برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A7 2018 مدل A750

تاچ ال سی دی گلکسی A7 2018 با تراکم 411 پیکسل بر اینچ و اندازه 6.0 اینچ.

تعویض این قطعه در دفاتر ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 2,800,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>28 امتیاز ماکروپوینت 28 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 14,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2018

سری گلکسی A از محبوب‌ترین و پرفروش ترین مجموعه موبایل های شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. گلکسی A7 2018 در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی و سپس در اکتبر همان سال به بازار آمد؛ A7 جزو گوشی های میان‌رده و تا حدودی بالا رده می‌باشد که از یک ال سی دی ۱۵.۲۵ سانتی متری یا ۶ اینچی استفاده می‌کند.

حدود ۷۵ درصد از بخش جلویی موبایل A7 2018 توسط صفحه نمایش اشغال شده و دارای نسبت تصویر مناسب ۱۸.۵:۹ است. برای افزایش مقاومت تاچ و ال سی دی گلکسی A7 2018 از نسل سوم محافظ های گوریلا گلس استفاده شده که نمونه آن را در ال سی دی گلکسی A50 یا تاچ ال سی دی A30 که جدید‌تر هستند، نیز مشاهده می‌شود.

رزولوشن یکی از فاکتورهای مهم برای سنجش میزان کیفیت صفحه نمایش است که در A7 برابر 1080x2220 می‌باشد، در اصطلاح و برای بیان بهتر به آن فول اچ دی پلاس (+FHD) نیز می‌گویند و تراکم و چگالی پیکسلی نمایشگر به 441 پیکسل بر اینچ (441ppi) می‌رسد؛ این تراکم باعث می‌شود که تاچ و ال سی دی گلکسی A7 2018 در جایگاه یکی از بهترین صفحه نمایش ها قرار بگیرد.

کیفیت بالای نمایشگر باعث می‌شود که این گوشی به ابزاری مناسب برای تماشای ویدیو و وب‌گردی تبدیل شود. تاچ A7 از لمس ده انگشت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. این موبایل طراحی معمولی‌ای دارد و از زبان طراحی ناچ (Notch) در آن استفاده نشده است.

نگاهی عمیق‌تر به ال سی دی گلگسی A7 2018

سامسونگ از پنل های باکیفیت Super AMOLED برای این موبایل استفاده کرده که به طور معمول همیشه در پرچم‌داران و گوشی های رده بالای خود به کار برده است؛ هم‌چنین به دلیل ساختار و چیدمان مناسب پیکسل‌ها، تشخیص آن‌ها با چشم غیر مسلح سخت می‌باشد.

زمان پاسخ‌گویی

یکی از پارامتر های مهم برای ارزیابی کیفیت تاچ و نمایشگر یک موبایل یا تبلت، مدت زمان پاسخ‌گویی آن است؛ هر چقدر این عدد کم‌تر باشد، شاهد عکس‌العمل سریع‌تری توسط تاچ دستگاه خواهیم بود.

نرخ پاسخگویی به مدت زمانی است که طول می‌کشد که یک پیکسل از رنگی به رنگ دیگری در بیاید؛ زمان مورد نیازی برای تبدیل رنگ سفید به مشکلی یا بالعکس حدود ۴ میلی ثانیه و برای تبدیل از خاکستری کم‌رنگ به خاکستری پررنگ ۴.۸ میلی ثانیه است.

 زمان پاسخ‌دهی در بازی های آنلاین و به خصوص شوتر، بیشترین تاثیر را از خود نشان می‌دهد. سخت افزار و کیفیت خوب تاچ و ال سی دی گلکسی A7 2018 باعث می‌شود که این دستگاه به یک موبایل مناسب برای انجام بازی های ویدیویی بدل شود.

زاویه دید

به لطف فناوری ساخت صفحات سوپر امولد که در LCD گلکسی A7 2018 شاهد هستیم، تصاویر و متون از تمامی زوایا خوب و واضح دیده می‌شوند و هیچ گونه گرفتی یا تغییر رنگی به چشم نمی‌آید.

PWM نمایشگر

با استفاده ازPWM  یا  Pulse-width modulationمی‌توان نوسانات مربوط به کاهش یا افزایش نور صفحه نمایش را کنترل کرد و تغییر داد. نرخ PWM در تاچ و ال سی دی گلکسی A7 2018 به عدد ۲۴۰ هرتز می‌رسد که کاملا استاندارد است. تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM  برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و حداقل نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است.

PWM در تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2018

از معایب این قابلیت می‌توان به مواردی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت برای افرادی که به آن حساس هستند اشاره کرد؛ البته نیازی به نگرانی نیست، برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده فقط کافی است که نور نمایشگر خود را روی کم‌ترین مقدار ممکن نگذارید.

نور صفحه نمایش

شاید خیلی میزان نور نمایشگر برای شما مهم نباشد اما وقتی که زمان زیادی را بیرون از خانه و زیر نور شدیدی سپری می‌کنید، باید به آن نیز توجه کافی داشته باشید. میزان روشنایی پنل A7 در حالت دستی (Manual) حداکثر حدود ۴۰۲ نیت و در حالت اتوماتیک یا خودکار حداکثر نزدیک به ۶۰۲ نیت می‌رسد. از جدول زیر می‌توانید یک مقایسه کامل درباره میزان نور نمایشگر A7 2018 با موبایل های دیگر داشته باشید:

ال سی دی گلکسی a7 2018

نکته: نیت (Nit) یکی از واحد های اندازه گیری میزان روشنایی و نور یک نمایشگر LCD است و هرچقدر رقم آن بزرگ‌تر باشد، شاهد روشنایی بیشتری خواهیم بود.

شاید عجیب باشد اما این میزان روشنایی که در گلکسی A7 2018 وجود دارد حتی از تاچ و ال سی دی سامسونگ S9 یا تاچ ال سی دی نوت 9 سامسونگ نیز بالاتر است.

میزان توزیع روشنایی در تمام نقاط صفحه نمایش یکسان نمی‌باشد؛ البته این موضوع درباره تمامی موبایل و تبلت های دیگر نیز صدق می‌کند. میزان و درصد پخش نور را در نمایشگر A7 می‌توانید مشاهده کنید:

میزان روشنایی ال سی دی A7 2018

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2018 در ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ گلگسی A7 2018 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید.

اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2220 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

411 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم