برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A3 2017

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A3 2017 مدل SM A320 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچ و تراکم پیکسلی 312ppi است. قیمت تاچ ال سی دی A3 2017 به همراه هزینه تعویض است. با خرید تاچ ال سی دی اصلی سامسونگ A3 2017 گوشی شما از نظر رنگ و پیکسل صفحه نمایش به حالت اولیه باز می‌گردد.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
1,100,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A3 2017 مدل SM-A320

گوشی گلکسی (A3 (2017 دارای نمایشگر 4.7 اینچ با گلس Gorilla Glass 4 است که 1.0 اینچ کوچکتر از تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2017 می باشد. نمایشگر Super AMOLED آن دارای رزولوشن 720 پیکسل می باشد و تراکم پیکسلی 312ppi را ارائه می دهد که نزدیک به تراکم پیکسلی گوشی های آیفون 7 و Xperia X Compact می باشد. الگوی قرار گیری پیکسل ها روی این نمایشگر بصورت Diamond Pentile است که باعث وضوح بیشتر تصویر می شود. همان گونه که در شکل زیر می بینید در این الگو زیر پیکسل های سبز رنگ دو برابر زیر پیکسل های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته اند ولی ابعاد آنها به مراتب کوچکتر از زیر پیکسل های قرمز و آبی رنگ هستند. همه ی اینها باعث می شود تا وضوح تصویر نمایشگر این گوشی خوب باشد.

مشخصات تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy A320 A3 2017

پنل AMOLED این گوشی دارای تنظیمات مختلف است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برای مثال اگر دوست دارید رنگ های بیشتری را مشاهده کنید کافیست حالت Adaptive color را انتخاب کنید. با انتخاب حالت های AMOLED Photo و AMOLED Cinema رنگ ها را دقیق تر مشاهده خواهید کرد به نحوی که deltaE (متوسط عدم تطابق رنگ ها در صفحه نمایش) به ترتیب 3.7 و 2.7 خواهد شد و ماکزیمم deltaE رنگ ها در این دو حالت 7.4 و 7.5 خواهد بود. در حالت Basic نیز این اعداد 1.5 و 4.0 خواهند بود.

صفحه نمایشگر این گوشی همانند دیگر گوشی های Super AMOLED سامسونگ دارای کنتراست بی نهایت است. در ضمن ماکزیمم نور صفحه نمایش آن در حالت دستی عالی و حدود 408nits است که کمی بیشتر از گلکسی S7 می باشد. این عدد در حالت خودکار نور صفحه نمایش به 518nits می رسد که به مراتب بهتر از Xperia X Compact است. بنابراین کار با این گوشی در محیط های روشن بلامانع است. در ضمن مینیمم نور آن حدود 1.0 nits است که بسیار عالی بوده و چشم کاربران را در محیط های کم نور یا در شب اذیت نمی کند.

نسبت کنتراست این صفحه نمایش زیر نور خورشید نیز عالی و حدود 3.8 است که رقم قابل قبولی است. برای مثال این عدد برای تاچ ال سی دی گلکسی S7، تاچ ال سی دی آیفون 7، (A5 (2016 و (A3 (2016 به ترتیب 4.37، 3.96، 3.7 و 3.6 هستند. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید مشکلی نخواهید داشت.

حتما بخوانید : سیاه شدن صفحه نمایش گوشیهای اندرویدی و راهکار رفع این مشکل

نسبت کنتسرات تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی a320

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی ها اندازه گیری می شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای رنگ ایده آل برای نمایشگر ها 6500 کلوین در نظر گرفته می شود و اگر نمایشگری دارای دمای بالاتر از 6500 کلوین باشد اصطلاحا به آن نمایشگر مایل به آبی (سردتر بودن ظاهر رنگ ها) گفته می شود و اگر این عدد کمتر از 6500 کلوین باشد آن را نمایشگر متمایل به قرمز (گرم تر بودن ظاهر رنگ ها) در نظر می گیرند. نتایج تست ما نشان داد این عدد برای نمایشگر فوق حدود 6826 کلوین است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.01 است که خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ ها و سایه ها می باشد.

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 2.4 ثبت شده است که نتیجه ی خوبی است. این پارامتر بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شوند. برای مقایسه این عدد برای تاچ ال سی دی A3 2016 و تاچ ال سی دی سامسونگ A5 2017 به ترتیب 2.1 و 2.37 می باشد. اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 6.49 خواهد بود که نتیجه ی متوسطی است. در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی در مقایسه با سایر گوشی های سری S سامسونگ خیلی خوب نیست ولی نسبت به سایر گوشی های دیگر قابل قبول می باشد.

در این مقاله به هنگ کردن گوشیهای سامسونگ و راه حل برطرف کردن آن میپردازیم

چارت وضوح رنگ ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ ها را طبیعی نشان می دهد. ردیف پایین رنگ های مرجع یا هدف را نشان می دهند در حالی که ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می دهند. همان طور که می بینید رنگ های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر بسیار به حالت واقعی نزدیک هستند ولی در چند مورد مانند رنگ قرمز اندکی اختلاف مشاهده می شود که موید نتایج تست متوسط deltaE نیز می باشد.

وضوح رنگ صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy A3 2017 A320

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.7 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

312 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم