برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Sony Xperia Z3

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

قیمت تاچ ال سی دی سونی Z3 به همراه هزینه تعویض است. تعویض تاچ ال سی دی سونی اکسپریا زد 3 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 480,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی گوشی موبایل Sony Xperia Z3

این گوشی دارای تاچ و ال سی دی 5.2 اینچ IPS LCD با رزولوشن 1080 پیکسل است که در مقایسه با سری قبلی آن روی کاغذ پیشرفت چندانی نداشته است ولی شرکت سونی از یک پنل جدید روی این تاچ و ال سی دی استفاده کرده است که پیشرفت کلیدی و خوبی داشته است.
دمای رنگ روی این صفحه نمایش بخوبی تنظیم شده است ولی از همه مهمتر افت باتری آن است که بسیار کاهش یافته و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و به گوشی اجازه می دهد ماکزیمم نور صفحه نمایش را ارائه دهد.
رمز اصلی این موفقیت پشت تکنولوژی Live Color LED این گوشی نهفته است که شرکت سونی آن را با تکنولوژی Triluminos صفحه نمایش های قدیمی خود ترکیب کرده است. این تکنولوژی باعث می شود رنگ های قرمز و سبز با رنگ آبی LED ترکیب شده و نور یکنواخت تر و روشن تری تولید شود بدون اینکه انرژی بیشتری از باتری مصرف شود.
تصویر دقیق تر این تاچ و ال سی دی زیر میکروسکوپ دیجیتالی ما در شکل زیر نشان داده شده است. همان گونه که میبینید الگوی قرار گیری پیکسل ها روی این صفحه نمایش همان ماتریس RGB است. تراکم پیکسلی 424ppi این صفحه نمایش در کنار رزولوشن 1080 پیکسلی آن نشان از فوق العاده بودن این گوشی هستند.

بررسی تاچ ال سی دی گوشی موبایل Sony Xperia Z3

این گوشی در تست های صفحه نمایش ما نتایج خوبی ثبت کرد. نور صفحه نمایش این گوشی یکی از بالاترین مقادیری بود که تا بحال دیده بودیم. هم چنین سطح تیرگی این صفحه نمایش بقدر کافی خوب است تا نسبت Contrast آن عالی و حدود 1333 باشد. همان گونه که می بینید نسبت Contrast این تاچ و ال سی دی از تاچ ال سی دی سونی Z2 و تاچ ال سی دی HTC M8 بهتر می باشد و هم رده ی نسبت Contrast تاچ ال سی دی آیفون 5 می باشد.

تست صفحه نمایش گوشی Xperia Z3

نور مناسب صفحه نمایش این گوشی باعث شده تا در زیر نور خورشید یا محیط های روشن نیز عملکرد خوبی داشته باشد به نحوی که نسبت Contrast گوشی زیر نور خورشید حدود 2.618 می باشد. البته گوشی های بهتر از این را نیز دیده ایم (مانند آیفون 5، گلکسی S5) ولی این نسبت برای استفاده در محیط بیرون کافی و مناسب می باشد.

ماکزیمم و مینیمم نور صفحه نمایش این گوشی به ترتیب 713 و 4 nits هستند که هر دو عالی می باشند. همان گونه که در جدول می بینید مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش 2.55 است که بسیار خوب می باشد و نشان از روشنایی کافی صفحه نمایش آن است. عملکرد کلی صفحه نمایش این گوشی را در مقایسه با گلکسی S5 و LG G3 در جدول زیر می بینید.

تست ال سی دی سونی Z3

یکی دیگر از پارامترهای موثر بر صفحه نمایش، زاویه ی دید آن است. در این تست صفحه نمایش را با زاویه ی 45 درجه ارزیابی کردیم و پارامتر های آن را تحت این شرایط محاسبه کردیم که نتایج آن را در جدول زیر مشاهده می کنید.

در واقع اعداد این جدول، مقدار انحراف پارامترها را از حالت واقعی نشان می دهند. در کل می توان گفت زاویه ی دید صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با سری های Xperia Z قبلی به مراتب بهتر است.

بررسی کیفیت صفحه نمایش سونی z3

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (24)

متوسط امتیاز مشتریان

3.8

از مجموع 24 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-07-28

درود بر شما و گران کارتان
بنده از طریق سایت با شرکت ماکروتل آشنا شدم و نسبت به تعویض تاچ گوشی اقدام کردم،قیمت ارایه شده بسیار مناسب تر از بازار بود،از کیفیت خدمات،سرعت انجام کار،برخورد پرسونیل،بسیار راضی هستم و خواستم مراتب قدر دانی خودم رو ابراز کنم،ارادتمند و سپاسگذارم.

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بسیار عالی، رضایت شما باعت مباهات و دلگرمی ما جهت ارائه خدمات بهتر به شما همراهان عزیز هست. از اینکه نظر خودتون رو با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم. موفق باشید.

3.0
1398-01-21

سلام.. الان موجود دارین گوشیو بیارم خدمتتون؟

پاسخ از ماکروتل : سلام بله موجوده.
4.0
1397-12-28

سلام، من تاچ و LCD گوشی را دو ماه پیش تعویض کردم و هزینه 300 دادم ، کیفیتش افتضاح بود و دوباره شکست. کیفیت صفحه نمایش بسیار کم نور و بسیار حساس به رطوبت و عرق .....فقط میخواستم اطمینان بهم بدید که قطعه اصلی هست . تو چند تا سایت دیگر هم قیمتهای متفاوت دیده ام....در ضمن سنسور مجاورت گوشی هم دجار مشکل شده است و نمیدانم در این مورد هم می توانید کمک کنید یا نه....

پاسخ از ماکروتل : سلام ما اینجا قبل از اینکه گوشی رو ببندیم به خودتون میدیم تست کنید اگه راضی بودید خرید کنید و همچنان یک هفته مهلت تست داره که میتونید تو این یه هفته تاچ و کیفیت صفحه نمایش رو بررسی کنید درمورد سنسور هم باید بررسی بشه اگه شد براتون درستش میکنیم.موفق باشید
3.0
1397-11-12

سلام. این هزینه ای که زدید همراه با نصب . برای ما که شهرستانیم و میخوایم فقط تاچ ال سی دی برامون ارسال بشه قیمتش چقدر؟؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.بله هزینه با نصب هست.برای ارسال 50 هزار تومان از مبلغ کل کم میشه و ارسال میکنیم اما گارانتی نداره اگر ارسال بشه.میتونید گوشیتون رو از طریق اداره پست ارسال کنید تعمیر میکنیم براتون ارسال میکنیم دوباره.موفق باشید
5.0
1397-08-13

با سلام من میخوام سفارش بدم ال سی دی رو ولی همراه با فریم میخوام گزینه ای هم نداره که انتخاب کنم همراه با فریم میخوام چیکار باید بکنم؟

پاسخ از ماکروتل : تاچ ال سی دی ارسال نداریم.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم