تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A40 مدل SM-A405

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A40 با قیمت مناسب، مهلت تست و اجرت تعویض قطعه.

برای تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ A40 به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 3,100,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>31 امتیاز ماکروپوینت 31 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 15,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ ال سی دی گلکسی A40

موبایل گلکسی A40 یکی از میان‌رده‌های خوب سامسونگ به حساب می‌آيد که بین هزینه و قابلیت‌های آن تعادل مناسبی وجود دارد. این دستگاه از یک تاچ و ال سی دی ۵.۹ اینچی یا همان ۱۵ سانتی متری استفاده می‌کند که کوچک‌ترین سایز صفحه نمایش را بین تمامی سری‌های گلکسی A سامسونگ داراست. رزولوشن پنل نمایش این گوشی 2340x1080 است؛ وضوح بالای این پنل باعث می‌شود که بازی کردن، فیلم دیدن و وب‌گردی در آن به امری لذت بخش تبدیل شود؛ همچنین نسبت ال سی دی به بدنه جلویی گوشی، ۸۵ درصد می‌باشد که کاملا شما راضی نگه می‌دارد و باعث افزایش زیبابی Galaxy A40 می‌شود.

زبان طراحی ال سی دی سامسونگ A40 مانند اکثر گوشی های امروزی از نوع Infinity-U است و به اشاره به استفاده از ناچ (Notch) برای قرارگیری دوربین جلو است و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ می‌باشد.

تاچ و ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy A40

در کنار کیفیت عالی صفحه نمایش، متاسفانه میزان روشنایی این پنل پایین می‌باشد. نرخ روشنایی ال سی دی در حالت حداکثری به ۳۸۰ نیت می‌رسد که اصلا راضی کننده نیست.

تاچ ال سی دی سامسونگ A50 حددود ۵۷۴ نیت و گلکسی A30 نیز ۵۵۰ نیت روشنایی دارد، این مقدار نور حتی از ال سی دی سامسونگ A10 نیز کمتر است. در تصویر زیر می‌توانید مقدار تولید نور از قسمت های متفاوت تاچ و ال سی دی Galaxy A40 را مشاهده کنید. پخش نور به میزان ۹۴ درصد مساوی تقسیم شده است.

روشنایی صفحه نمایش گلکسی A40

همچنین در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای درباره روشنایی ال سی دی گوشی A40 را با دیگر موبایل ها مشاهده کنید.

روشنایی صفحه نمایش گلکسی A40

ویژگی های پنل و ال سی دی Galaxy A40

در اقدامی مثبت توسط شرکت سامسونگ، از پنل‌های Super AMOLED در ساخت این گوشی استفاده شده که به خوبی قابلیت تمایز و نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. نرخ چگالی و تراکم پیکسلی این گوشی به ۴۳۷ پیکسل بر اینچ (437ppi) می‌رسد که به نوعی میشه گفت عالی است و باعث می‌شود متون و تصاویر، واضح و به خوبی به نظر برسد.

در پنل‌های AMOLED برای تولید رنگ سیاه پیکسل‌ها به صورت کامل غیرفعال می‌شوند تا رنگ سیاه درست به نظر برسد؛ از دیگر مزایای این پنل می‌توان به کنتراست نسبتا مناسب آن اشاره کرد.

یکی مشکلات تاچ ال سی دی سامسونگ A40 را می‌توان غلظت و اشباع بیش از حد رنگ ها دانست؛ همه رنگ ها تا حدودی اغراق شده و گرم به چشم می‌آیند. با فعال کردن Mode یا حالت سینما (Cinema) شاهد دقت بیشتر در نمایش تصاویر و مسائل مربوط به رنگ خواهیم بود.

زمان پاسخ دهی تاچ A40

زمان پاسخ دهی (Response Time) یک صفحه نمایش نشان دهنده آن است که چقدر طول می‌کشد یک پیکسل از رنگی مشخص به رنگ دیگری تبدیل شود. هر چقدر نرخ پاسخ‌دهی پایین تر باشد بهتر خواهد بود و به معنای آن است که ال سی دی می‌تواند زود تر رنگ خود را تغییر دهد. نرخ پاسخ‌دهی بالا باعث آن می‌شود که تصاویر مات یا به اصلاحروح (Ghost) شوند؛ این موضوع در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین و شوتر به امری بسیار مهم تبدیل می‌شود. نرخ پاسخگویی تاچ و ال سی دی گلکسی A40 از رنگ سفید به مشکلی یا بالعکس حدود ۸ میلی ثانیه و از رنگ خاکستری ۸۰ درصد به خاکستری ۵۰ درصد یا بالعکس حدود ۱۰ میلی ثانیه است که همین باعث می‌شود که گلگسی A40 از این تست سرافراز بیرون بیاید.

زوایه دید ال سی دی A40

معمولا پنل های AMOLED به گونه‌ای ساخته شده‌اند که زوایای متفاوت خوب به نظر برسند اما در Galaxy A40 متاسفانه به دلیل کم بودن نور پس زمینه خیلی نمی‌تواند به شما در استفاده زیر نور خورشید کمک کند. عکس های شاید به اندازه کافی نمایش داده شوند اما متون را نمی‌شود زیر آفتاب به راحتی خواند.

زاویه دید تاچ  گلکسی A40

PWM در گلکسی A40 چیست؟

PWM مخفف عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند و نام دیگر آن Screen Flickering می‌باشد. PWM می‌تواند نوسانات مربوط به شدت نور انواع ال سی دی ها و هر وسیله‌ای که دارای صفحه نمایش است را کنترل کرد. بعضی از ال سی دی ها و نمایشگرها از PWM استفاده می‌کنند و بعضی دیگر نه و این بستگی به استفاده این قابلیت توسط شرکت سازنده و تولید کننده دارد؛ تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM برای کاهش نور ال سی دی استفاده نمی‌کنند و نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ می‌باشد. لازم به ذکر است که ال سی دی گلکسی A40 قابلیت PWM را برای کنترل میزان نوسانات یا به اصطلاح کم و زیاد شدن روشنایی، زمانی که میزان نور ال سی دی ۱۰ درصد یا پایین‌تر است، ابه‌کار برده و مقدار آن در  این ال سی دی حدود ۲۴۵ هرتز می‌باشد که کاملا راضی کننده است و به احتمال زیاد مشکلی مانند سر درد یا خستگی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اندازه PWM در گلکسی A40 و A30 تقریبا یکسان است.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی A40 در ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی Samsung Galaxy A40 می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره، با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، تماس بگیرید.

اگر در تهران یا شیراز سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران و شیراز سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال نمایید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A40 زیر ۱ ساعت برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد. قیمت این صفحه نمایش با هزینه تعویض در سایت ثبت شده است

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

5.9 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2340 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

437 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم