تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A20s مدل A207

تاچ ال سی دی A20S سامسونگ با صفحه نمایش 6.4 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720x1560 پیکسل دارد و تعویض این ال سی دی در دفاتر ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,900,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>19 امتیاز ماکروپوینت 19 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 9,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

مشخصات تاچ و ال سی دی سامسونگ A20s

سامسونگ با معرفی گلکسی A20s در سه ماه‌ پایانی سال ۲۰۱۹ سعی کرد که رقابت خود را برای کسب سهم بیشتری از بازار موبایل های پایین رده افزایش دهد، پس A20s را برای آن دسته از افرادی که قصد خرید یک موبایل با دوربین بهتر از Galaxy A20 و همین قیمت را داشتند، عرضه کرد. مهم ترین تفاوت تاچ و ال سی دی گلکسی A20s با نمایشگر A20، در پنل به کار رفته است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

سامسونگ برای حفاظت هر چه بهتر از ال سی دی و تاچ گلکسی A20s از یک محافظ چند لایه‌ی گوریلا گلسِ نسخه‌ی ۳ (Gorilla Glass V3) استفاده شده است تا هر خط و ضربه‌ای به سادگی باعث صدمه دیدن نمایشگر موبایل شما نشود.

گلکسی A20s یک نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد تا تمام نیاز های شما به صفحه نمایشی بزرگ را برآورده کند و نسبت تصویر 19.5:9 این گوشی را به یک دستگاه مناسب برای تماشای ویدیو و مخصوصا وب گردی تبدیل می‌کند.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A20s

 از بخش جلویی گوشی چیزی حدود ۸۲ درصد توسط تاچ ال سی دی اشغال شده است، گلکسی A20s نسبت به بقیه گوشی‌های سری A سامسونگ، حاشیه‌ی بیشتری دارد؛ البته فقط در حد چند درصد. پنل ال سی دی Galaxy a20s دقیقا مانند ال سی دی سامسونگ A20، دارای رزولوشن 1560x720 است که معمولا با نام +HD شناخته می‌شود و دارای تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل بر اینچ (264 ppi) می‌باشد. این چگالیِ پیکسلی متاسفانه خیلی رضایت بخش نیست و اگر چشم های قوی و تیزی داشته باشید، ممکن است پیکسل ها را با کمی دقت تشخیص دهید.

زبان طراحی تاچ و ال سی دی Galaxy A20s تحت عنوان Infinity-U بیان می‌شود که منظور استفاده از حفره‌ی بالای صفحه نمایش برای دوربین جلو یا سلفی است که امروزه به آن ناچ (Notch) می‌گویند. سامسونگ Galaxy A20s از حیث امکانات و ویژگی‌ها بین تاچ ال سی دی گوشی A30 و گلکسی A20 قرار می‌گیرد و تاچ آن مانند اکثر موبایل های امروزی از ۱۰ انگشت برای استفاده‌ی هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند.

برخی از ویژگی های ال سی دی و پنل

سامسونگ با اضافه کردن مدل های S به سری A ریسک بزرگی را انجام داده است. یکی از نقاط ضعف تاچ و ال سی دی گلکسی A20s در کیفیت پنل به کار رفته در آن خلاصه می‌شود؛ سامسونگ در اقدامی دور از انتظار برای پایین نگه داشتن قیمت A20S از پنل های IPS LCD به جای Super AMOLED استفاده می‌کند؛ در یک جمله می‌توان این چنین گفت که این شرکت کیفیت نمایشگر را فدای دوربین کرده است و باید دید که آیا ارزشش را دارد یا خیر؟

زاویه دید

زاویه دید به دلیل استفاده از پنل IPS دارای برتری نسبت به پنل AMOLED هست و به همین دلیل تصاویر از جهات مختلف خوب و واضح دیده می‌شوند اما برای متون شرایط به خوبی تصاویر نمی‌باشد که البته طبیعی است.

تاچ و زاویه دید گلکسی a20s

PWM در ال سی دی گلکسی A20s

در موبایل، تبلت، لپ تاپ و کلا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش‌های LED و LCD هستند، مفهومی تحت عنوان PWM وجود دارد؛ این کلمه مخفف عبارت Pulse Width Modulation است که در فارسی به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌شود. کاربرد PWM در تنظیم میزان نور و روشنایی صفحه نمایش است و نرخ پیشنهادی آن حداقل ۲۰۰ هرتز می‌باشد؛ امروزی حدود نیمی از نمایشگرها از این فناوری استفاده می‌کنند.

متاسفانه مقدار PWM در تاچ ال سی دی سامسونگ A20s اندازه گیری و در جایی ثبت نشده است اما با توجه به آنکه Galaxy A20s از پنل IPS وهمین رزلوشن استفاده می‌کند، می‌توان نرخ آن را بین بازه‌ی ۲۵۰ تا ۳۵۰ برآورد کرد؛ حتی اگر مقدار آن را ۲۵۰ تصور کنیم، هم‌چنان استاندارد مد نظر را رعایت می‌کند. اگر چشم های تیزی دارید و به PWM نیز حساس باشید، بهتر است نور صفحه نمایش را در پایین ‌ترین حد ممکن نگذارید تا از هر گونه مشکلی مانند خشکی چشم یا سر درد اجتناب شود.

pwm ال سی دی گلکسی a20s

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی A20S

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی Samsung Galaxy A20s می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A30 در کمتر از ۱ ساعت برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1560 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

264 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

2

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1399-12-20

گوشی ذکر شده در اثر ضربه تاچ ال سی دی شکسته بردم تعمیرگاه نتونستن درست کنند گفتن پرش آنتن داره آیا مشگلش به نظر شما قابل رفع هست

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

بله قابل حل هست و البته ارتباطی به تاچ ال سی دی نداره و باید جداگانه بررسی و تعمیر بشه.

1.0
1399-07-14

عالی بود ...خدا کنه همیشه خوب کار کنه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

رضایت شما باعث خوشحالی و دلگرمی ما جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شما همراهان عزیز هست. از اینکه نظر خودتون رو با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم.

با تشکر از همراهی شما.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم