برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A9 2018

قیمت تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy A9 2018 به همراه اجرت تعویض است.

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ A9 2018 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران 1 ساعته انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 3,300,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی A9 2018

ال سی دی گلکسی a9 2018

شرکت سامسونگ در سال های اخیر سعی کرده که تمامی اقشار جامعه، با نیاز ها و بودجه های مختلف را راضی نگه دارد و همین باعث شده که تبلت و مخصوصا موبایل های این کمپانی، هر سال در آمار پر فروش ترین دستگاه های هوشمند جا خوش کند. سامسونگ سریِ J را برای افرادی که قصد هزینه‌ی زیادی را برای یک گوشی ندارند را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۸ بعد از مدتی نسبتا طولانی، به چرخه‌ی تولید آن پایان داد؛ البته هم‌چنان سری S و Note که پرچمدار این شرکت هستند و سری A که قابلیت و قیمت مناسب را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، هنوز تولید می‌شوند و در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد عرضه سری جدید M بودیم. سری A یکی از پرفروش ترین مجموعه های سامسونگ است که در انواع و اقسام قیمت و قدرت منتشر می‌شود. گلکسی A9 در اُکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی و فقط یک ماه بعد در بازار جهانی منتشر شد و با مشخصات عالی خود، به یکی از بهترین محصولات ساخت این کمپانی در سال ۲۰۱۸ تبدیل گشت.

تاچ و ال سی دی گلکسی A9 2018 اندازه‌ای ۶.۳ اینچی یا ۱۵.۹۵ سانتی دارد؛ با اینکه کار با این صفحه نمایشِ به نسبت بزرگ، خیلی سخت نیست، اما پیشنهاد می‌کنم افرادی که دست های کوچکی دارند به سراغ آن نروند؛ زیرا در استفاده‌ی یک دستی از آن دچار مشکل می‌شوند. چگالی یا تراکم پیکسلی صفحه نمایش A9 به ۳۹۳ پیکسل بر اینچ (393 ppi) می‌رسد که کاملا نمره‌ی قبولی در این زمینه می‌گیرد و با چشم غیر مسلح تشخیص و تفکیک ردیف های پیکسلی بسیار دشوار خواهد بود. رزولوشن ال سی دی ا‌ِی ۹،  1080x2220 پیکسل است که برای بیان راحت‌تر به آن فول اچ دی پلاس (+FullHD) می‌گویند. سامسونگ برای محافظت هر چه بهتر از تاچ و ال سی دی گلکسی A9، از محافظ های بسیار باکیفیت گوریلا گلسِ نسل پنج (Gorilla Glass V5) استفاده کرده است؛ کاری که حتی در تاچ و ال سی دی گلکسی A80 که جدید‌تر و قیمت بالایی دارد، انجام نداد. ابعاد تصویر در این نمایشگر ۱۸.۵به ۹ می‌باشد که کاملا استاندارد است.

بررسی عمیق‌تر تاچ و ال سی دی گلکسی A9

به رسم چند سال اخیر، سامسونگ از پنل های باکیفیت سوپر امولد (Super AMOLED) در نمایشگر محصولات خود استفاده می‌کند و کمتر موبایل یا تبلتی از این شرکت با پنل های IPS یا TFT به بازار می‌آید. استفاده زبان های طراحی‌ای مانند Infinity-O یا Infinity-U که امروزه در بسیاری از موبایل‌ها مثل صفحه نمایش گلکسی A60 یا نمایشگر گلکسی A50 می‌بینیم، در سال ۲۰۱۸ هنوز خیلی داغ نبود و اکثر محصولات دارای نمایشگر تمام صفحه بودند؛ تاچ و ال سی دی گلکسی A9 از این حیث، بسیار شبیه هواوی Y9 Prime است؛ البته با حاشیه‌ای بیشتر. پنل امولد به کار رفته در این گوشی قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

روشنایی نمایشگر

شاید برای خیلی از افراد میزان نور که  توسط موبایل‌شان تولید می‌شود، مهم نباشد اما زمانی که در محیط بیرون هستید بیشتر به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. میزان روشنایی پنل گلکسی A9 در حالت دستی (Manual) به ۳۴۷ نیت و در حالت خودکار (Automatic) به ۷۱۶ نیت می‌رسد که در یک کلام فوق العادست. این میزان نور تقریبا با ال سی دی گلکسی A70 برابر است.

نکته: میزان نور و روشنایی با واحد نیت یا Nit اندازه‌گیری می‌شود.

PWM در پنل گلکسی A9

pwm در ال سی دی گلکسی a9 2018

بسیاری از محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت یا موبایل ها برای کاهش یا افزایش میزان نور صفحه نمایش از قابلیتی تحت عنوان PWM یا Pulse Width Modulation استفاده می‌کنند؛ حداقل مقدار آن باید ۲۰۰ هرتز باشد و معمولا موبایل های سامسونگ از نرخ های نزدیک به ۲۵۰ هرتز استفاده می‌کنند؛ ال سی دی گلکسی A9 2018 نیز از این قضیه مستثنی نیست و میزان PWM در آن به ۲۵۰ هرتز می‌رسد. این قابلیت در نیمی از محصولات دارای صفحه نمایش به کار رفته است و از معایب آن می‌توان به خشکی چشم یا سر درد اشاره کرد ولی به دلیل استاندارد بودن پنل A9، این مشکل متوجه شما نخواهد شد.

زاویه دید

زاویه دید تاچ و ال سی دی گلکسی a9

به لطف استفاده از پنل AMOLED، پایداری نمایشگر از تمای زوایا مناسب است و فقط در زاویه های بسیار تند، شاید یک لایه آبی کم‌رنگ روی تصویر بی‌آید. در زیر نور مستقیم خورشید، روشنایی اگر روی حالت دستی باشد دچار مشکل می‌شوید و محتوای صفحه نمایش به خوبی از زوایای کناری به چشم نمی‌آید، پس پیشنهاد میکنم روشنایی را روی حالت خودکار بگذارید.

زمان پاسخگویی ال سی دی Galaxy A9 2018

زمان پاسخگویی صفحه نمایش a9 2018

به زبان ساده، مدت زمانی که طول می‌کشد که رنگِ یک پیکسل از صفحه نمایش به رنگ دیگری تبدیل شود، زمان پاسخگویی یا Response Time می‌گویند. زمان پاسخگویی بیشترین کاربرد خود را در بازی های آنلاین، مخصوصا شوتر، مانند PUBG Mobile یا Fortnite به نمایش می‌گذارد. پنل A9 2018 برای تغییر از رنگ سفید به مشکی یا بالعکس، حدود ۴ میلی ثانیه، و برای تغییر از رنگ خاکستری ۵۰ درصد به ۸۰ درصد یا بالعکس، حدود ۴.۸ میلی ثانیه طول می‌کشد که بسیار راضی کننده و مناسب است.

خرید و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A9 2018 ماکروتل

خرید تاچ و ال سی دی گلکسی a9 2018

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی گلکسی a9 2018 می‌توانید به دفتر ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگA9 2018 در کمتر از ۱ ساعت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

6.3 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2220 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

393 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم