تاچ و ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy M20

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy M20 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران زیر 2 ساعت انجام می‌شود. قیمت اعلام شده برای این صفحه نمایش به همراه اجرت تعویض است. کاربران ساکن شهرستان برای تعویض تاچ ال سی دی M20 میتوانند تلفن همراه خود را از طریق پست به دفتر ماکروتل ارسال کنند.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
مدت زمان تعویض 45 دقیقه
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,600,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>16 امتیاز ماکروپوینت 16 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 8,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی M20

شاید این سال ها بیشتر تمرکز سامسونگ روی سری Note، S و A باشد اما نباید از سری M نیز غافل شد؛ هدف این شرکت کره‌ای موفق از تولید سری M، کسب سهمی از بازار داغ و پر فروش میانرده ها می‌باشد. به همین دلیل شاید امکان مقایسه گلکسی M با گلکسی A در موبایل های ارزانتر ممکن باشد اما وقتی قیمت ها بالاتر می‌رود متوجه آن می‌شویم که سری A حتی برای افرادی که می‌خواهند نسبتا هزینه زیادی بکنند هم حرف برای گفتن دارد اما سری M پا را بیشتر از یک محصول میانرده جلو نمی‌گذارد. گلکسی M20 در ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد و یک ماه بعد در دسترس مشتریان برای خرید قرار گرفت. مانند اکثر موبایل هایی که امروزه از طرف سامسونگ و دیگر تولید کنندگان منتشر می‌شود، زبان طراحی به کار رفته در تاچ و ال سی دی گلکسی M20 از نوع Infinity-U است. این زبان طراحی در بازار تحت عنوان ناچ یا Notch شناخته می‌شود که تقریبا همه با آن آشنایی دارند و M20 جزو اولین موبایل هایی بود که از این طراحی استفاده کرد؛ البته در شرایطی خاص سامسونگ به سراغ استفاده از زبان طراحی دیگری رفته، به طور مثال ما در ال سی دی گلکسی A60 شاهد استفاده از طراحی Infinity-O هستیم که حفره‌ای برای دوربین جلو به صورت مستقیم در صفحه نمایش قرار دارد، بدون آنکه از بالا به بدنه‌ی گوشی متصل شود. گلکسی M20 به صورت اولیه با سیستم عامل اندروید ۸.۱ روانه‌ی بازار شد که همین عمل باعث تعجب و اعتراض طرفداران شد؛ سامسونگ نیز در ادامه تعهد داد که این گوشی حتی به اندروید ۱۰ نیز آپدیت خواهد شد و الان امکان دانلود و به روزرسانی آن نیز وجود دارد.

تاچ و ال سی دی گلکسی m20

ال سی دی ۶.۳ اینچی گلکسی M20 نسبت به نسخه‌ی ارزانتر خود یعنی ال سی دی گلکسی M10 پیشرفت قابل توجهی دارد و به جای پنل HD از یک پنل فول اچ دی پلاس (+FullHD) با رزولوشن بسیار مناسب 1080x1920 استفاده کرده است. نسب تصویر در LCD این گوشی، ۱۹.۵:۹ می‌باشد. موضوعی که باعث تحسین پنل و ال سی دی گلکسی M20 می‌شود، فقط مربوط به رزولوشن نیست و چگالی یا تراکم پیکسلی فوق العاده‌ی ۴۰۳ پیکسل بر اینچ (403 ppi) شما را نسب به قیمتی که برای آن می‌پردازید، شگفت زده می‌کند؛ این تراکم پیکسلی دقیقا مانند تاچ و ال سی دی گلکسی A50 است.متاسفانه تاچ و ال سی دی M20 به صورت پیش فرض از محافظ گوریلا گلس (Gorilla Glass) استفاده نمی‌کند، پس اکیدا پیشنهاد می‌شود پس از خرید این موبایل، یک گلس خوب و با کیفیت برای حفاظت هر چه بهتر از گوشی خود تهیه کنید. نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۳.۶ درصد است که کاملا مناسب جلوه می‌کند و از زیبایی و لذت کار با آن نمی‌کاهد.

نگاهی عمیق‌تر به پنل و ال سی دی گلکسی M20

سامسونگ در حالت عادی از پنل های با کیفیت Super AMOLED در ال سی دیِ موبایل و تبلت های خود استفاده می‌کند اما در بعضی مواقع برای کاهش هزینه ها مجبور به استفاده از پنل های دیگر نیز می‌شود؛ برای مثال در تاچ و ال سی دی گلکسی M20 به جای پنل سوپر امولد از پنل های PLS TFT استفاده کرده است و به دلیل قیمت نسبتا پایین گوشی گلکسی M20، نمی‌توان خرده‌ای بابت این موضوع از سامسونگ گرفت و همانطور که در بخش بالایی دیدیم، تراکم پیکسلی و رزولوشن بالای آن می‌تواند چشم های ما را به عیوب این پنل ببندد.

آیا نمایشگر گلکسی m20 از PWM استفاده می‌کند؟

PWM  مخفف عبارت Pulse-width modulation است که به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌شود. با استفاده از PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت نور نمایشگر های موبایل، تبلت یا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش است را کنترل و تغییر داد. تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM  برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است. این فناوری معایبی مانند تاری چشم یا سر درد موقت را برای افرادی که به آن حساس هستند را به ارمغان می‌آورد.

گلکسی m20

خبر خوش آن است که در تست های انجام گرفته بر روی پنل گلکسی M20 متوجه شدیم که این موبایل از فناوری PWM برای کاهش و افزایش نور استفاده نمی‌کند، پس شما از مشکلات احتمالی در امان خواهید ماند.

زمان پاسخگویی تاچ Galaxy M20

سامسونگ گلکسی M20 سخت افزار قدرتمندی برای بازی های سنگین ندارد و باید کیفیت بازی ها را روی پایین ترین درجه بگذارید اما اگر به هر دلیل به انجام بازی آنلاین مانند پابجی موبایل علاقه دارید، باید درباره زمان پاسخگویی را Response Time اطلاعاتی داشته باشید. به زبان ساده، به مدت زمانی که طول می‌کشد پیکسلی از رنگی به رنگ دیگر تبدیل شود زمان پاسخگویی می‌گویند. نوع رنگ ها فاکتور مهمی هستند و در این زمان تاثیر می‌گذارند؛ برای مثال تبدیل رنگ سفید به مشکی یا بالعکس حدود ۲۵.۲ میلی ثانیه و تبدیل رنگ خاکستری ۵۰ درصد به خاکستری ۸۰ درصد، حدود ۵۳.۶ میلی ثانیه زمان می‌برد. متاسفانه این زمان پاسخ‌دهی بالا باعث می‌شود که تاچ گلکسی m20 برای بازی های آنلاین، مخصوصا از نوع شوتر (Shooter) مناسب نباشد.

نرخ پاسخگویی تاچ و ال سی دی گلکسی m20

روشنایی پنل ام ۲۰

نور نمایشگر یکی از پارامتر هایی مهمی است که معمولا خیلی  از کاربران به آن توجهی نمی‌کنند؛ روشنایی پنل گلکسی M20 در حالت حداکثری به ۴۶۰ نیت می‌رسد؛ با اینکه این رقم متوسط است اما به هر حال شما را راضی نگه می‌دارد و کار با آن در زیر نور مستقیم خورشید، خیلی دشوار یا عذاب‌آور نخواهد بود.

نکته: نیت یکی از واحد های اندازه گیری میزان نور و روشنایی است.

خرید تاچ و ال سی دی گلکسی m20

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال و اصلی سامسونگ مدل گلگسی M20 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، شما می‌توانید از طریق صفحه درخواست آنلاین تعمیر موبایل اقدام کنید. تعویض تاچ و ال سی دی گلکسیام۲۰ خیلی زمان‌بر نیست و در صورت شلوغ نبودن دفتر تعمیرات، کمتر از ۵۰ دقیقه وقت می‌برد. در صورت داشتن سوال درباره‌ی این محصول می‌توانید به صورت آنلاین با پشتیبانی ماکروتل ارتباط برقرار کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.3 اینچ

نوع صفحه نمایش

PLS IPS

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2340 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

409 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

مدت زمان تعویض

45 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم