برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری BlackBerry Keyone - TLp034E1

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری بلک بری کی وان BlackBerry KeyOne ظرفیت 3505 میلی آمپرساعت دارد و از نوع غیرقابل تعویض می باشد. چنانچه به هر دلیلی باتری گوشی تان خراب شد به راحتی می توانید به تعویض باتری بلک بری کی وان اقدام کنید و کارایی باتری آن را به روزهای اولش برگردانید. برای تعمیر و تعویض باتری بلک بری کی وان BlackBerry keyone می توانید از خدمات تعمیر موبایل ماکروتل در تهران استفاده کنید و گوشی تعمیر شده خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ظرفیت باتری 3505 آمپرساعت گوشی بلک بری کی وان blackberry keyone تا 26 ساعت آن را پرشارژ نگه می دارد و ما دریافته ایم که از آن جایی که گوشی در طول شب در حالت idle نگه داشته می شود فقط 2% درصد شارژ خود را از دست می دهد. از آن جایی که تست ما 8 ساعته بود نتیجه 26 ساعت به دست آمد اما اگر ساعات شب را هم در نظر بگیریم عمر باتری بلک بری کی وان به 36 ساعت(1 روز و نیم کامل) می رسد. زمانی که صبح با گوشی پرشارژ آماده رفتن به سرکار می شوید به هیچ وجه نیاز به برداشتن پاوربانک یا شارژر بلک بری نخواهید داشت.

اما در مورد تراشه اسنپ دراگون 625 بلک بری کی وان که کندتر از تراشه های معمول است چه بگوییم؟ حداقل مزیت آن این است که کارایی باتری را بالا می برد تماشای یک فیلم HD به مدت 90 دقیقه در روشنایی کامل تنها 11% شارژ آن را مصرف کرد و درصد آن را از 100% به 89% رساند.

خرید باتری گوشی بلک بری کی وان Blackberry keyone

ویژگی خوشایند دیگری نیز وجود دارد. گوشی بلک بری کی وان keyOne را می توانید در عرض 36 دقیقه 50% شارژ کنید و 1 ساعت و 52 دقیقه طول می کشد تا به 100% برسد. برای کمک به سرعت شارژ می توانید از حالت Boost Mode استفاده کنید که برخی از عملکردها را برای دستیابی به سرعت شارژ بیشتر محدود می کند.

زمانی که گوشی را به پریز بزنید بلک بری کی وان اجازه می دهد که همیشه درصد شارژ را بدانید و به آرامی یک نوار قرمز و سپس سبز در کنار صفحه به نمایش در می آید؛ BlackBerry KeyOne یک صفحه همیشه روشن برای هیچ چیز دیگر ندارد. 

توجه داشته باشید که تنها خرید قطعات اصل و اورجینال و تعمیر صحیح است که تضمین کننده بازگشت عملکرد اولیه باتری دستگاه تان می باشد. ماکروتل همیشه در راستای احترام به مشتریان خود تلاش کرده تا قطعات اورجینال و باکیفیت را عرضه کند و برای راحتی بیشتر مشتریان خدمات تعمیر و تعویض باتری گوشی های موبایل را در کمترین زمان ممکن نیز تقبل می کند. حقایقی در مورد تعمیر گوشی های موبایل و سوء استفاده هایی که تعمیرکاران متقلب به کار می برند

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3505mAh

مدل باتری

TLP034E1

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم