برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین گوشی موبایل SAMSUNG NOTE 3 N9005

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
120,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی 13 مگا پیکسلی Samsung Galaxy Note 3 دارای دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار و فلش LED می باشد. از برخی امکانات آن می توان به برچسپ گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشیخص چهره، پانوراما و HDR اشاره کرد. این دوربین قابلیت ضبط فیلم هایی با کیفیت 2160p در 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین جلوی این گوشی 2 مگا پیکسل است. 

مشخصات کلی دوربین سامسونگ نوت 3

گوشی های Galaxy S3 و Note 2 دوربین یکسانی دارند، بنابراین طبیعی است که انتظار داشته باشیم Note 3 دوربین مشابه داشته باشد. بله Galaxy Note 3 همان دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور CMOS1/3.60” سونی را دارد که گوشی Galaxy S4 داشت و با فوجیستیو IPS برای خروجی رنگارنگ و واضح همراه است. قابلیت های دوربین Note 3 از بسیاری از جنبه ها تقریبا مشابه با S4 است اما در برخی موارد ما دریافتیم که Note 3 عملکرد بهتری دارد.

قبل از صبحت درباره عملکرد، لازم است بدانید که رابط کاربری دوربین در Note 3 همان TouchWiz است که به صورت اپلیکیشن دوربین با هزاران قابلیت ها و تنظیمات درآمده است اما چند چیز جدیدتر در این جا وجود دارد که شما در دیگر گوشی های سامسونگ مشاهده نمی کنید. در این جا حالت Surround Shot وجود دارد که به شما اجازه می دهد عکس های پانورامای 360 درجه بگیرید درست همانند ویژگی Google Photo Sphere در برنامه stock camera. در حالی که این در اندروید 4.2.2 نسخه Touchwiz وجود نداشت. خوب است بدانید که آن از اندروید 4.3 به بعد ظاهر شده است.

گذشته از آن، این دوربین دستاوردهایی چون قابلیت ضبط فیلم هایی با کیفیت 1080p در 60 فریم در ثانیه و فیلم های 720p در 120 فریم در ثانیه بدون در نظر گرفتن نوع چیپ ست دارد اما چیپ ست کوالکوم اسنپ دراگون 800 تنها چیپ ستی است که می تواند فیلم هایی با کیفیت 4K ضبط کند. دوربین های دیگر سامسونگ فاقد این ها هستند که این Note 3 را از آن ها متمایز می گرداند. به علاوه دربرگینده چیزی جدید یعنی حالت Smart stabilization در دوربینش است که قادر است عکس های بهتری در نور کم نسبت به S4 بگیرد. دوربین S4 در شرایط نور کم افتضاح عمل می کرد اما نرم افزار جدید Note 3 به نظر می رسد که آن مشکل را حل کرده است.

در این جا به چند عکس گرفته شده توسط این دوربین نگاه کنید. 

دوربین گوشی سامسونگ نوت 3 خرید فروش

قیمت خرید فروش دوربین note 3

گوشی Note 3 اپلیکیشن دوربین بسیار مشابهی با Galaxy s4 دارد. استفاده از آن آسان است و برای کار کردن تنها با یک انگشت طراحی شده است و ویدئوها و نیز دکمه های شاتری وجود دارند که تنها زیر یک انگشت قرار می گیرند.

در حالت استاندارد، دوربین Galaxy Note 3 روی حالت فول اتوماتیک تنظیم است و این یعنی شما تنها نیاز به انتخاب موضوع عکس خود دارید. هیچ دکمه دوربین فیزیکی روی گوشی وجود ندارد اما با تمرکز سریع و بدون تاخیر شاتر، این یک دوربین کاربردی و بسیار لذت بخش به شمار می رود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم