تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J4 مدل SM-J400

تعویض تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J4 2018 یک ساعته در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل.

قیمت این صفحه نمایش به همراه اجرت تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 850,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی سامسونگ J4 2018

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان موبایل‌های هوشمند در سراسرِ جهان می‌باشد که سالیان زیادی است که در ایران به بِرندی معتبر و با کیفیت تبدیل شده است و بنابر آمار، حدود ۵۶ درصد از ایرانیان از موبایل‌های سامسونگ استفاده می‌کنند. علاوه بر مسائلِ مربوط به کیفیت، یکی از دلایل پُرفروش بودن محصولاتِ سامسونگ، تنوعِ نسبتاً زیاد در قیمت است.

این شرکت مدل های متفاوتی را برای نیاز های مختلف تولید کرده و به فروش می‌رساند. اگر یک کاربرِ حرفه‌ای هستید و مشکلی از نظرِ بودجه برای یک دستگاه موبایل ندارید، می‌توانید به سراغِ سِری های S یا Note که پرچمدار های سامسونگ تلقی می‌شوند، بروید.

اگر به دنبالِ یک موبایلِ باکیفیت و از نظرِ اقتصادی به صرفه هستید، باید به سریِ M یا A نیز فکر کنید؛ سامسونگ به فکرِ افرادی که در جستجویِ خریدِ یک موبایلِ رده پایین و ارزان قیمت می‌باشند نیز هست و شما می‌توانید به سریِ J نگاهی بیاندازید؛ البته الان تقریباً دو سال است که سامسونگ ساخت و تولیدِ سریِ جِی (J) را متوقف کرده اما هم‌چنان تعداد زیادی از دستگاه‌های تولید شده در بازار هنوز موجود هستند.

تاچ و ال سی دی گلکسی j4

امروزه گلکسی J4 2018 در محدوده‌ی موبایل‌های پایین‌رده جای می‌گیرد و برای افرادی که به دنبالِ موبایلی اقتصادی و به اصلاح «کار راه بنداز» هستند، به یک گزینه‌ی ایده‌آل تبدیل می‌شود. گلکسی J4 در پنجمین ماهِ سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی و خیلی سریع در همان ماه در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. وزن این گوشی حدودِ ۱۷۵ گرم و ابعاد آن ۱۵۱ در ۷۷ میلی‌متر است.

بدنه و فریمِ جِی ۴ از پلاستیک ساخته شده و در زمانِ عرضه اندروید ۸ یا Oreo روی آن نصب شده بود. J4 از یک نمایشگرِ ۵.۵ اینچی یا به عبارتی دیگر ۱۴ سانتی‌متری استفاده می‌کند.

رزلوشنِ پنلِ ال سی دی J4 2018 سامسونگ ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است که برای بیانِ راحت‌تر به آن HD یا اچ‌دی نیز می‌گویند. چگالی یا تراکم پیکسلی یکی از مهم‌ترین پارامتر ها برای سنجشِ کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصویر می‌باشد.

تراکم پیکسلی پنلِ گلکسی جی ۴ حدود ۲۶۷ پیکسل بر اینچ (267ppi) می‌باشد که برای یک موبایل با این قیمت، تقریباً مناسب و کافی به نظر می‌رسد. نزدیک به ۷۱ درصد از بخش جلویی گوشی، توسطِ صفحه نمایش اشغال شده که خیلی ایرادی نمی‌توان به آن گرفت؛ زیرا در سال ۲۰۱۸ هنوز زبان های طراحی، مانند infinity-O و infinity-U خیلی پر استفاده و مرسوم نبودند و تازه اواخر سال ۲۰۱۸ بود که اکثر موبایل ها به استفاده از آن روی آوردند.

نسبت تصویر ال سی دی گوشی J4 سامسونگ ۱۶ به ۹ می‌باشد که استفاده از آن برای یک نمایشگر استاندارد است. خوشبختانه سامسونگ به بهانه‌ی کاهشِ قیمتِ پایانی، قیدِ استفاده از محافظ ها را نزده و برای افزایش مقاومتِ تاچ ال سی دی J4 2018، از شیشه های مخصوص و حرارت دیده‌ی Corning Gorilla Glass نسل سوم استفاده کرده که رضایت بخش است.

مشخصات دیگر پنل و تاچ ال سی دی گلکسی J4

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ J4

سامسونگ چندین سالِ متوالی است که از پنل های مخصوص خود که AMOLED نام دارد استفاده می‌کند؛ پنل های امولد از نظر کیفیت جزوِ بهترین های بازار هستند و همین باعث می‌شود که کیفیتِ ال سی دی های سامسونگ همیشه مثال زدنی باشد. از چند سالِ گذشته نسل جدیدی از پنل های امولدِ سامسونگ، تحتِ عنوانِ Super AMOLED تولید و روانه‌ی بازار شد.

گلکسی J4 نیز از پنلِ نوعِ سوپر امولد استفاده می‌کند که قابلیت‌های جالبی نیز دارد. چینش و ساختار پیکسل ها در پنل های سوپر امولد، به شکلِ Diamond Pentile است که باعث می‌شود تصاویر نمایش داده شده وضوح بیشتری داشته باشد.

از مزایای پنل امولد نسبت به پنل های TFT یا IPS، می‌توان به عمق رنگِ بهتر و رنگ های زنده‌تر اشاره کرد. این پنل می‌تواند تا ۱۶ میلیون رنگ را تفکیک و به کاربر نمایش دهد و هم‌چنین از قابلیتِ استفاده از چند انگشت به صورت هم‌زمان پشتیبانی‌ می‌کند.

قابلیت Always-On Display

به لطف استفاده از پنل های سوپر امولد و قابلیت Always-On display یا به اصطلاح «صفحه نمایشِ همیشه روشن» می‌توانید زمانی که صفحه نمایش خاموش است، فقط بخشی که به آن نیاز دارید را روشن کنید؛ کاربرد آن در زمینه نمایش اعلانیه‌ها یا زمان و موضوعاتی این‌چنینی است؛ البته نیازی به نگرانی درباره‌ی مصرف باتری نیست و سامسونگ کاملا این قابلیت را بهینه سازی کرده است.

PWM در تاچ ال سی دی Galaxy J4

PWM مخففِ عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند. با استفاده از PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت نور نمایشگر های موبایل، تبلت یا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش است را کنترل و تغییر داد. در زمان استفاده از این گلکسی J4، مقدار PWM به درستی اندازه‌گیری نشده و نمی‌توان میزان حدودیِ آن را نیز تعیین کرد.

تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و حداقل نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است. این فناوری معایبی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت را برای افرادی که به آن حساس هستند را به ارمغان می‌آورد؛ برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده فقط کافی است که نور نمایشگر را روی کم‌ترین درجه‌ی ممکن نگذارید.

تعویض تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J4 2018 در ماکروتل


اگر به هر دلیلی برای تاچ ال سی دی سامسونگ جی ۴ شما مشکلی پیش آمده، برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ گلکسی J4 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و ال سی دی نمی‌توان آن را برای شما ارسال کرد، پس بهتر است که موبایل یا تبلت خود را با پُست برای دفاترِ تعمیرات موبایل ماکروتل که آدرس آن را در نوارِ پایین سایت مشاهده می‌کنید، ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گلکسی J4 2018 در یک شرایطِ ایده‌آل، در کمتر از 45 دقیقه برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

267 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم