برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سپراتور و جداکننده گلس Yaxun YX 943

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

سپراتور یا جداکننده گلس یاکسون YAXUN 943 دارای صفحه 7 اینچی است که با توجه به اینکه جنس صفحه آن از آلیاژ برنج است به سرعت داغ می‌شود. همچنین جداکننده گلس یاکسون 943 YX دارای پمپ مکش است و این ویژگی برای کسانی که قصد تعویض گلس، باتری، تاچ ال سی دی و درب پشت را دارند مناسب است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
2,015,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی سپراتور یا جداکننده گلس یاکسون Yaxun YX 943

تنور ال‌سی‌دی یاکسون Yaxun YX 943 با ابعاد 11*19 سانتی‌متر و صفحه 7 اینچی از جنس برنج آن حرارت 120 درجه سانتی‌گراد را برای تعمیرکاران موبایل فراهم می‌کند. البته بهتر است درجه حرارت در جداکننده گلس یاکسون Yaxun YX 943 بین 80 تا 90 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود تا از آسیب‌های احتمالی به گوشی موبایل جلوگیری شود. سپراتور یا جداکننده گلس با حرارتی که دارد باعث می‌شود چسب‌هایی که قطعات گوشی را به هم متصل کرده رقیق شوند و از این طریق بتوان این قطعات را از هم جدا کرد. به طور کلی هر تعمیرکار موبایلی به یک سپراتور یا تنور ال‌سی‌دی نیاز دارد. با رقیق شدن چسب فریم تاچ‌ال‌دی شما می‌توانید تاچ‌ال‌‌سی‌دی را از گوشی جدا کنید. همچنین در گوشی‌هایی که درب پشت دارند با قرار دادن پشت گوشی روی جداکننده گلس یاکسون YX 943 چسبی که درب پشت گوشی را به قاب گوشی متصل کرده است رقیق می‌شود و شما می‌توانید از این طریق دست به تعویض باتری یا درب پشت بزنید.

صفحه 7 اینچی سپراتور یاکسون Yaxun YX 943

جدای از صفحه 7 اینچی سپراتور یا جداکننده گلس Yaxun YX 943 که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی‌ها و تبلت‌های مختلف را جهت تعویض قطعات روی آن قرار دهید همانطور که اشاره شد جنس صفحه این دستگاه از آلیاژ برنج است و از این رو به سرعت داغ می‌شود. همچنین پمپ مکش آن به تعمیرکاران کمک می‌کند تا همزمان که با گرمای مناسبی که تولید می‌شود و چسب‌ها در حال رقیق شدن هستند، قطعات نیز از هم جدا شوند. جداکننده گلس یاکسون YX 943 را می‌توان با سپراتور و جداکننده گلس Sunshune S-918Q مقایسه کرد. قیمت سپراتور موبایل Yaxun YX 943 با سانشاین 918Q به یک اندازه است اما به دلیل اینکه جداکننده گلس Sunshune S-918Q پمپ مکش دوبرابر قدرتمندی‌تری دارد برای تعویض گلس گزینه مناسب‌تری است.

البته برای مقایسه بهتر سپراتورهای موبایل و انتخاب بهترین گزینه با توجه به نیاز خود می‌توانید مقاله بهترین سپراتور و جداکننده تاچ‌ال‌سی‌دی در تعمرات موبایل را مطالعه کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
DN

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه کار

7اینچ

وزن (Weight)

2.236کیلوگرم

ابعاد (Dimensions)

11.4*16.8*13.7 سانتیمتر

19*11 سانتیمتر

توان مصرفی دستگاه

200وات

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-02-29

سلام نیاز فوری به فلت شارژ سونی اکسپریا اکس ایوان دارم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم