت های دیگری برای صفحه نمایش وجود دارند که وضوح رنگ در آنها به خوبی حالت Basic نیست. در واقع وجود حالت های مختلف تنظیم صفحه نمایش به کاربران اجازه می دهد تا وضوح و شدت رنگ ها را تغییر دهند تا تصاویر را آنگونه که دوست دارند مشاهده کنند.

در این قسمت به هنگ کردن گوشیهای سامسونگ و راه حل برطرف کردن آن میپردازیم

مانند همه‌ی ال سی دی سامسونگ این گوشی نیز نسبت Contrast بی نهایت دارد. به عبارتی دیگر نمایشگر این گوشی قادر است رنگ تیره را به راحتی و با خاموش کردن پیکسل‌های دیگر نشان دهد. پنل‌های AMOLED تنها بخشی از نمایشگر که رنگی به جز تیره دارند را روشن می کنند.

از لحاظ خوانا بودن زیر نور خورشید نیز این گوشی عملکرد خارق العاده‌ای دارد و نسبت کنتراست آن در این حالت حدود 4.77 می باشد که حتی از تاچ ال سی دی سامسونگ S8 Plus و ال سی دی S7 edge نیز بهتر است. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید مشکلی نخواهید داشت.

کنتراست تاچ ال سی دی سامسونگ S8

دمای رنگ تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy S8

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی ها اندازه گیری می شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای ایده آل برای نمایشگر گوشی ها 6500 کلوین در نظر گرفته شده است.

این عدد برای نمایشگر فوق حدود 6784 کلوین است که دمای عالی بوده و نشان از کیفیت بالای آن در نمایش رنگ ها است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.11 است که خیلی خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ ها و سایه ها می باشد.

مقدار گامای ایده آل 2.2 می باشد که بین گوشی های سری S سامسونگ گلکسی S9 بهترین عملکرد را دارد و گامای آن حدود 2.12 می باشد.

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 5.79 ثبت شده است که نتیجه ی متوسطی است. این پارامتر بیشتر جنبه‌ی مقایسه‌ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده‌آل در نظر گرفته می شوند.

برای مقایسه این عدد برای تاچ ال سی دی گلکسی S9 و تاچ ال سی دی سامسونگ S10 به ترتیب 2.38 و 2.64 می باشد. اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 5.26 خواهد بود که نتیجه ی متوسطی است. در واقع یکی از نقاط ضعف نمایشگر این گوشی متوسط بودن این دو پارامتر در مقایسه با سایر گوشی های جدید سامسونگ است.

وضوح رنگ صفحه نمایش S8 سامسونگ

چارت وضوح رنگ‌ها بر روی نمایشگر گوشی S8 را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

ردیف پایین رنگ‌های مرجع یا هدف را نشان می‌دهند در حالی که ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می دهند. همان طور که می بینید رنگ‌های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر بسیار به حالت واقعی نزدیک هستند.

وضوح رنگ ال سی دی سامسونگ اس 8

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

5.8 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2960 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

570 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

فریم ال سی دی

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (10)

متوسط امتیاز مشتریان

3.9

از مجموع 10 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-11-30

سلام پس چرا پس از گذشت چندین ماه موجود نمیشه این صفحه نمایش با رنگ maple gold

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه موجود نمیشه فعلا.

موفق باشید.

1.0
1399-09-16

سلام خسته نباشید
ال سی دی اس ۸ برای تعویض موجود دارین ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه در حال حاضر موجود نیست. جهت اطلاع از موجودی، قسمت پایین همین محصول دکمه "موجود شد پیامک بده" رو انتخاب کنید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید تا به محض موجود شدن براتون پیامک بیاد.

1.0
1399-06-13

سلام فقط تاچ گوشی s8سامسونگ بنده شکسته است .برای باردوم تاچ بدون مشکل تعویض میشود یانه ؟باراول باگارانتی بعلت نقص کارخانه تعویض شده بود هم اکنون باردوم می باشد .هزینه اش چقدر میشود؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

گلس فنی (گوریلا گلس) تنها یک بار قابل تعویض هست و اگر مجددا دچار ایراد بشه باید تاچ و ال سی دی به طور کامل تعویض بشه.

5.0
1399-04-01

با سلام گوشی s8 من روی ال سی دی خط افتاده اما تاچش سالمه آیا باید ال سی دی عوض شه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

اگر تا الان گلس ال سی دی تعویض نشده، در صورت سالم بودن تاچ، می‌تونید فقط گلس فنی (گوریلا گلس) رو تعویض کنید و نیازی به تعویض تاچ ال سی دی کامل نیست. البته این کار هم ریسک داره و ممکنه حین کار، تاچ هم از کار بیفته و در اونصورت باید تاچ ال سی دی به طور کامل تعویض بشه.

5.0
1399-03-24

یا سلام پشت و روی گوشی من بدجوری اسیب دیده و یک قسمتاییش شکسته میخواستم ببینم چند در میاد ؟ خیلی ممنون

خالد احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام فقط درب و باتری موجود دادیم فعلا ال سی دی نداریم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم