تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S10

تعویض تاچ ال سی دی اصلی Samsung Galaxy S10 در دفتر ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود.

قیمت این صفحه نمایش با هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 6,100,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گلکسی S10

شرکت سامسونگ سال های زیادی است که در حال تولید انواع و اقسام موبایل های پایین‌رده، میانرده و بالارده می‌باشد. گلکسی سری J برای افرادی که قصد هزینه‌‌ی زیادی برای یک موبایل هوشمند را ندارند، معرفی و به بازار آمد.

گلکسی A پیام‌آور قدرت و کارایی در کنار قیمت به نسبت مناسب است و سال گذشته نیز سری M جایگزین j شد؛ البته هم‌چنان سری نام آشنای Note و S پرچمدار های شرکت سامسونگ هستند و آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های نوین این کمپانی را در این محصولات مشاهده خواهید کرد.

گلکسی S10 در ماه مارچِ سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی شد و فقط یک ماه بعد به بازار جهانی راه یافت. اندازه‌ی تاچ ال سی دی سامسونگ S10 حدود ۶.۱ اینچ یا به عبارت دیگر ۱۵.۵ سانتی متری است و به نسبت، صفحه نمایش بزرگی دارد؛ اگر دست های کوچکی دارید، پیشنهاد میکنم قبل از خرید این موبایل، حتما به صورت حضوری با آن کار کنید؛ بخاطر اینکه شاید خیلی با آن راحت نباشید.

ال سی دی سامسونگ S10

همیشه کیفیت ال سی دی و نمایشگر های موبایل و تبلت های سامسونگ، در بین مردم زبانزد بوده و هست؛ ال سی دی گلکسی S10 نیز از این قضیه مستثنی نیست و رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلیِ آن شما را شگفت زده خواهد کرد؛ تراکم یا چگالی پیکسلیِ فوق العاده‌ی ۵۵۰ پیکسل در اینچ (550 ppi) نیز، نقطه‌ی متمایز کننده‌ی ال سی دی گلکسی S10 با دیگر موبایل های بازار است. این تراکم پیکسلی حتی از ال سی دی گلکسی S10 Plus نیز بالاتر می‌باشد و تشخیص یا تفکیک ردیف های پیکسلی با چشم غیر مسلح، تقریبا غیر ممکن است. سامسونگ در صفحه نمایش موبایل های معمولی خود، مانند ال سی دی گلکسی A50 از گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند، اما به هر حال فرقی باید بین سریِ پرچمدار S و سری A باشد؛ پس به همین دلیل شاهد به کار بردن نسل ششم محافظ های گوریلا گلس (Gorilla Glass 6) برای محافظتِ هر چه بیشتری از تاچ و ال سی دی گلکسی S10 هستیم. نسبت نمایشگر به قسمت جلوییِ گوشی، حدود ۸۸.۳ درصد می‌باشد که همین باعث می‌شود S10 یکی از کم حاشیه‌ترین نمایشگر های دنیا را داشته باشد که زیباییِ چشمگیری به این دستگاه بخشیده است. نسب تصویر نیز ۱۹ به ۹ می‌باشد و گلکسی S10 را به یک موبایل قدرتمند برای پخش و تماشای ویدیو تبدیل کند.

نگاهی عمیق‌تر به پنل و تاچ ال سی دی گلکسی S10

سامسونگ چند سالِ متوالی است که از پنل های Super AMOLED برای تبلت و مخصوصا موبایل های استفاده می‌کند. اما همیشه این قضیه صدق نمی‌کند و برای مثال در تاچ ال سی دی گلکسی A60 از پنل TFT استفاده شده که کاربران سامسونگ به این پنل ها علاقه‌ای ندارند. البته به کار بردن پنل TFT به معنای عدم توانایی این شرکت کره‌ای نیست و اصلی‌ترین دلیل آن کاهش قیمت پایانی گوشی بود؛ زیرا Galaxy A60 یک موبایل تقریبا قدرتمند و مقرون به صرفه بود، اما وقتی پای بهترین گوشی یک کمپانی به وسط می‌آید، قدرتمندترین قطعات باید در آن جاسازی شود. گلکسی S10 نیز از یک پنل بسیار با کیفیت سوپر امولد استفاده کرده که در بخش بالایی به ویژگی های فوق‌العاده‌ی آن اشاره کردیم.

روشنایی نمایشگر

میزان نوری که یک پنل می‌تواند تولید کند بسیار حائز اهمیت است اما اکثر مردم خیلی به آن توجه نمی‌کنند و تازه در محیط های بسیار روشن یا زیر نور مستقیم خورشید به ارزش آن پی می‌برند. میزان روشنایی پنل گلکسی S10 در حالت دستی (Manual) حدود ۳۲۷ نیت و در حالت خودکار یا همان روشن بودن سنسور تشخیص نور، حدود ۷۰۵ نیت می‌باشد که بسیار راضی کننده است و در زیر آفتاب شدید، هم‌چنان کیفیت مطلوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

نور ال سی دی سامسونگ S10

نکته: نیت یا nit واحد سنجش و اندازه‌گیری میزان نور یا روشنایی است، عدد بیشتر به معنای توانایی تولید نور بیشتر خواهد بود.

PWM در پنل گلکسی S10

بسیاری از محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت یا موبایل ها برای کاهش یا افزایش میزان نور صفحه نمایش از قابلیتی تحت عنوان PWM یا Pulse Width Modulation استفاده می‌کنند؛ حداقل مقدار آن باید ۲۰۰ هرتز باشد و معمولا موبایل های سامسونگ از نرخ های نزدیک به ۲۵۰ هرتز استفاده می‌کنند.

PWM در ال سی دی سامسونگ S10

ال سی دی گلکسی s10 نیز از PWM استفاده می‌کند ولی متاسفانه خیلی مناسب نیست و نرخ pwm حدود ۲۴۰ هرتز است؛ با اینکه حداقل استاندارد لازم را دارد ولی با توجه به قیمت و پرچمدار بودن این گوشی، انتظار بیشتری از آن می‌رفت. این قابلیت در نیمی از محصولات دارای صفحه نمایش به کار رفته و از معایب آن می‌توان به خشکی چشم یا سر درد اشاره کرد؛ البته این مشکل فقط برای افرادی که چشم های خیلی حساسی دارند، احتمال رخ دادن دارد. برای جلوگیری از این مشکل، نور نمایشگر را روی کمترین با بیشترین درجه‌ی ممکن نگذارید.

زمان پاسخگویی پنل و ال سی دی گلکسی S10

پاسخگویی تاچ سامسونگ اس 10

به مدت زمانی که طول می‌کشد یک پیکسل از رنگی مشخص به رنگ مورد نظرِ دیگری تبدیل شود، زمان پاسخگویی یا Response Time می‌گویند. زمان پاسخگویی یکی از فاکتور های مهم برای ارزش گذاری بر روی پنل یا تاچ یک دستگاه است و ارزش خود را در بازی های سبک شوتر و بازی های آنلاینی مانند پابجی موبایل یا فورتنایت نشان می‌دهد. هر چقدر نرخ زمان پاسخگویی کمتر باشد، به معنای واکنش زودتر پیکسل ها خواهد بود. نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها در تاچ و ال سی دی سامسونگ S10 از رنگ سفید به مشکی یا بالعکس، حدود ۴ میلی ثانیه و نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها از رنگ خاکستری ۵۰ درصد به خاکستری ۸۰ درصد یا بالعکس، حدود ۵.۶ میلی ثانیه است. این نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها بسیار مناسب است و باعث می‌شود گلکسی S10 یکی از بهترین پنل های بازار دستگاه های هوشمند را از نظر واکنش‌پذیری داشته باشد.

زاویه دید

زاویه دید تاچ ال سی دی Samusng Galaxy S10

به لطف استفاده از پنل Super AMOLED و نور بالای نمایشگر، شاهد زوایهِ دیدی بسیار مناسب و کافی هستیم و تصاویر و رنگ ها از تمامی زوایای کناری، با کیفیت به نظر می‌رسد. اگر به هر دلیل احساس رضایت از پنل گوشی در انواع زوایه‌ها ندارید، پیشنهاد میکنم که نور نمایشگر را روی حالت خودکار بگذارید.

تعویض تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S10

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی سامسونگ S10 می‌توانید به دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ S10 در کمتر از ۱ ساعت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 6

اندازه صفحه نمایش

6.1 اینچ

نوع صفحه نمایش

Dynamic AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

3040 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

550 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

فریم ال سی دی

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

1

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-11-23

بازم سلام قیمت دقیق ال سی دی اس 10اورجینال چنداست

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه در حال حاضر موجود نداریم و قیمت هم نداریم.

موفق باشید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم