باتری Huawei Honor 4X مدل HB4242B4EBW

تعویض باتری هوآوی Honor 4X یک ساعته در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران انجام می‌شود

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
128,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تخصصی باتری گوشی Huawei Honor 4X

در زیر درب پشت Honor 4X یک باتری 3000 میلی آمپری جدا نشدنی قرار دارد که از لحاظ ظرفیت از باتری ایفون 6 پلاس و باتری HTC Desire 820 بیشتر است. هردوی این گوشی ها پردازنده ی سی پی یو (CPU) قوی تری نسبت به آنر 4 ایکس دارند و خیلی از فبلت های رده بالا مانند ال جی جی 3 (LG G3) دارای پنل های صفحه نمایش با رزولوشن بالاتری هستند. بنابراین آنر 4 ایکس (Honor 4X) دارای یک باتری قوی با صفحه نمایشی با رزولوشن کمتر و سی پی یو ای کم مصرف تر است پس حداقل از نظر تئوری باید عملکرد بهتری در زمینه باتری داشته باشد.

در عمل نیز مصرف باتری آنر 4 ایکس خارق العاده بود و من متوجه شدم که خیلی مشکل می شود در عرض یک روز شارژ آن را کامل مصرف کرد. و حتی کاربرانی که مصرف سنگین دارند نیز حداقل تا اخر روز از هشدار کمبود باتری در امان خواهند بود.

بررسی تخصصی باتری گوشی Huawei Honor 4X

شارژدهی آنر 4 ایکس (Honor 4X) به قدری قوی است که این نکته که باتری غیر قابل تعویض است را کمرنگ می کند.

با وجود اینکه شاید کاربران پر مصرف تر نیاز داشته باشند که آخر شب گوشی خود را شارژ کنند ولی اکثر کاربران تا روز بعد نیاز به شارژ مجدد نخواهند داشت خصوصا اگر از قابلیت های هوشمند (Smart ) و حالت فوق کم مصرف (Ultra Battery Saving Mode) که در رابط کاربری Emotion 3 هواوی به کار رفته استفاده کنند.

کسانی که می خواهند از دو سیمکارت همزمان استفاده کنند قطعا با مصرف باتری بیشتری مواجه می شوند هر چند این اختلاف آنقدری نیست که به شارژدهی عالی آنر 4 ایکس لطمه جدی وارد کند.

پس از اجرای ویدیو تست 90 دقیقه ای با حداکثر نور صفحه باتری آنر 4 ایکس 22 درصد کاهش یافت و این مقدار تنها 3 درصد کمتر از  باتری نوت 4 است و 5 درصد بهتر از آیفون 6 پلاس iPhone 6 Plus است.

همچنین وقتی نتایج را با گوشی های مشابه که دارای پنل صفحه نمایش اچ دی (HD) با رزولوشن 720 پیکسل هستند مقایسه می کنیم اعداد به دست آمده همچنان قابل توجه اند.

آنر 4 ایکس تقریبا نتایج مشابهی را با فامیل نزدیک خود Huawei ascend g7 دارد. هر دوی این گوشی ها دارای باتری 3000 میلی آمپری و صفحه نمایش 720 پیکسل هستند تنها تفاوت آن ها تراشه (Chipset) به کار رفته درونشان است، آنر 4 ایکس دارای پردازنده ی Kirin 620 و جی 7 دارای پردازنده ی Snapdragon 410 است.

به روز رسانی اندروید لالی پاپ شاید بتواند شارژ دهی آنر 4 ایکس را از این هم بهتر کند چرا که با بهنیه سازی های 64 بیتی انجام شده در این به روز رسانی انتظار می رود مصرف باتری کاهش یابد. البته این فقط یک فرضیه است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-Po

حالت Standby

200 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1400-05-04

داخل دیجی کالا گذاشته 95 بنظر شما بگیرم یا نه ؟
چون شما ندارید و باطری گوشیم خرابه
بنظر شما چکار کنم ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر عزیز بستگی به نظر خودتون داره جناب که چه نوع باتری نیاز دارین که اصل باشه یا نه و همچنین ما از محصولات دیجی کالا اطلاعی نداریم که کیفیت اون ها چجوری هستن.
4.0
1397-08-04

با سلام.بعد از خرید باتری.نحوه تعویض باتری به چه صورت هست؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.باید ببرید پیش تعمیرکار براتون تعویض کنه.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم