برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قلم لمسی Samsung Galaxy Note Edge

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

قلم لمسی سامسونگ نوت ادج Note Edge از جنس پلی کربنات ساخته شده است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • صورتی
95,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

قلم گوشی موبایل Samsung Galaxy Note Edge

زمانی که قلم لمسی را از گوشی Note Edge خارج می کنید منوی Air Command فورا ظاهر می شود. اگر گوشی‌تان در حالت Sleep باشد نیز این اتفاق می‌افتد. هم چنین با فشار دادن دکمه‌ی قلم لمسی این منو ناپدید می شود.

یکی از قسمت های این منو Action Memo است که به شما اجازه می‌دهد هر چیزی خواستید بنویسید و از آن بعنوان چیزهای دیگر مانند نام مخاطب، شماره تلفن، آدرس گوگل مپ و ... استفاده کنید. کافیست متن را انتخاب کنید و به یکی از نرم افزارهای گوشی بفرستید. تشخیص دست خط این اپلیکیشن بسیار سریع و دقیق است و هر چیزی که بنویسید را نمایش می دهد.

البته شاید برای شما جالب باشد که مشخصات این قلم، شبیه به قلم نوت 4 است.

محیط Action memo

Smart Select در قلم لمسی Note Edge

گزینه‌ی Smart Select این منو جدیدترین آپشن آن است که به شما اجازه می‌دهد محتوای نمایش داده شده روی صفحه را انتخاب کنید و متن آن را استخراج کنید. آیتم‌های چندگانه‌ای را می‌توانید جمع کنید و در یک دفترچه‌ی Scrapbook ذخیره کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

گزینه smart select در قلم لمسی.

Screen Write در قلم Note Edge

گزینه‌ی Screen Write منو از صفحه اسکرین شات می‌گیرد و به شما اجازه می دهد آن را تفسیر و حاشیه نویسی کنید. در واقع Screen Write به شما اجازه می‌دهد روی هر صفحه‌ای که هستید یادداشت بنویسید. این شورتکات بهترین ابزار برای یادداشت برداری فوری است.

Screen Write در قلم Note Edge

S Note

قسمت S Note جایی است که مهارت های نوشتاری و ترسیمی قلم Note Edge بهترین حالت را دارد. در S Note شما می توانید یک Notebook ایجاد کنید و آن را با نوت، نقاشی، عکس و ... پر کنید. داخل نوت شما می توانید قلم ها و بروس های مختلف را انتخاب کنید، رنگ و ضخامت نوشته ها را تنظیم کنید، متن را بزرگ یا کج کنید، عکس و ویدئو و پیام های صوتی به آن اضافه کنید و یا حتی نمودار و نقشه روی آن بگذارید.

S Note در قلم لمسی

شورتکات Scrapbook به شما اجازه می دهد بخشی از صفحه را به یک Scrapbook (دفترچه ی اختصاصی سامسونگ) اضافه کنید. نیازی نیست یک اسکرین شات کامل از صفحه بگیرید، فقط چیزهایی که می خواهید را علامت گذاری کنید. سپس Scrap Booker بصورت اتوماتیک عکس ها و متن ها را از بخش انتخاب شده استخراج کرده و آنها را روی یکی از دفترچه های Scrapbook شما ذخیره می کند. هم چنین شما می توانید یک Memo اختیاری به Scrapbook خود اضافه کنید

محیط Scrapbook قلم لمسی.

یکی دیگر از قابلیت های این گوشی که کاملا وابسته به قلم Note Edge است Air View آن است. در واقع اگر قلم لمسی را در این حالت به صفحه نزدیک کنید پیش نمایش یا تاریخچه ای از آن قسمت برای شما نمایش داده می شود. مثلا اگر قلم را در این حالت روی یک عکس بگیرید اطلاعات مربوط به آن قسمت بصورت یک پنجره ی کوچک نشان داده می شود. اگر قلم را روی یک لینک بگذارید پنجره ای از محتویات آن پیش نمایش داده می شود و نیازی نیست لینک را بزنید و از اپلیکیشن خارج شوید.

قابلیت Air View در قلم لمسی.

شما می توانید این قابلیت ها را در تنظیمات قلم S Pen فعال یا غیر فعال کنید. همه‌ی اینها برخی از کاربردی ترین روش های استفاده از قلم لمسی گوشی Note Edge  هستند. همانطور که می بینید این قلم فقط یک ابزار نوشتاری نیست و بسیار کارآمد است. در واقع گوشی گلکسی Note Edge بدون قلم لمسی یک گوشی معمولی است و توصیه می کنیم حتما از این قلم استفاده کنید و با قابلیت های آن آشنا شوید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

جنس بدنه

پلی کربنات

تطابق با صفحه نمایش‌های

لمسی خازنی

جنس نوک قلم

سیلیکونی

مدل (Model)

Galaxy Note Edge

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1400-01-17

این قلم ظاهرش شبیه قلم تبلت note 10.1 2014 است. قلم اون رو موجود ندارید. ایا این کار میکنه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر متاسفانه به این مدل تبلت نمیخوره. در حال حاضر قلم خودش هم موجود نیست ممکنه در آینده موجود بشه.

موفق باشید.

5.0
1399-12-27

باسلام،این قلم برای گوشی های دیگه هم جواب میده؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر معمولا فقط روی خودش جواب میده.

موفق باشید.

3.0
1398-05-12

سلام..می خواستم بدونم آیا نوک این قلم هم موجوده؟..با تشکر

پاسخ از ماکروتل : خیر
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم