تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy S10 Plus

تعویض تاچ ال سی دی گلکسی اس 10 پلاس در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود.

قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی منشوری
  • سفید سرامیکی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
قیمت محصول با هزینه تعویض: 6,400,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گلکسی +S10

شرکت سامسونگ سال های زیادی است که در زمینه تولید تبلت و موبایل های هوشمند فعالیت می‌کند و هر سال، تعداد زیادی موبایل را با انواع و اقسام قیمت ها و کیفیت ها روانه‌ی بازار می‌کند. سری M از سال گذشته شروع به تولید کرده و سری J از چرخه‌ی تولید کنار گذاشته شده و دیگر شاهد عرضه گوشی های بیشتری از این مجموعه‌ی محبوب و پرفروش نیستیم؛ هم‌چنان سری Note و S پرچمداران این کمپانیِ کره‌ای به شمار می‌رود و بروز ترین دستاورد های سامسونگ را در این مجموعه‌ها مشاهده می‌کنیم. گلکسی +S10 در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی، و تنها یک ماه بعد به بازار جهانی عرضه شد. اندازه تاچ ال سی دی S10 Plus حدود ۶.۴ اینچ یا به عبارتی دیگر ۱۶.۲۵ سانتی متر است. اس ۱۰ پلاس حدود ۰.۳ اینچ از ال سی دی گلکسی S10 معمولی بزگتر می‌باشد. این سایز برای دست های کوچک، تا حدودی بزرگ است و شاید خیلی راحت نتوان با یک دست از آن استفاده کرد؛ پس اگر دست کوچکی دارید، ترجیحا پیشنهاد میکنم که روی S10 حساب باز کنید. نسبت اندازه‌ی نمایشگر به بدنه‌ی جلویی گوشی، حدود ۸۸.۹ درصد است و همین باعث می‌شود که به یکی از کم حاشیه ترین موبایل هایی تبدیل شود که تا به حال ساخته شده است.

تاچ و ال سی دی گلکسی s10 پلاس

امروزه تقریبا تمامی موبایل ها برای محافظت از نمایشگر های خود، از محافظ های مقاومی مانند دراگون‌تریل یا گوریلا گلس استفاده می‌کنند. معمولا موبایل های پرچمدار بدنه‌ای با آلومینیومِ محکم یا شیشه دارند؛ ال سی دی گلگسی اس 10 پلاس از محافظ های گران قیمت و با کیفیتِ گوریلا گلسِ نسل شش (Gorilla Glass V6) استفاده می‌کند، اما بدنه‌ی پشتی گوشی در دو نوع سرامیکی و شیشه‌ای موجود می‌باشد که در نسخه‌ی شیشه‌ای، گوریلا گلس نسل پنج به کار رفته است. رزولوشن پنل یا ال سی دی گوشی S10 Plus، نزدیک به ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰، و چگالی یا تراکم پیکسلی هم به ۵۲۶ پیکسل بر اینچ (526 PPI) می‌رسد؛ البته با اینکه صفحه نمایش نسبت به تاچ و ال سی دی گلکسی S9 Plus بزرگ‌تر است، اما تراکم پیکسلی اندکی کم‌تر می‌باشد؛ ولی با اینحال در یک کلمه می‌توان گفت عالیست. نسبت تصویر نیز ۱۹ به ۹ است که +S10 را به دستگاهی مناسب برای تماشای ویدیو تبدیل می‌کند.

نگاهی دقیق‌تر به پنل و تاچ ال سی دی گلکسی S10 پلاس

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S10 Plus

همه سامسونگ را با پنل های Super AMOLED آن می‌شناسیم؛ سال گذشته بعد از مدت ها، پنل جدیدی از این شرکت کره‌ای با نام Dynamic AMOLED معرفی شد و در ال سی دی گلکسی S10 پلاس به کار رفت. داینامیک امولد کاملا مانند نسل قبلی خود، یعنی سوپرامولد است اما با یک تفاوت مهم؛ پنل های Dynamic AMOLED از ویژگی +HDR 10 پشتیبانی می‌کند. فرمت +HDR 10 باعث افزایش محدوده‌ی پویای تصویر می‌شود که مسئله‌ای به نسبت پیچیده است که ذکر آن در چینین مقاله‌ای نمی‌گنجد. زبان طراحی تاچ و ال سی دی گوشی S10 Plus از نوع Infinity-O است؛ یعنی در میان نمایشگر، حفره‌ای برای دوربین سلفی و حسگر تشخیص نور وجود دارد.

نور و روشنایی +Samsung Galaxy S10

میزان نوری که یک صفحه نمایش می‌تواند تولید کند، از ویژگی ها مهم دستگاه به شمار می‌رود. نور نمایشگر به صورت میانگین در حالت حداکثری به ۷۲۱ نیت می‌رسد و باعث می‌شود که دستگاه حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز کیفیت مطلوبی را از خود نشان دهد و آیکون‌ها و متون واضح دیده شود. همانطور که می‌دانیم درصد توزیع نور در تمام قسمت های نمایشگر به صورت یکسان پخش نمی‌شود، در تصویر زیر می‌توانید نرخ ساطع شدن نور، در بخش های متفاوت را مشاهده کنید:

خرید ال سی دی گلکسی s10plus

زاویه دید پنل اس 10 پلاس

پنل گلکسی S10 پلاس به دلیل اینکه از نوع داینامیک امولد هست، کنتراست بسیار شگفت انگیزی دارد و از مزایای دیگر آن می‌تواند به زاویه پذیریِ بالای نمایشگر اشاره کرد؛ به شکلی که گوشی در اکثر زاویه ها به خوبی دیده می‌شود و نمی‌توان به آن اعتراض کرد و شما را راضی نگه می‌دارد.

زمان پاسخگویی در تاچ ال سی دی S10 Plus

به مدت زمانی که طول می‌کشد که یک پیکسل از رنگی، به رنگ مشخص دیگری تبدیل شود، زمان پاسخگویی یا Response Time می‌گویند. ال سی دیِ این گوشی با ال سی دی گلکسی S10 از یک نوع می‌باشد و حتی زمان پاسخگویی نیز یکسان است. زمان پاسخگویی یکی از پارامتر های مهم برای ارزش گذاری بر روی پنل یا تاچ یک دستگاه است و ارزش خود را در بازی های سبک شوتر و بازی های آنلاینی مانند PUBG Mobile یا  Fortnite نشان خواهد داد. هر چقدر نرخ  و زمان پاسخگویی مقدار کمتری داشته باشد، به معنای واکنش زودتر پیکسل ها خواهد بود.

تاچ گلکسی s10 plus

نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها در تاچ و ال سی دی گلکسی S10 پلاس از رنگ سفید به مشکی یا بالعکس، حدود ۴ میلی ثانیه و نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها از رنگ خاکستری ۵۰ درصد به خاکستری ۸۰ درصد یا بالعکس، حدود ۵.۶ میلی ثانیه است. همانطور که مشاهده می‌کنید، میزان پاسخگویی تاچ و ال سی دی گلکسی اس ۱۰ پلاس بسیار مناسب است و باعث می‌شود که جزو بهترین ها باشد.

PWM در پنل گوشی سامسونگ گلکسی S10 Plus

pwm در تاچ و ال سی دی گلکسی s10+

بسیاری از محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت یا موبایل ها برای کاهش یا افزایش میزان نور صفحه نمایش از قابلیتی تحت عنوان PWM یاPulse Width Modulation استفاده می‌کنند؛ حداقل مقدار آن باید ۲۰۰ هرتز باشد و معمولا موبایل های سامسونگ از نرخ های نزدیک به ۲۵۰ هرتز استفاده می‌کند. اگر به PWM حساس باشید، امکان این وجود دارد که خشکی یا سوزش چشم یا سر‌درد را تجربه کنید. میزان و نرخ کاری PWM در تاچ و ال سی دی گلکسی S10 پلاس، نزدیک به ۲۳۵.۸ هرتز است و متاسفانه با توجه به قیمت و کیفیت بالای این گوشی، انتظار بیشتری از آن وجود داشت. برای جلوگیری از این مشکل، پیشنهاد میکنم که نور صفحه‌ی موبایل را روی کمترین یا بیشترین مقدار ممکن نگذارید.

خرید و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی +S10

تعویض تاچ ال سی دی اس 10 پلاس S10 Plus در دفتر ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی سرویس پک سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره‌های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه گوشی اس 10 پلاس خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی اس 10 پلاس در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Dynamic AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

3040 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

522 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

1

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-10-17

سلام ال سی دی s10 plus سامسونگ شرکتی با فرم میخواستم موجود دارین؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر متاسفانه در حال حاضر موجود نیست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم