باتری (Huawei Y6 (2017

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
95,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل (Huawei Y6 (2017

گوشی موبایل هواوی Huawei y6 که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 3000mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5 اینچی گوشی را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. به نظر می رسد ظرفیت این باتری برای تغذیه ی نمایشگر 5 اینچ آن کافی باشد چون باتری گوشی موبایل (A5 (2017 نیز با همین ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت میباشد در حالی که نمایشگر آن 5.2 اینچ است.

عمر باتری موبایل این گوشی تحت شرایط مختلف اندازه گیری شد که نتایج آن را در شکل زیر مشاهده می کنید. در واقع اگر نور صفحه نمایش گوشی را روی مینیمم بگذارید و از وای فای آن استفاده نکنید آنگاه باتری آن حدود 25 ساعت و 22 دقیقه دوام خواهد آورد که فوق العاده خوب است. اگر با این گوشی از طریق وای فای وب گردی انجام دهید، باتری آن تا 10 ساعت و 54 دقیقه دوام می آورد که مجددا نتیجه ی خوبی محسوب می شود. البته اگر اینترنت داده ی گوشی را فعال کنید این زمان کاهش خواهد یافت ولی هم چنان نسبت به گوشی های رقیب عملکرد بهتری خواهد داشت. اگر دوست دارید با این گوشی ویدئو / فیلم ببینید باید بگوییم که باتری آن برای تماشای فیلم 1080p به مدت 11 ساعت و 33 دقیقه دوام خواهد آورد که برای نمایشگر بزرگ آن کافی به نظر می رسد. در آخر باید اضافه کنیم که اگر نور صفحه نمایش گوشی را در ماکزیمم آن بگذارید و با آن کار کنید، آنگاه باتری گوشی شما تا 5 ساعت دوام خواهد آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 5 تا 25 ساعت دوام خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را ببندید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد.

زمان اجرای باتری هواوی Y6 2017

در کل عمر باتری بستگی به نحوه ی استفاده از آن دارد. مثلا در یکی از تست ها ما روزانه چند بار ایمیل خود را چک کردیم، کمی بازی و وب گردی انجام دادیم که نهایتا باتری این گوشی حدود 2 روز دوام آورد. این الگوی استفاده به عنوان الگوی متوسط شناخته می شود. اما اگر با گوشی خود زیاد کار کنید باتری آن تا نصف روز هم دوام نمی آورد.

از نظر زمان شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از 2 ساعت و 30 دقیقه فول شارژ می شود که برای باتری با این ظرفیت زمان نسبتا خوبی است. متاسفانه گوشی فوق از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند که این یکی از معایب باتری آن محسوب می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم