تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A10s مدل SM-A107

تاچ ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy A10S مدل SM-A107 با اندازه 6.2 اینچ و تراکم‌ پیکسلی 271ppi.

تعویض ای صفحه نمایش در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,350,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>14 امتیاز ماکروپوینت 14 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 7,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ و ال سی دی گلکسی A10S

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ تعداد زیادی گوشی به بازار جهانی معرفی کرد؛ از پروژه گوشی های تاشو گرفته تا گوشی های مقرون به صرفه ای مانند سری گلکسی A. گلکسی A10S از یک تاچ و ال سی دی ۶.۲ اینچی یا به به عبارتی دیگر ۱۵.۷۵ سانتی متری استفاده می‌کند. اندازه بزرگ صفحه نمایش باعث شده که این گوشی به یک ابزار مناسب برای وب‌گردی بدل شود. نرخ تراکم پیکسلی این گوشی ۲۷۱ پیکسل در اینچ است. مانند اکثر گوشی های این سری، ال سی دی گلکسی A10S از زبان طراحی Infinity-V استفاده کرده است. این طراحی شامل همان حفره دوربین در بالای صفحه نمایش یا به اصلاح ناچ (Notch) می‌باشد که استفاده از آن به امری متداول در تمامی گوشی ها بدل شده است. نسبت تاچ و ال سی دی به بخش جلویی گوشی، ۸۰ درصد می‌باشد، تقریبا چیزی حدود یک درصد کمتر از A10. یکی از مهم ترین فاکتورها برای پی بردن به کیفیت صفحه نمایش رزولوشن آن است، سامسونگ گلکسی A10S از یک ال سی دی با رزولوشن 720x1520 یا همان +HD استفاده کرده است.

تاچ ال سی دی گلکسی A10s

ویژگی های پنل ال سی دی گلکسی A10S

روشنایی

مقدار روشنایی ال سی دی Galaxy A10S در حالت حداکثری به ۴۳۰ نیت می‌رسد، این رقم شاید در برابر Galaxy A50 با ۵۷۴ نیت، کمتر باشد اما نسبت به گلکسی A40 بیشتر است؛ ۴۳۰ نیت یک عدد کاملا متوسط برای گوشی ها از نظر روشنایی است اما به دلیل استفاده از پنل IPS زمانی که زیر نور مستقیم خورشید هستید، امکان دارد متن ها یا تصاویر به خوبی دیده نشود و همین شما را مجبور می‌کند که نور صفحه را تا درجه آخر بالا ببرید که این امر باعث خالی شدن زودتر باتری موبایل‌تان خواهد شد. اگر قصد مطالعه با این صفحه نمایش بزرگ را دارید پیشنهاد میکنم در محیطی قرار بگیرید که نور به اندازه کافی و مناسب باشد. پنل گلکسی A10S از نظر مشخصات کاملا شبیه گلکسی A10 است.

نکته: نیت یا Nit واحد اندازه گیری میزان نور یا روشنایی یک صفحه نمایش است.

زوایه دید

به مرور با افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژی شاهد بهبود و ساخته شدن پنل های جدید تصویر شدیم. سامسونگ سعی می‌کند در تمامی گوشی های خود از پنل های AMOLED استفاده کند اما بخاطر ارزان نگه داشتن و جلوگیری از افزایش قیمت تمام شده ال سی دی A10S، مجبور به استفاده از پنل IPS شده است که شاید به اندازه AMOLED ها مزیت نداشته باشد اما کماکان شما را راضی نگه می‌دارد.

زوایه دید lcd گلکسی a10s

در پنل های AMOLED رنگ ها بسیار عمیق و کمی اغراق شده به نظر می‌آيند. به دلیل استفاده از PWM در کاهش یا افزایش نور، در صورت استفاه زیاد می‌تواند باعث خشکی یا سوزش چشم شما شود؛ البته شرکت هایی که از پنل استفاده می‌کنند در سال های اخیر بهبود هایی را در این زمینه اعمال کرده اند. پنل های IPS در نمایش رنگ سفید بهتر عمل می‌کند و دارای نرخ تازه سازی یا رفرش ۶۰ هرتز است.  به صورت متوسط میزان زاویه دید پنل های IPS از اطراف حدود ۱۷۸ درجه می‌باشد و تصاویر از تمامی زوایا خوب و واضح دیده می‌شود.

زمان پاسخ‌دهی

زمان پاسخ دهی یک از فاکتور های مهم برای بازی‌ها مخصوصا بازی های شوتر آنلاین مانند PUBG Moblie است و هر میلی ثانیه می‌تواند باعث اثر گذاری زیادی شود. به مدت زمانی که طول می‌کشد یک پیکسل از رنگی به رنگ تبدیل شود، زمان پاسخگویی یا Response Time می‌گویند. زمان پاسخگویی تاچ و ال سی دی گلکسی A10S از رنگ خاکستری کم رنگ به خاکستری پر رنگ حدود ۳۸ میلی ثانیه و از رنگ سفید به سیاه یا بالعکس حدود ۱۶ میلی ثانیه است. با توجه به قیمت این گوشی این زمان پاسخگویی کافی و مناسب می‌باشد.

PWM در ال سی دی گکسی A10S

اگر تا به حال نام آن را نشنیده‌اید نگران نباشید؛ زیرا کمتر کسی از معنا و کاربرد آن اطلاع دارد، کلمه PWM مخفف عبارت Pulse Width Modulation است و در فارسی به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌شود. با استفاده از این قابلیت می‌توان نوسانات ال سی دی را زمانی که نور صفحه نمایش کم است کنترل کرد. ال سی دی گلکسی A10S از PWM با نرخ ۷۷ هرتز استفاده می‌کند که متاسفانه رضایت بخش نیست و اگر به صورت مداوم از گوشی خود زمانی که نور صفحه نمایش زیر ۱۰ درصد است استفاده کنید، چشم‌تان خسته و دچار سر درد می‌شوید؛ البته این موضوع فقط برای کسانی صدق می‌کند به PWM حساس باشند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی بهتر است نور صفحه نمایش را روی کم‌ترین درجه نگذارید.

pwm در ال سی دی galaxy a10s

تعویض تاچ و ال سی دی Galaxy A10S در ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال Samsung Galaxy A10S می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید یا در صورت نیاز با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر تهران هستید برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید و یا با پیک دستگاه خود را بفرستید و اگر خارج از تهران زندگی می‌کنید، به دلیل حساسیت تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای ما ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی  A10S زیر ۲ ساعت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

PLS IPS

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1520 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

271 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-06-15

ببخشید میشه بگید وزن ال سی دی a10 حدودا چند گرمه؟
یا وزن خالص برد اصلی گوشی چند گرمه ؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر اطلاعی از وزن ال سی دی نداریم متاسفانه ولی اگه برای اصل یا تقلبی بودن منظورتونه که وزن ال سی دی ملاک نیست.
5.0
1400-03-01

هیچ تخفیفی ندارید

پاسخ از ماکروتل : درود. با شعبه مورد نظری‌که برای تعویض تشریف می‌برید تماس بگیرید
3.0
1399-12-20

سلام ایا این ال سی دی گوشی a10sاصلی هست یا نه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله تمام ال سی دی های سامسونگ موجود در ماکروتل سرویس پک شرکت سامسونگ هستند و کیفیتشون مثل روز اول هست هم از لحاظ تاچ و هم از لحاظ تصویر هیچ تفاوتی با روز اول نداره. همچنین 7 روز مهلت تست دارن که شما از همه لحاظ تست کنید.

موفق باشید.

5.0
1399-09-05

ببخشید اصل است یا فیک

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

اصلی هست. سرویس پک شرکت سامسونگ. کیفیت مثل اورجینال خودش هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم