باتری Huawei Nova 2

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
430,000 تومان
هزینه تعویض (در صورت نیاز): 200,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>4 امتیاز ماکروپوینت 4 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Huawei Nova 2

گوشی Nova 2 هوآوی که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-Po با ظرفیت 2950mAh است که باید نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. ظرفیت باتری این گوشی 70mAh کمتر از ظرفیت باتری گوشی مدل قبل هوآوی یعنی Nova می باشد در حالی که هر دو گوشی 5.0 اینچ هستند. به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

تست زمان مکالمه

زمان مکالمه ی 3G این گوشی حدود 29 ساعت می باشد که واقعا فوق العاده است. در واقع کمتر گوشی ای زمان مکالمه ی نزدیک به 30 ساعت دارد مثلا زمان مکالمه ی گوشی گلکسی S7 edge حدود 24 ساعت است و یا این عدد برای باتری HTC 10 حدود 21 ساعت می باشد. گوشی گلکسی +S8 سامسونگ نیز دارای زمان مکالمه ی 3G حدود 24 ساعت است.

تست نور صفحه نمایش

اگر نور صفحه نمایش گوشی را روی مینیمم آن قرار دهید و بدون استفاده از اینترنت، با گوشی فوق کار کنید آنگاه باتری آن حدود 23 ساعت (نزدیک به 1 شبانه روز) دوام خواهد آورد که زمان خارق العاده ای است.

اگر نور صفحه نمایش این گوشی را روی ماکزیمم مقدار آن قرار دهید و با گوشی کار کنید (وبگردی، مکالمه، ویدئو دیدن و ...) آنگاه باتری شما حدود 4 ساعت و 30 دقیقه دوام خواهد آورد.

تست زمان وب‌گردی

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید باتری آن حدود 10 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای گوشی گلکسی +S8 و آیفون 6Plus به ترتیب 12 و 9 ساعت می باشد.

تست زمان پخش ویدیو

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه تا 12 ساعت دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی +S8 حدود 16 ساعت می باشد. زمان پخش ویدئوی گوشی آیفون X نیز حدود 12 ساعت می باشد.

مشخصات باتری Huawei Nova 2

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 80 ساعت دوام می آورد که زمان خیلی خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3.5 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری آیفون X حدود 74 ساعت است. این زمان برای گوشی گلکسی +S8 نیز حدود 88 ساعت می باشد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی بیشتر از 9 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. در واقع عمر مفید باتری این گوشی از عمر باتری گوشی های Huawei P10 Lite، P10، P9 و Honor 8 بیشتر است.

از نظر سرعت شارژ نیز باید بگوییم که این گوشی عملکرد خوبی دارد و پس از مدت زمان کمتر از 2 ساعت فول شارژ می شود. نکته ی امیدوار کننده این است که با یک ساعت شارژ کردن گوشی می توانید با خیال راحت در طول روز با گوشی تان کار کنید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2950mAh

مدل باتری

HB366179ECW

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم